AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #41 Skrevet 10. februar 2012 det er sant. jeg ser ingen grunn til å akseptere både det ene og andre fra jenter. Det kan du. Er du så lite forståelsesfull og omtenksom så fortjener hun bedre også. En som elsker henne.
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #42 Skrevet 10. februar 2012 Det kan du. Er du så lite forståelsesfull og omtenksom så fortjener hun bedre også. En som elsker henne. dersom hun elsker meg vil hun ikke finne på masse tull, så det vil ikke være noen grunn for meg å dumpe henne.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #43 Skrevet 10. februar 2012 dersom hun elsker meg vil hun ikke finne på masse tull, så det vil ikke være noen grunn for meg å dumpe henne. Nå er premissen for denne tråden den at hun gjør det. Ikke at hun aldri gjør det. Spørsmålet er hvordan du håndterer en slik situasjon. Det har vi jo alt fått klart for oss; du dumper henne der og da, midt under akten. Til forskjell fra en som er litt mer avslappet og bryr seg om ikke bare seg selv men også henne og hennes følelser. Han forstår at hun blir litt borte i tankevirksomheten under sexen og at ting skjer. Han forstår at hun bare er et menneske. Han bryr seg om og elsker trass alt henne. Det gjør ikke du. Da fortjener hun bedre. Det er godt at du dumper henne. Så kan hun få en hun fortjener heller enn en hun ikke fortjener. 2
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #44 Skrevet 10. februar 2012 avslappet eller tøffel? dersom en mann ikke setter ned foten, vil kvinnen til stadighet flytte grenser. videre, premisset er sannsynligvis feil. dersom hun virkelig hadde elsket han, ville hun ikke gjøre noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #45 Skrevet 10. februar 2012 avslappet eller tøffel? dersom en mann ikke setter ned foten, vil kvinnen til stadighet flytte grenser. videre, premisset er sannsynligvis feil. dersom hun virkelig hadde elsket han, ville hun ikke gjøre noe slikt. Mener du virkelig det er riktig at mannen må "sette ned foten så kvinnen til stadighet ikke flytter grenser"? Hvordan løser du da at menn sier feil navn i senga? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #46 Skrevet 10. februar 2012 avslappet eller tøffel? dersom en mann ikke setter ned foten, vil kvinnen til stadighet flytte grenser. videre, premisset er sannsynligvis feil. dersom hun virkelig hadde elsket han, ville hun ikke gjøre noe slikt. Kvinner gjør feil. Slikt skjer. Jeg vet ikke om det er gått opp for deg men kvinner er mennesker. Ingen går inn for å si navnet til eksen sin i senga, særlig ikke hvis man elsker den man er sammen med. Men det skjer. Da er det viktig å møte forståelse og støtte fremfor avsky og hat. Det er det som er selve beviset på at man elsker noen; at man klarer å tilgi. 1
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #47 Skrevet 10. februar 2012 Mener du virkelig det er riktig at mannen må "sette ned foten så kvinnen til stadighet ikke flytter grenser"? Hvordan løser du da at menn sier feil navn i senga? samme som kvinner.
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #48 Skrevet 10. februar 2012 Kvinner gjør feil. Slikt skjer. Jeg vet ikke om det er gått opp for deg men kvinner er mennesker. Ingen går inn for å si navnet til eksen sin i senga, særlig ikke hvis man elsker den man er sammen med. Men det skjer. Da er det viktig å møte forståelse og støtte fremfor avsky og hat. Det er det som er selve beviset på at man elsker noen; at man klarer å tilgi. hvem sier noe om hat og avsky? fordi man elsker noen, så betyr ikke det at man skal godta alt mulig. at dama (eller mannen) roper ut navnet på en eks under orgasme er ikke greit. det er heller ikke bare en tilfeldig feil. det er en grunn til at man roper ut akkurat det navnet...
Gjest Bandit Skrevet 10. februar 2012 #49 Skrevet 10. februar 2012 Ei jeg hadde noe på gang med, presterte dette. Ikke noe moro i det hele tatt, og fullstendig turn-off. Det ble ikke mer den kvelden, gitt.
Gjest Rastl0s Skrevet 10. februar 2012 #50 Skrevet 10. februar 2012 Nyheter til deg: Ikke alle kvinner er like. Dersom èn kvinne synes det er krise om mannen sier feil navn og en annen kvinne i en annen tråd ikke synes det er krise at en kvinne sier feil navn, er ikke det dobbeltmoral. Dobbeltmoral er det hvis samme kvinne synes det er fælt når mannen sier feilt navn , men ikke når kvinnen gjør det. JEg f.eks synes ikke det er noen krise uansett kjønn. har blitt kalt feil navn og vi bare lo av det. Har også gjort det samme. Riktignok ikke i sengen da. Gjør ikke meg til noen dobbeltmoralist av den grunn. Mente ikke å dra alle under en kam forsåvidt, men er det ikke slik mange damer gjør da? MENN ER NOE DRITT" UFF IKKE HA KONTAKT MED MENN. MENN ER UDYR! vræææl vræææl. Mente heller at det er damer her i tråden som sikkert hadde syntes det var greit å gjøre det selv, men ikke mannen. Da snakker jeg ikke om alle, men enkelte.
Raven Emerald Skrevet 10. februar 2012 #51 Skrevet 10. februar 2012 Mente ikke å dra alle under en kam forsåvidt, men er det ikke slik mange damer gjør da? MENN ER NOE DRITT" UFF IKKE HA KONTAKT MED MENN. MENN ER UDYR! vræææl vræææl. Mente heller at det er damer her i tråden som sikkert hadde syntes det var greit å gjøre det selv, men ikke mannen. Da snakker jeg ikke om alle, men enkelte. Og det finnes ikke noen menn som er dobbelt-moralister? 2
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #52 Skrevet 10. februar 2012 hvem sier noe om hat og avsky? fordi man elsker noen, så betyr ikke det at man skal godta alt mulig. at dama (eller mannen) roper ut navnet på en eks under orgasme er ikke greit. det er heller ikke bare en tilfeldig feil. det er en grunn til at man roper ut akkurat det navnet... Ja - hun har fått 1000 vis av orgasmer før med X - mannen....FØR HUN TRAFF DEG .... Det er grunnen. Hun forbinder X mannens navn med SEX & ORGASME. Og DU har så elendig selvtillitt at du tror ikke du er kar nok til å tilfredsstille henne like bra som det hun er vant til med X- mannen.Du tror X mannen hennes ER / VAR 100 ganger bedre enn deg i sengen - ( noe som sikkert er riktig ....he he ) Du KJENNER HENNE JO IKKE LIKE GODT SOM X`EN HENNES GJØR... Du har så latterlig dårlig selvtillit...Det er derfor du synes det er så turnoff at hun forsnakker seg og roper X mannens navn. Få deg litt selvtillitt og voks opp... Vil du være allt og eneste MANN med stor M for henne - må du bruke den tiden det tar å bli kjent med henne - for å få den statusen hos henne. Det er ikke gjordt på kunn 1 natt...Hennes X klarte det heller ikke på kunn 1 natt...om det er en trøst. Jeg gir fan i hvor mange damer han har hatt før meg.Om de var bedre i sengen eller finere enn meg ( sansynligvis IKKE - ellers ville han ikke ligget med meg nå : ) Han går vell ikke nedover og nedover i standard for hver gang han finner seg en dame ? Det normale er vell å prøve å gå litt oppover i standard på partnere.....Tviler derfor på at hans x- damer er så mye bedre enn meg : ) . Jeg STOLER nå på - at siden han har valgt å gå til sengs med meg, så er det meg han vil ha der og da...og ikke alle hans X-elskerinner og damer før meg - dersom han skulle rope et fremmendt navn til meg.Jeg offrer de ikke en tanke engang. Jeg er meg. Han har valgt meg og da får han ta meg som jeg er.Jeg er jo ikke dum. Jeg vet jo at han sikkert har drøssevis med damer på samvittigheten FØR MEG...Jeg bryr meg ikke om det - så lenge han er REN OG PEN OG FRI FOR KJØNNSSYKDOMMER OG UNNGÅR Å SMITTE MEG MED NOE...Driter jeg i hans x- damer.Offrer de ikke en tanke...Er fremtiden som betyr noe. Ikke fortiden. Den kan aldri gjøres om igjen. Du mann - går du nedover i standard - for hver gang du finner deg en ny dame du hopper til køys med ? Tror du HUN gjør det samme ? 2
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #53 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ja - hun har fått 1000 vis av orgasmer før med X - mannen....FØR HUN TRAFF DEG .... Det er grunnen. Hun forbinder X mannens navn med SEX & ORGASME. Og DU har så elendig selvtillitt at du tror ikke du er kar nok til å tilfredsstille henne like bra som det hun er vant til med X- mannen.Du tror X mannen hennes ER / VAR 100 ganger bedre enn deg i sengen - ( noe som sikkert er riktig ....he he ) Du KJENNER HENNE JO IKKE LIKE GODT SOM X`EN HENNES GJØR... Du har så latterlig dårlig selvtillit...Det er derfor du synes det er så turnoff at hun forsnakker seg og roper X mannens navn. Få deg litt selvtillitt og voks opp... Vil du være allt og eneste MANN med stor M for henne - må du bruke den tiden det tar å bli kjent med henne - for å få den statusen hos henne. Det er ikke gjordt på kunn 1 natt...Hennes X klarte det heller ikke på kunn 1 natt...om det er en trøst. Jeg gir fan i hvor mange damer han har hatt før meg.Om de var bedre i sengen eller finere enn meg ( sansynligvis IKKE - ellers ville han ikke ligget med meg nå : ) Han går vell ikke nedover og nedover i standard for hver gang han finner seg en dame ? Det normale er vell å prøve å gå litt oppover i standard på partnere.....Tviler derfor på at hans x- damer er så mye bedre enn meg : ) . Jeg STOLER nå på - at siden han har valgt å gå til sengs med meg, så er det meg han vil ha der og da...og ikke alle hans X-elskerinner og damer før meg - dersom han skulle rope et fremmendt navn til meg.Jeg offrer de ikke en tanke engang. Jeg er meg. Han har valgt meg og da får han ta meg som jeg er.Jeg er jo ikke dum. Jeg vet jo at han sikkert har drøssevis med damer på samvittigheten FØR MEG...Jeg bryr meg ikke om det - så lenge han er REN OG PEN OG FRI FOR KJØNNSSYKDOMMER OG UNNGÅR Å SMITTE MEG MED NOE...Driter jeg i hans x- damer.Offrer de ikke en tanke...Er fremtiden som betyr noe. Ikke fortiden. Den kan aldri gjøres om igjen. Du mann - går du nedover i standard - for hver gang du finner deg en ny dame du hopper til køys med ? Tror du HUN gjør det samme ? 1. det har aldri skjedd meg, så det må jo bety at ingen kvinner jeg har vært med har forbundet sex med eksns navn og at jeg er fantastisk i senga. (og jeg har hatt sex med mange kvinner) 2. at du hever ut enkelte ord i store bokstaver gjør ikke argumentene mer kraftfulle. 3.typisk kvinnelig hersketeknikk. anklag mannen for ikke å være mann, dersom han ikke godtar kvinnens mange respektløse sprell. fungerer ikke på meg. prøv det heller på tøflene du dater. det som kjennetegner en mann (med stor M, slik du skriver) er at han har alternativer. han kan erstatte dama på dagen, med ei som er like bra eller bedre. defor behøver han ikke finne seg i respektløs atferd. Endret 10. februar 2012 av tom1986
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #54 Skrevet 10. februar 2012 1. det har aldri skjedd meg, så det må jo bety at ingen kvinner jeg har vært med har forbundet sex med eksns navn og at jeg er fantastisk i senga. (og jeg har hatt sex med mange kvinner) 2. at du hever ut enkelte ord i store bokstaver gjør ikke argumentene mer kraftfulle. 3.typisk kvinnelig hersketeknikk. anklag mannen for ikke å være mann, dersom han ikke godtar kvinnens mange respektløse sprell. fungerer ikke på meg. prøv det heller på tøflene du dater. det som kjennetegner en mann (med stor M, slik du skriver) er at han har alternativer. han kan erstatte dama på dagen, med ei som er like bra eller bedre. defor behøver han ikke finne seg i respektløs atferd. Vell - samme kan en KVINNE med stor K - erstatte deg på dagen , med en som er like bra eller bedre enn deg, dersom du er så hårsår.... Og hva så ? Kunne ikke tenkt meg en mann som har så elendig selvtillitt, at han gidder å bry seg om små bagateller og et lite ord uttalt feil i extasens rus...( hvordan skal jeg kunne slappe av i senga med en sånn hårsår mann ? ) Må jo passe meg konstant for hva jeg sier og gjør hele tiden. Slitsomt. - hvis han er så ustabil og usikker på seg selv, er han ingenting å samle på uansett og fortjener meg uansett IKKE .Og jeg kan aldri stole på han uansett. Skal han være sammen med en dame med stor D...bør han tåle en støyt og fortsatt være like stø som et fjell og stabil. For damer med stor D - er ikke dumme nikkedokker som finner seg i hva som helst...fra dere menn. Det kjennetegner oss damer med stor D.... Er vell heller spørs om du er MANN NOK - for en dame med stor D ? Høres ikke slik ut nei. 1
Romilo Skrevet 10. februar 2012 #55 Skrevet 10. februar 2012 Åherre.. da hadde jeg følt meg verdiløs....!
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #56 Skrevet 10. februar 2012 Vell - samme kan en KVINNE med stor K - erstatte deg på dagen , med en som er like bra eller bedre enn deg, dersom du er så hårsår.... Og hva så ? Kunne ikke tenkt meg en mann som har så elendig selvtillitt, at han gidder å bry seg om små bagateller og et lite ord uttalt feil i extasens rus...( hvordan skal jeg kunne slappe av i senga med en sånn hårsår mann ? ) Må jo passe meg konstant for hva jeg sier og gjør hele tiden. Slitsomt. - hvis han er så ustabil og usikker på seg selv, er han ingenting å samle på uansett og fortjener meg uansett IKKE .Og jeg kan aldri stole på han uansett. Skal han være sammen med en dame med stor D...bør han tåle en støyt og fortsatt være like stø som et fjell og stabil. For damer med stor D - er ikke dumme nikkedokker som finner seg i hva som helst...fra dere menn. Det kjennetegner oss damer med stor D.... Er vell heller spørs om du er MANN NOK - for en dame med stor D ? Høres ikke slik ut nei. jeg ser du til stadighet forsøker å "skamme" menn som ikke godtar tull fra dama si, ved å hevde de har manglende selvtillit. som sagt, det er en dårlig hersketeknikk som kun funker på tøfler med dårlig selvtillit. som lar seg manipulere av kvinner. dersom du synes det er slitsomt å ikke si feil navn under sex, er det vel heller du, og ikke din mann, som har problemer her.
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #57 Skrevet 10. februar 2012 1. det har aldri skjedd meg, så det må jo bety at ingen kvinner jeg har vært med har forbundet sex med eksns navn og at jeg er fantastisk i senga. (og jeg har hatt sex med mange kvinner) 2. at du hever ut enkelte ord i store bokstaver gjør ikke argumentene mer kraftfulle. 3.typisk kvinnelig hersketeknikk. anklag mannen for ikke å være mann, dersom han ikke godtar kvinnens mange respektløse sprell. fungerer ikke på meg. prøv det heller på tøflene du dater. det som kjennetegner en mann (med stor M, slik du skriver) er at han har alternativer. han kan erstatte dama på dagen, med ei som er like bra eller bedre. defor behøver han ikke finne seg i respektløs atferd. Vet du hva. Mine fittesafter renner IKKE dersom jeg IKKE har respekt for mannen i det hele tatt. Da er han så turnoff i utgangspunktet, at jeg ville aldri tennt på han - og jeg hadde aldri hoppet til køys med den fyren. Så å si et ord feil - har INGENTING med respekt å gjøre for han. Det er en bommert, en ubetenksom glipp , en liten feil alle kan gjøre. Jeg har ropt mamma etter folk som ikke er min mor ( flaut ) - i stressede situasjoner hvor ,man ikke rekker å tenke før man snakker.Jeg har kalt mange mennesker for feil navn i mitt liv. Men det har ingenting med respekt å gjøre. Eller at jeg ikke har de rette følelser for fyren jeg lå med. Skjønner derfor ikke hvorfor du blander inn ordet RESPEKT ? Det har ingenting med denne tråden/ emne å gjøre. Saken er at det er menneskelig å feile... 1
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #58 Skrevet 10. februar 2012 Vet du hva. Mine fittesafter renner IKKE dersom jeg IKKE har respekt for mannen i det hele tatt. Da er han så turnoff i utgangspunktet, at jeg ville aldri tennt på han - og jeg hadde aldri hoppet til køys med den fyren. Så å si et ord feil - har INGENTING med respekt å gjøre for han. Det er en bommert, en ubetenksom glipp , en liten feil alle kan gjøre. Jeg har ropt mamma etter folk som ikke er min mor ( flaut ) - i stressede situasjoner hvor ,man ikke rekker å tenke før man snakker.Jeg har kalt mange mennesker for feil navn i mitt liv. Men det har ingenting med respekt å gjøre. Eller at jeg ikke har de rette følelser for fyren jeg lå med. Skjønner derfor ikke hvorfor du blander inn ordet RESPEKT ? Det har ingenting med denne tråden/ emne å gjøre. Saken er at det er menneskelig å feile... denne type feil er ikke tilfeldig. det betyr at det er noe underliggende og derfor er det snakk om respekt. det som er merkelig er at du føler deg så truffet av dette. hvor ofte skriker du ut feil navn? dersom det er ofte, burde du vel heller fokusere på deg selv og finne ut hvorfor du gjør det.
womenwomen Skrevet 10. februar 2012 #59 Skrevet 10. februar 2012 jeg ser du til stadighet forsøker å "skamme" menn som ikke godtar tull fra dama si, ved å hevde de har manglende selvtillit. som sagt, det er en dårlig hersketeknikk som kun funker på tøfler med dårlig selvtillit. som lar seg manipulere av kvinner. dersom du synes det er slitsomt å ikke si feil navn under sex, er det vel heller du, og ikke din mann, som har problemer her. Mulig jeg passer best sammen med en snill, velutdannet og tolmodig tøffel da. Er kanskje tøffel-mennene som virkelig fortjener en dame med stor D ? Og burde få disse flotteste peneste damene...med selvrespekt,stolthet og verdighet. Så kan dere tøffe menn med stor M ( badboy`s "mm - knulle alle andre stygge og sykdomsbefengte ( misbrukte nikkedukker ) damer som knapt klarer å krype og gå hjem fra byen en kveld...sjanglende og i beruset tilstand. Dere menn med stor M - bør kanskje finne dere noen dere kan hersje med som dere vil og ERSTATTE PÅ DAGEN ...he he , nikkedokker uten selvrespekt, og som er for SVAKE til å sette dere på plass når det trengs.Forde de VET at de har så lav verdi på kjønnsmarkedet, derfor tør de aldri si nei eller protestere på noe som helst. Og er vant med å bli erstattet på dagen.... Så må de finne seg i all mulig slags dritt behandling fra menn. Men bare husk - disse har vært NIKKEDOKKE og blitt hersjet med og misbrukt av 50 - 100 menn FØR DEG... Håper tanken tenner deg og er virkelig turn-on... En dame med stor D - Kan IKKE erstattes så lett. Rett og slett forde det finnes meget få av dem...Vær så god. Let lenge og vell du etter noe like bra- eller bedre. 1
tom1986 Skrevet 10. februar 2012 #60 Skrevet 10. februar 2012 Mulig jeg passer best sammen med en snill, velutdannet og tolmodig tøffel da. Er kanskje tøffel-mennene som virkelig fortjener en dame med stor D ? Og burde få disse flotteste peneste damene...med selvrespekt,stolthet og verdighet. Så kan dere tøffe menn med stor M ( badboy`s "mm - knulle alle andre stygge og sykdomsbefengte ( misbrukte nikkedukker ) damer som knapt klarer å krype og gå hjem fra byen en kveld...sjanglende og i beruset tilstand. Dere menn med stor M - bør kanskje finne dere noen dere kan hersje med som dere vil og ERSTATTE PÅ DAGEN ...he he , nikkedokker uten selvrespekt, og som er for SVAKE til å sette dere på plass når det trengs.Forde de VET at de har så lav verdi på kjønnsmarkedet, derfor tør de aldri si nei eller protestere på noe som helst. Og er vant med å bli erstattet på dagen.... Så må de finne seg i all mulig slags dritt behandling fra menn. Men bare husk - disse har vært NIKKEDOKKE og blitt hersjet med og misbrukt av 50 - 100 menn FØR DEG... Håper tanken tenner deg og er virkelig turn-on... En dame med stor D - Kan IKKE erstattes så lett. Rett og slett forde det finnes meget få av dem...Vær så god. Let lenge og vell du etter noe like bra- eller bedre. voldsomt så agressiv og dømmende du er. det morsomme er jo at litt maskuline kvinner (kvinner med stor K som du sier) ofte ender opp med en tøffelmann, mens hun har badboys på si. særlig når kvinnen har eggløsning og er på jakt etter en maskulin mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå