hanne92 Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Trangsynte er dere. Tror dere virkelig at hun presenterer hele livet sitt på bloggen? Hun skriver en moteblogg, hun skriver typ aldri om seg selv, hun skriver ikke om følelser, fordi hun ikke ønsker å dele sine følelser med resten av nasjonen... Dere er fordomsfulle, rett og slett. Caroline kan være verdens beste venninne for alt dere vet. Slutt å døm et menneske på dets utseende, fordi det er nettopp det dere gjør. Jeg tror Caroline kan være en trofast og inspirerende venninne. No need to hate! 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #22 Skrevet 9. februar 2012 Trangsynte er dere. Tror dere virkelig at hun presenterer hele livet sitt på bloggen? Hun skriver en moteblogg, hun skriver typ aldri om seg selv, hun skriver ikke om følelser, fordi hun ikke ønsker å dele sine følelser med resten av nasjonen... Dere er fordomsfulle, rett og slett. Caroline kan være verdens beste venninne for alt dere vet. Slutt å døm et menneske på dets utseende, fordi det er nettopp det dere gjør. Jeg tror Caroline kan være en trofast og inspirerende venninne. No need to hate! Det er hun sikkert, men hun velger selv hvordan hun vil fremstå gjennom bloggen. Når hun fremstiller seg selv om perfeksjonistisk og arrogant, da vil folk tro hun er det. Er det så rart? Vi lesere har jo ikke noen annet grunnlag for å mene noe om henne, vi kjenner henne ikke som noe annet enn "bloggeren fortballfrue". Hun kan jo vinkle bloggen til å gi et annet inntrykk av henne uten å bli for personlig. Mange bloggere klarer det, og det gjør at man lettere identifiserer seg med dem. Det gjør også at de blir lettere å like. Det er vanskelig å like fotballfrue gjennom inntrykket hun gir av seg selv i bloggen. Dette er det bare hun som kan endre på om hun ikke takler kritikken. Synes denne tråden bør flettes inn i den andre... 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Nei, det hadde jeg ikke orka. Tror hun er ekstremt selvopptatt og sånne folk er ikke kule å henge med. Hun tåler ikke den minste kritikk og har null selvironi. (ut i fra mitt inntrykk av henne på bloggen) 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Men det er mange andre bloggere jeg gjerne kunne vært venninne med (ut i fra inntrykket mitt fra de på bloggen)
Grønt blad Skrevet 9. februar 2012 #25 Skrevet 9. februar 2012 Basert på det inntrykket jeg har av henne, så hadde vi nok ikke vært venninner. Fotballfruen og jeg er svært forskjellige, spesielt når det gjelder forbruk og interesser, men kunne jo snakket med henne og møtt henne i sosiale lag dersom det var naturlig. Hadde dog ikke blitt nære venninner.
Gjest juvelia Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Skjønner ikke hva som er så sykt interesant med henne? Såklart er hun pen osv men er det noe mer å diskutere? Finnes jo 100000 andre bloggberter der ute,men Caroline har liksom blitt det store mobbeofferet her inne.. kanskje for at hun spiller for uskyldig? Hva med å mobbe Elin Kling litt? Forandring i hverdagen liksom.
loffen Skrevet 9. februar 2012 #27 Skrevet 9. februar 2012 Skjønner ikke hva som er så sykt interesant med henne? Såklart er hun pen osv men er det noe mer å diskutere? Finnes jo 100000 andre bloggberter der ute,men Caroline har liksom blitt det store mobbeofferet her inne.. kanskje for at hun spiller for uskyldig? Hva med å mobbe Elin Kling litt? Forandring i hverdagen liksom. Hvem er det? 1
Gjest juvelia Skrevet 9. februar 2012 #28 Skrevet 9. februar 2012 Hvem er det? Kjent moteblogger fra sverige som shopper og er tynn som en strek. omg, Helt fryktelig!!!!!!!!!!
Grønt blad Skrevet 9. februar 2012 #29 Skrevet 9. februar 2012 Skjønner ikke hva som er så sykt interesant med henne? Såklart er hun pen osv men er det noe mer å diskutere? Finnes jo 100000 andre bloggberter der ute,men Caroline har liksom blitt det store mobbeofferet her inne.. kanskje for at hun spiller for uskyldig? Hva med å mobbe Elin Kling litt? Forandring i hverdagen liksom. Tror ikke jeg hadde blitt bedre venn med Elin Kling enn Caroline...
Gjest juvelia Skrevet 9. februar 2012 #30 Skrevet 9. februar 2012 Mennsker er ikke bare det du kan få se av førsteintrykket,å det er kun førsteinntrykk man får igjennom å lese en blogg..selv etter 3 år.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #31 Skrevet 9. februar 2012 Uææ, nå må dere slutte med alle disse trådene om Fotballfruen - Misunnelse på lang vei, det er det det er. Hvorfor kan dere ikke bare godta at hun har en utrolig suksess og tjener gryn på bloggen sin? Uææ? høres ut som Caroline jo... jo da, vi godta det jo at hun tjener mye og har suksess med bloggen hennes. Ikke noe galt i det da? det er bare måten hun er med løgn, svarer frekt tilbake til folk som lurer på noe som helst osv. osv. osv. 1
Viljaa Skrevet 9. februar 2012 #32 Skrevet 9. februar 2012 Jeg aner ikke, må nesten møte vedkommende først, sjekke om man har kjemi osv. Men jeg tror ikke jeg og FF har så mange felles interesser, bortsett fra trening.
loffen Skrevet 9. februar 2012 #33 Skrevet 9. februar 2012 Kjent moteblogger fra sverige som shopper og er tynn som en strek. omg, Helt fryktelig!!!!!!!!!! Å, okei..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #34 Skrevet 10. februar 2012 Nei. Først og fremst fordi jeg liker å kose meg med mat og en ikke-ekstrem livsstil. Jeg mingler ikke med venninner som har et usunt forhold til mat og trening. Jeg spiser sunt og trener mye selv, men jeg lager ikke en connection mellom antall boller spist og antall mil jeg må løpe påfølgende uke. I tillegg hadde jeg ikke orket å ha ei venninne som hver dag skulle fortelle meg hvor tidlig hun stod opp kun for å løpe samt krølle håret. Toppen av kransekaken var når hun skulle i bestevenninnens bursdag og la ut om hvor utrolig hektisk og stressende dagen ble siden hun måtte rekke ei mil på mølla først, mens normale mennesker hadde droppet løpingen og kose seg i bursdagen uten å gi vertinnen dårlig samvittighet. Ja, også liker jeg ikke løgnere. 3
Gjest "gjest" Skrevet 10. februar 2012 #35 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har de merkeligste menneskene som venner, så kanskje jeg og Caroline kunne blitt bestekompiser. 2
Meridian Skrevet 10. februar 2012 #36 Skrevet 10. februar 2012 Nei. Først og fremst fordi jeg liker å kose meg med mat og en ikke-ekstrem livsstil. Jeg mingler ikke med venninner som har et usunt forhold til mat og trening. Jeg spiser sunt og trener mye selv, men jeg lager ikke en connection mellom antall boller spist og antall mil jeg må løpe påfølgende uke. I tillegg hadde jeg ikke orket å ha ei venninne som hver dag skulle fortelle meg hvor tidlig hun stod opp kun for å løpe samt krølle håret. Toppen av kransekaken var når hun skulle i bestevenninnens bursdag og la ut om hvor utrolig hektisk og stressende dagen ble siden hun måtte rekke ei mil på mølla først, mens normale mennesker hadde droppet løpingen og kose seg i bursdagen uten å gi vertinnen dårlig samvittighet. Ja, også liker jeg ikke løgnere. Du må sette deg mer inn i kostholdet til FF, fordi dette er mye mer kosemat enn det "normale" mennesker spiser :gjeiper:
Lutetium 71 Skrevet 10. februar 2012 #37 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bare MÅ ha denne på mine innlegg! 1
Sol79 Skrevet 10. februar 2012 #38 Skrevet 10. februar 2012 Neppe, og det hadde sikkert vært gjensidig. Trangsynte er dere. Tror dere virkelig at hun presenterer hele livet sitt på bloggen? Hun skriver en moteblogg, hun skriver typ aldri om seg selv, hun skriver ikke om følelser, fordi hun ikke ønsker å dele sine følelser med resten av nasjonen... Dere er fordomsfulle, rett og slett. Caroline kan være verdens beste venninne for alt dere vet. Slutt å døm et menneske på dets utseende, fordi det er nettopp det dere gjør. Om du mener at fotballfrue.no er en moteblogg, så har du ikke fulgt med spesielt godt. Bloggen hennes er mer en slags livsstilblogg eller en dagbok på nett. Moteblogg er den virkelig ikke. Hvilke andre motebloggere er det som legger ut bilder av seg selv i treningstøy hver dag? Riktignok nystylet, men dog. Eller hva de spiser til middag, eller at de har vært på harrytur med mora si og i begravelsen til bestemor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå