AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Del Skrevet 9. februar 2012 Ser dette ok ut? Frokost (totalt ca 400 kcal): Smoothie (halv banan, spinat, frosne bær, vann, 1 ss Cocosa): Ca 200 kcal En håndfull nøtter (ca 25 g): Ca 150 kcal Resten av bananen: Ca 50 kcal Multivitamin- og mineraltabletter Omega3-tilskudd Grønnsaker Lunch (totalt ca 350 kcal): Grønnsaker En håndfull nøtter + en banan: Ca 250 kcal ELLER en avocado: Ca 300 kcal Et eple ELLER to kiwi ELLER en appelsin ELLER en pære: Ca 50 kcal Middag (totalt ca 500 kcal): Ca 150 g rent kjøtt : Ca 150 kcal Ca 200 g poteter ELLER 100 g naturris ELLER 100 g fullkornspasta: Ca 350 kcal Grønnsaker Kvelds (totalt ca 300 kcal): To kokte egg: Ca 150 kcal Grønn te med 1 ss Cocosa: Ca 120 kcal SUM: Ca 1600 kcal Jeg ønsker å gå ned i fettprosent og bygge muskler. Er 160 cm og veier 57 kg pr i dag. Jeg holder meg forøvrig unna melkeprodukter pga hudproblemer, så det er derfor dette ikke er inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva er Cocosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 11. februar 2012 #3 Del Skrevet 11. februar 2012 Uten at jeg er noen ekspert, så synes jeg det så fint ut Personlig ville jeg kanskje spist mer kjøtt, mindre potet/pasta/ris og maaaasse grønnsaker til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja får kanskje øke mengden kjøtt litt og minke på risen.. er bare ikke så glad i kjøtt, synes det smaker så lite.. Flere som har tilbakemeldinger på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 12. februar 2012 #5 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg synes det så bra ut Spiser du ikke brød/knekkebrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Del Skrevet 12. februar 2012 Takk for svar. Jo, spiser litt knekkebrød i blant. Kommer nok til å variere lunchen og/eller kveldsmåltidet litt iblant (bytte ut avocado/nøtter med et par knekkebrød f.eks.) for variasjonens skyld. Kokosfettet er der forøvrig for å få i meg nok kalorier, da dette er noe jeg sliter litt med. Har dessuten lest mye positivt om kokosfett, så da tenker jeg at det må være en akseptabel måte å snike inn et par hundre kalorier på..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå