Gå til innhold

Ta silikonpupper som 16 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Les denne tråden her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=565656

Du er bare 16 år gammel, du burde virkelig revurdere valget du har tatt. Veldig mange menn som kvinner synes det er nydelig med små pupper, og de kan fortsatt komme til å vokse ganske mye. Å ta silikon i så ung alder er noe du kan komme til å angre veldig på senere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg synes ingen jenter med pupper som er mindre enn hodet mitt er tiltrekkende. JA FOR STATLIG STØTTET SILIKONOPERASJONER TIL FEMTENÅRINGER!

Må jeg legge på et ironiflagg her, eller var det tydelig nok?

• Liker 1
Skrevet

En venninne har mistet følelsene i brystene og brystvortene etter et påfyll.. anbefales IKKE i så ung alder. skaff deg personlighet og ryggrad først..

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være en eller annen klinikk i Norge som gjør det??

AnonymBruker
Skrevet

Mine pupper hadde en vekstspurt når jeg var 21, så nå har jeg E-cup. Før det hadde jeg B-cup.

Poenget er, du er 16 år!!! Det er mange år igjen for puppene å vokse. Vil tro det er bortkastede penger å ta silikon nå. Hold ut og kryss fingrene ;)

Jeg er 21 om noen mnd!

*krysser fingrene*

- ikke TS

• 2 uker senere...
Gjest Små pupper jente
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det, helt jævlig å ha små pupper. Når folk kommenterer det, og du prøver å "pushe" men du har for småe til det også. Det ser ikke naturlig ut. Du er ikke komfortabel. Og når dere skifter i gymmen går du vekk eller har genseren over, mens de andre står der i bare bh. Du ser først på de andre, ikke stirre liksom, men helt tilfeldig. Og så ser du ned på det selv, og bare kjenner du er kvalm, og ikke vil ta av deg toppen. Du tenker på hva du skal gjøre når du får en kjæreste, hva du skal gjøre. Og når du er på stranda vil du ha en bikini som dekker til alt. Ikke trekanten, for da ser man godt hvor små pupper man har, og heller ikke de som er som vanlige bh-er for da ser man det jo og.

Dere som sier det er så enkelt, se det fra vårt perspektiv, da ser du at det ikke er så lett. Vi har nemlig mest lyst til å legge oss nede og få silikon, for det dreper selvtilliten vår!!

- jente med små pupper!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle dere som snakker om at de fleste sine pupper vokser etter at man har blitt 16 år, jeg er 21 år og mine har vært like små siden tiende klassen. Jeg er en slank person, men har brede hofter, og det ser rett og slett helt dumt ut med så små pupper som jeg har i forhold til resten av kroppen!

De andre venninnene mine som også har mindre store pupper, hevder heller ikke at de har vokst siden de var 16.

Anonym poster: 33546d7a59cfd31a3ce12c5be72c4108

• 7 måneder senere...
Gjest Elisabeth
Skrevet

Det TS spurte om her var fakta, ikke meninger. Er det noen mulighet for oss under 18 for å silikon? Er det noen som vet om klinikker som gjør det uten at det må gå gjennom fastlege og de store sykehusene i Oslo?

Jeg har selv snakket med en kjent klinikk (trenger ikke å nevne navn her), og de ville ikke operere meg. Med et unntak; om en lege eller en psykolog hadde henvist meg til Rikshospitalet eller Oslo Universitetssykehus, og alt av tester og konsultasjoner var gjennomført der, og ventetiden var for lang for meg.

Kirurgen jeg snakket med over telefon var kjempehyggelig, og han prøvde å forklare grunnen så godt som mulig. Jeg skjønner jo egentlig godt hvorfor de ikke vil gjennomføre en operasjon med mindre det er henvist fra sykehus. For å forklare det enkelt; medias reaksjoner på at en privat klinikk har gått med på å legge en 16-åring under kniven for å få lagt inn brystimplantater hadde nok vært ganske så kraftige...

Håper dette er en pekepinn i riktig retning for dere andre som virkelig lurer på dette! Jeg skal nok fortsette letingen og kampen om fine pupper iallefall...

Det er ikke spesielt gøy å ikke greie å legge på seg, bare rase ned i vekt og ha en slapp a-cup... Dette handler ikke om oppmerksomhet fra gutter eller syke idealer fra Hollywood, men om proposjoner, selvtillit og det å kunne se seg selv i speilet uten å tenke at en ser skrekkelig eller misdannet ut.

Skrevet

Puppene mine hoppet fra B til D da jeg var 23-24. Ikke ta silikon når du er så ung!

Skrevet

Selvtilliten din sitter ikke i brystene, så ingenting blir automatisk bedre av å få dem kunstig forstørret. Selvtillit sitter i hodet så hva gjør du når du sitter der tusenlapper fattigere og finner ut at du har for tynne lepper/flat rumpe/skeive knær? Skal du legge deg under kniven igjen?

Mens du venter på å bli fullt voksen i kropp og sinn, og for den saks skyld gammel nok til å ta silikon alene, bør du fokusere på å like den du er i den kroppen du er født med. Hvis du fremdeles vil ta silikon, sett i gang.

Anonym poster: d02f08e872026933ac1ac489bc116d74

• Liker 1
Skrevet

Mine har ikke vokst etter at jeg var 15 år. En a, veldig liten b-cup. La inn silikon etter at jeg fikk barn. Da var det ingenting igjen av noen som helst antydning til pupp.

Idag har jeg, med silikon, D-cup, og er kjempefornøyd! Sluttet å gjemme med når jeg skal skifte "offentlig", gruer meg ikke til offentlige svømmebassenger, badestrender etc.

Og ikke minst - jeg har sluttet å tenke å fokusere på pupper.

Når man har pupper så tenker man ikke på det. Når man ikke har det ser man på det hele tiden, og tenker og plages av de minste ting.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det må jo være en eller annen klinikk i Norge som gjør det??

Hvorfor tror du det er 18-årsgrense?

Skrevet

Dere som gikk opp i BH-størrelse etter dere ble 20, gikk dere opp i vekt ellers også?

Anonym poster: 172923ff677f2fcd1a5681ae93d3b95f

Skrevet

Det skal mye til for at pupper er for små! Passer de du har nå til kroppen din?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

TS, det er idioti å ville legge inn silikon i brystene når du er bare 16 år. Jeg tviler sterkt på om noen seriøse klinikker vil gjøre det. Du er klar over at det koster 50-60000 kroner? Dette er en kosmetisk operasjon som du selv må betale i tilfelle.

Endret av Arabella
Skrevet

TS, det er idioti å ville legge inn silikon i brystene når du er bare 16 år. Jeg tviler sterkt på om noen seriøse klinikker vil gjøre det. Du er klar over at det koster 50-60000 kroner? Dette er en kosmetisk operasjon som du selv må betale i tilfelle.

Del tallene dine på to, så er du litt nærmere riktig pris.

Anonym poster: b3ab4aa738d51c9136955c170b4112e0

Skrevet

Dere som gikk opp i BH-størrelse etter dere ble 20, gikk dere opp i vekt ellers også?

Anonym poster: 172923ff677f2fcd1a5681ae93d3b95f

Jeg har gått ned i vekt ellers.

(Forresten også nysgjerrig på hva TS tenker nå, ett år etter tråden først ble opprettet)

Skrevet

Er det bare jeg som liker små pupper?

Jeg er 16, tynn og A-cup. Jeg liker at mine er runde og spretne, mer på den "søte" siden istedenfor veldig "sexy".

Får så vondt inni meg når jenter sier små pupper er "dritstygt" og er villige til å ta silikon i en alder av 16..

Anonym poster: 7450a33615844b5773e7016ab0831d83

• Liker 1
Skrevet
Er det bare jeg som liker små pupper?

Jeg er 16, tynn og A-cup. Jeg liker at mine er runde og spretne, mer på den "søte" siden istedenfor veldig "sexy".

Får så vondt inni meg når jenter sier små pupper er "dritstygt" og er villige til å ta silikon i en alder av 16..

Nei, slike du har er veldig sexy, det.

• 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ble det silikon?

Anonymkode: 342c5...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...