Gå til innhold

Tatovering


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kan man bruke Emblaplaster til bedøvelse før tatovering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn av meg fikk hele ryggen smurt inn med embla, opptil flere ganger, under en hel-dags-session på ryggen. Spør tatovøren :)

Skrevet

Det anbefales å ikke bruke noe som kan dempe smerten, fordi alt tynner ut blodet og kan gjøre tattoveringen stygg.

Vil tro at emblaplaster vil fungere i et par minutter bare.

Det er ikke uutholdelig vondt, jeg har en stor tattovering på hele underarmen, på veldig tynn hud og jeg tok alt på èn session og syntes nesten det var godtvondt.

Ta med deg brus og sjokolade, blodsukkeret ditt vil etterhvert gå ned og da vil ting gjøre vondt. Drikk brus og alt blir mye bedre!

Pust med magen, da tar du opp mer oksygen og det er smertestillende i seg selv :)

  • 1 år senere...
Gjest martine
Skrevet

jeg har ett spørsmål!

jeg er veldig nervøs, fordi jeg skal ta min første tatovering, og den skal jeg ha på underarmen, men så lurte jeg på om jeg kan smøre det på (altså Embla salve som bedøver huden) , at det går ann og håpe på at der blir mindre vondt? plis svar meg, jeg skal ta tattovering i september, men er så usikker for det ser så vondt ut!

AnonymBruker
Skrevet

det er ikke så vondt at du må ha noe krem eller plaster som bedøver.....



Anonymous poster hash: 2543b...752
Gjest martine
Skrevet

kan du prøve og beskrive hvordan det er? :P er så sykt nervøs :P

Skrevet

Om du kniper/klyper deg selv der tatoveringen skal være, får du en ide om hvor vondt/ikke vondt det er.

Ber dere om narkose om dere skal pierces også kanskje?

  • Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Det er vondt. :P Veldig vondt. Særlig hvis du skal "fargelegge" Smerten i overarmen er som smerten når man tar blodprøve. Kjennes likt ut. Smerten midt på armen er mer sviende og det blir verre jo lenger ned du kommer.

Som om dette gjorde deg noe mindre nervøs. :laugh: men ja, noen sier at det ikke gjør vondt, andre (som meg) holdt på å gi meg pga smerten. Lykke til da!

Skrevet

Okei, nå har jeg vittig høy smerteterskel og skulle faktisk ønske at tatoveringer gjorde VONDERE, bare for å få litt mer ut av opplevelsen, men nei, det er ikke behøvelig med Embla eller noen annen form for bedøvelse.

Jeg har en ganske stor tatovering på vrista på foten, en plass som sies å være en av de mest smertefulle plassene i tillegg til ribbeina. Ja, litt vondt var det, men slett ikke så ille at jeg noengang vurderte å ikke dra tilbake for å etterfylle o.s.v. Kjennes litt ut som om noen riper deg medium hardt i huden med en litt spiss kniv. Tok nettopp tattis på både over og under nederste del av armen og hadde helt glemt at det ikke var så ille som jeg hadde sett for meg. Blir litt sårere når man sitter en stund med skyggelegging, men slettes ikke så ille som man på forhånd går å innbiller seg at det er. Husk å spise og drikke nok og gjerne også underveis mens du sitter det om det er en stor greie du skal ha. Pust med magen, så går alt av seg selv. Lykke til. :hug:

Gjest martine
Skrevet

okey, tusen takk, jeg er bare 15 år så det er derfor jeg lurer, men tusen tusen takk til dere alle :D

Gjest martine
Skrevet

jeg har ripet meg med en passer på skolen da :P er det noe slikt?

Gjest badeand1
Skrevet

okey, tusen takk, jeg er bare 15 år så det er derfor jeg lurer, men tusen tusen takk til dere alle :D

Hvordan får du tatt tatovering?

  • Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan får du tatt tatovering?

mamma snakket med en tattovør og spurte om det var greit osv hvist jeg selv var sikker på at jeg ville og at det var greit for begge foreldrene :)

Gjest Twelve12
Skrevet

mamma snakket med en tattovør og spurte om det var greit osv hvist jeg selv var sikker på at jeg ville og at det var greit for begge foreldrene :)

Hva er det du har tenkt å ta?

Gjest martine
Skrevet

il_fullxfull.366346242_lsgr.jpgskal ha denne så liten som går ann på underarmen!

AnonymBruker
Skrevet

Hva er tanken bak?



Anonymous poster hash: 54973...f5e
Gjest martine
Skrevet

det er min bestevenninne som døde i fjor, var bestevenner i 15 år bodde 20 meter unna hverandre og bettydde så mye for meg <3

AnonymBruker
Skrevet

det er min bestevenninne som døde i fjor, var bestevenner i 15 år bodde 20 meter unna hverandre og bettydde så mye for meg <3

Huff så trist :(

Anonymous poster hash: cd387...bb1

  • Liker 1
Gjest martine
Skrevet

Huff så trist :(

Anonymous poster hash: cd387...bb1

var ikke så gøy :/ men det er jo bare sont som skjer :/

Skrevet

Jeg har en tatt på en av de vondeste stedene, og jeg syntes det var som om tatovøren brukte skalpell og kjærte det inn i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...