Gjest martine Skrevet 17. juli 2013 #21 Skrevet 17. juli 2013 avv, det er jo som og skjære opp armen! hvor var det du tok tattoveringene?
Gjest C4r1n3 Skrevet 17. juli 2013 #22 Skrevet 17. juli 2013 Tviler på at en salve vil hjelpe særlig lenge... Ang hvordan det føles... Det er ubehagelig. Det er ikke smertefritt. Det spørs på hvordan smerteterskelen din er. Jeg har 4 tatoveringer, en på overarm, underarm, legg og ryggtavle - der er 3 halvfylte og 1 halvferdig fullstendig fylt. Og jeg er ikke definert som pysete når det gjelder smerter (jeg trodde jeg var det før, men har kommet frem til at det ikke stemte helt). Sistnevnte var vondest, trolig fordi jeg ikke har så mye fett der og fordi det gikk en del på ryggraden og jeg måtte sitte slik at huden "strakk" seg ut, slitsomt og smertefullt. Jeg følte meg bokstavelig talt SYK etterpå og enda er den bare halvveis fullført. Tror jeg satt i 2 timer før jeg ikke orket mer, var sikker på at jeg skulle krepere og jeg ser ikke frem til å få den fullført. Underarmen var ikke akkurat smertefri, men den om du skal ha en tekst der så tror jeg du overlever. Det innebærer ikke så mye fyll som f.eks en drage som gjerne skal skyggelegges og fargelegges. Det er nemlig når de legger inn fyllet i tatoveringen det er smertefullt. Å lage streker/omriss er ikke så fælt. Å bli tatovert er ubehagelig/vondt for de legger tross alt "blekket" inn i huden din permanent, men altså, jeg har gått tilbake for flere og vil gjerne ha flere i fremtiden. Og andre gjør det samme. Så SÅ vondt er det jo ikke Leggen var forresten ikke vond på meg i det hele tatt, jeg var mest opptatt av å holde foten i ro, for muskelen på innsiden "vibrerte" sånn at jeg var sikker på at tatovøren kom til å kjefte på meg. Overarm var litt ubehagelig, men definitivt ikke vond - kunne glatt tatovert meg der flere ganger uten problem. Bare pass på at teksten blir 100% korrekt FØR tatovøren setter i gang, kjipt med skrivefeil i noe som er der for alltid
Tabudrue Skrevet 18. juli 2013 #23 Skrevet 18. juli 2013 For de av dere som ikke tror embla vil hjelpe noe videre, joda det gjør det:P De første 15 minuttene virker det meget godt, men når man sitter over en lengre periode vil effekten gå ut lenge før man rekker å bli ferdig, så man får kjent litt på begge smertene. Jeg fikk bedøvelseskrem første gang jeg tok tattovering på nakkekulen og ryggrad for å ikke kvekke til når han begynte, kjente kiling bare, så du kan si smertene kom gradvis når bedøvelsen gikk ut, da var jeg 15 år. Senere har jeg absolutt ikke hatt behov for det, da tattoveringer strengt tatt ikke var så vondt som folkene rundt meg skulle ha det til.
Fluffe Skrevet 18. juli 2013 #24 Skrevet 18. juli 2013 Hvis en tatovør er villig til å tatovere deg, så er han også villig til å totalt f i hygiene regler osv. Itilegg skal kroppen din vokse og strekke seg litt til.... ...............................................vær voksen nok til å vente At du sier at du vil ha det så lite som mulig, viser også at du ikke er klar. Hilsen ei som snart tar sin syvende tattovering 1
Snikk Skrevet 18. juli 2013 #25 Skrevet 18. juli 2013 Jeg har en tatt på en av de vondeste stedene, og jeg syntes det var som om tatovøren brukte skalpell og kjærte det inn i huden. Akkurat slik syntes jeg det var og. %#&! vondt!! Blødde gjorde det og (det er vel ganske vanlig), og enda verre ble det da tatovøren renset underveis ved å helle sprit rett nedi. Selv om jeg er glad for den hygieniske standarden i etterkant, var det like fullt dødsvondt.
bebisss Skrevet 18. juli 2013 #26 Skrevet 18. juli 2013 Ta den på skulderbladet ditt da, det er veldig mye mer behagelig. Jeg har tatovering på underarmen og den var vond, men på skulderbladet kjente jeg veldig lite
Gjest martine Skrevet 18. juli 2013 #27 Skrevet 18. juli 2013 takk for tipsene, jeg er ikke sikker ennda, men jeg vurderer det! skal ha det i fra der e-en (den siste) på believe og nedover, kan da vell ikke gjøre så vondt?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #29 Skrevet 18. juli 2013 Jes syntes mest omrisset gjorde vondt, det inni gjør ikke så vondt. Dessuten vendte jeg meg til det etterhvert, de første ti minuttene var verst.Anonymous poster hash: cd387...bb1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #30 Skrevet 18. juli 2013 Jes syntes mest omrisset gjorde vondt, det inni gjør ikke så vondt. Dessuten vendte jeg meg til det etterhvert, de første ti minuttene var verst.Anonymous poster hash: cd387...bb1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #31 Skrevet 18. juli 2013 Jes syntes mest omrisset gjorde vondt, det inni gjør ikke så vondt. Dessuten vendte jeg meg til det etterhvert, de første ti minuttene var verst.Anonymous poster hash: cd387...bb1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #32 Skrevet 18. juli 2013 Jes syntes mest omrisset gjorde vondt, det inni gjør ikke så vondt. Dessuten vendte jeg meg til det etterhvert, de første ti minuttene var verst.Anonymous poster hash: cd387...bb1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #33 Skrevet 18. juli 2013 Jes syntes mest omrisset gjorde vondt, det inni gjør ikke så vondt. Dessuten vendte jeg meg til det etterhvert, de første ti minuttene var verst.Anonymous poster hash: cd387...bb1
Gjest martine Skrevet 18. juli 2013 #34 Skrevet 18. juli 2013 er det noen som hat tatt ved albuen(underarmne)? kann noen forklare hvordan det er?
Gjest martine Skrevet 18. juli 2013 #35 Skrevet 18. juli 2013 og hvor er det dere har tatt det? har dere tatt det i Norge eller i utlandet?
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 18. juli 2013 #36 Skrevet 18. juli 2013 Har en hel underarm, pluss en god del andre steder tattovert Det er ikke noe behaglig, men heller ikke snakk om smerter fra helvete. Det er nesten litt som å bli klort av en katt, bare gjentatte ganger Men siden du kun skal ha noe så enkelt som skrift vil jeg tro det både går kjapt og rimlig smertefritt, men ubehaglig blir det nok. I følge tattovøren som tok den største (hele underarmen) var stedet rundt albuen den aller verste plassen smertemessig, men selv syns jeg det var den minst smertefulle. Jeg syns bare det kila Den kremen du tenker på tror jeg nok funker best ved piercing, men tror ikke du vil trenge den ved en så liten tattovering. Uansett, tenk deg godt om før du gjlr noe, den varer evig må du huske Har du tvil er det et tegn på at du bør la være eller i det minste vente, aldri gjør noe slikt uten å være 100% sikker
bebisss Skrevet 18. juli 2013 #37 Skrevet 18. juli 2013 Hvordan er det på hoften da? Liksom på siden rett under ribbeina? Omrisset er vondt, fargelegging er ikke så vondt, noen plasser godtvondt, det værste er når man fortsetter etter en røykepause og han tatoverer deg i ett ømt blødende sår igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå