Gå til innhold

Fotballfruen Caroline

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg velger henne helt tilfeldig faktisk, fordi hun har en sterk personlighet.

Kunne du sett for deg at du var venninne med henne? Hadde hun vært en god venninne? (rent tipping)

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

nei, for jeg vil ikke ha en så overfladisk person og løgner til venninne :) Føler at hun er en person som kan stikke ryggen til når som helst, så lenge hun får SIN vilje..

Edit: Får vel understreke det først som sist.. Ut i fra inntrykket jeg har fått gjennom bloggen hennes

Endret av Sunshine-92
  • Liker 2
Skrevet

Ikke enda en fotballfruetråd!! :murvegg:

• Liker 5
Skrevet

Altfor overfladisk til å kunne anses som god venninne.

• Liker 2
Skrevet
:daane:
  • Liker 2
Skrevet

Kunne du sett for deg at du var venninne med henne? Hadde hun vært en god venninne? (rent tipping)

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Ingen true match på oss med det samme når det gjelder personlighet. Men kunne sikkert funnet tonen om vi var åpne. Hun har ærlig talt mange ting som jeg ikke skjønner meg på..men hun sier jo selv at hun kjenner seg selv godt og er en perfeksjonist. Kanskje hun hadde vært en kjempe varm venninne. Det er det viktigste i et vennskap.

Skrevet

Uææ, nå må dere slutte med alle disse trådene om Fotballfruen - Misunnelse på lang vei, det er det det er.

Hvorfor kan dere ikke bare godta at hun har en utrolig suksess og tjener gryn på bloggen sin? :)

Skrevet

Nei, men hadde hun vært datteren min, hadde jeg lært henne litt om å være ekte..

• Liker 2
Skrevet

Aner ikke. Vi er veldig forskjellige, og jeg er mye eldre enn henne, men hvis hun er snill, hyggelig, raus og morsom så kunne jeg da godt ha drukket formiddagskaffe med henne om jeg hadde bodd i nabohuset. Mine venninner trenger ikke være perfekte eller lytefrie, så lenge de er hyggelige og interessante å snakke med på et eller annet plan. Og det ser jeg ikke bort fra at FF er, uavhengig av hva jeg syns om bloggen hennes.

• Liker 2
Skrevet

Uææ, nå må dere slutte med alle disse trådene om Fotballfruen - Misunnelse på lang vei, det er det det er.

Hvorfor kan dere ikke bare godta at hun har en utrolig suksess og tjener gryn på bloggen sin? :)

Hu blir jo søkkrik på alle disse jentene som sitter her og hater henne :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hva skjer med alle disse fotballfrue tråden for tiden?

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært venninnen hennes, da skulle vi sittet og ledd rått sammen av alle dere taperkjerringene her inne på KG! :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Aldri i livet.. det tror jeg hadde vært svært lite stimulerende, i og med at det tydeligvis bare er jogging, merkelig mat, sko og sminke som opptar hodet hennes.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

nei kunne ikke det. hvorfor? fordi jeg tviler sterkt på at vi hadde hatt noe kjemi. men det vet jeg jo ikke. er bare noe jeg gjetter

Skrevet

Ja, for da kunne jeg lånt den leppestiften og liplineren hennes, sånn at mine lepper kan vokse seg tre ganger så store :jepp:

• Liker 1
Skrevet

For en latterlig tråd!

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor/Hvorfor ikke?

Ja, det hadde jo ikke vært umulig. Om vi hadde kjent hverandre fra vi var barn, så ville vi nok vært venner selv om vi utviklet oss i forskjellig retning.

Men å bli venninne med henne i voksen alder, det vet jeg faktisk ikke. Vi er jo totalt forskjellige når det gjelder stil og alt det overfladiske og livssituasjon, men om man blir godt kjent så...

Jeg har jo samme kostholdsinteresse som henne, så der hadde vi hatt noe felles, så lenge maten var heeelt gluten og melkefri. Jeg liker jo å trene, men ikke så ekstremt som henne. Og hun er jo veldig perfeksjonist i motsetning til meg :fnise:

Om dere ser noen av vennene hennes, så ser dere at de er veldig naturlige og normale, både søte og pene som folk flest.

Se her, og her.

Av bildene ser dere at fotballfrue er nok mer opptatt av å være helt perfekt i forhold til vennene sine, men likevel er de jo venner og godtar hverandre som de er.

Skrevet

Hva skjer med alle disse fotballfrue tråden for tiden?

Hva skjer med de? Folk skriver i dem.. Mener du, hvorfor er det så mange fotballfruetråder?

Skrevet

Kanskje det er FF selv som lager disse trådene, for å skape litt blest om seg selv. Hun havnet jo tross alt på 8 plass her om dagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hele dama virker falsk. Jeg spydde litt i munnen i dag når jeg så den vloggen hun lagde om krølltanga si. For en irriterende stemme og for en ekkel affektert måte å snakke på!

Hun gjør seg sånn til, men har inntrykk av at mange jenter gjør sånt nå. Snakk normalt!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...