AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Dama skreik ut navnet på eksen sin når vi hadde sex i går.... fyfaen så turn off og kjipt det er for meg nå.... :(
Raven Emerald Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Du får trøste deg med http://www.youtube.com/watch?v=84fL112rYdY.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Dama skreik ut navnet på eksen sin når vi hadde sex i går Kan tenke meg den krympet rimelig fort da ja Skruknet vel inn som en liten mark på noen sekunder Om det er til noen hjelp så vet jeg det er flaut for henne også. 1
Gjest Levitate Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Nei, fy faen så fælt. Hadde kjæresten min ropt/stønnet/sagt navnet til exen til meg, så hadde jeg tørnet. Men husk at det er sikkert ikke like lett for kjæresten din heller, det var sikkert ikke meningen! 1
makkapakka Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 og da svarte du med navnet til exen din? :gjeiper: 10
Erotisk Flukt Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Det må du jo bare ta som et kompliment, siden han garantert var en gresk Gud som fikk henne til å komme gang på gang. Og nå klarte du å gjenskape denne følelsen hos henne. Klapper deg på skuldra jeg, kjakan! Bra jobba! ;-) -Domino 3
tom1986 Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 lol. ingen annen utvei enn å dumpe henne. dette er ikke tilfeldig. han var nok langt bedre enn deg i senga og hun tenker stadig vekk på han. kom deg vekk! 5
loffen Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Æsj, det kan skje hvem som helst. Men hun gjør det sikkert ikke igjen!
RockyRose Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Det er ganske normalt. Gamal vane, vond og vende. Har ei veninne, kvar kjæresten sa namnet til xdama i "kom ... så går vi". Under sexen er sjølvsagt myykje verre, men det skjer.. Desverre! Snakk med ho, det ligg sikkert ikkje så mykje i det (så lengje ho er godt over han..) Kvinner (eg i alle fall) har veldig lett for å tenkje på alt anna enn sex når vi held på. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Hvor blir det av normal kommunikasjon?? Regner med du snakket med hun om det og hun snakket til deg om hva som nettopp skjedde?
womenwomen Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Dama skreik ut navnet på eksen sin når vi hadde sex i går.... fyfaen så turn off og kjipt det er for meg nå.... :( Ta det som et kompliment til deg selv istede...Du klarte å få henne i ekstase - og da tenker ikke hjernen helt klart, og derfor ropte hun ut feil navn i EXTASE . Jeg har gjordt dette en gang selv. Og da var jeg så i ekstase/ opphisselse at hjernen koblet helt UT, derfor ropte jeg feil navn. Forde jeg hadde vært i et veldig langt forhold, og av gammel vane ropte jeg X`en sitt navn. Selv om jeg var over han, bare skjedde det. Tenk positivt på det. Den dama har IKKE knullet 50 menn før deg....kunn samme gamle X`en. Er ikke det godt å vite ? Bedre med EN konkurrent en 50 andre på lista hennes. GODT JOBBA - gratulere. Du fikk henne til exstase av opphisselse, og hjernen hennes koblet ut - Det er et positivt tegn det...Hun må ha vært utrolig STERKT TENNT på deg.... 3
tom1986 Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Loool. dama roper ut navnet på en annen mann mens dere har sex. hun er fryktelig tent på deg? Ahaha. kvinnelogikk. 1
smilo Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har også sagt navnet til min x under sex, og jeg hørte det med det samme at det ble så totalt feil. Men når jeg har sagt det samme navnet i nesten 20 år så skal det ikke mye til å si feil. Jeg antar han hørte det, men min nye sengepartner er godt voksen så jeg antar han tålte det
womenwomen Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Loool. dama roper ut navnet på en annen mann mens dere har sex. hun er fryktelig tent på deg? Ahaha. kvinnelogikk. Om jeg ikke var tennt og IKKE i ekstase. Hadde jeg klart å holde tunga rett i munnen og passet meg for hva jeg sa....Da hadde jeg klart å holde kjeft. Noe som er vanskelig for en kvinne - alltså å holde kjeft. Forde vi damer liker å snakke og småprate.Desverre for dere menn. Jeg var overhodet ikke tennt på X`en, selv om jeg glapp ut med feil navn. Faktisk spyr jeg av X`en og vil ikke ha noe med han å gjøre mer. Er så ferdig med han som det går ån å bli. Men etter årevis sammen - er X`ens navn desverre lagret på hjernebarken.Men det er bare et NAVN...Han betyr jo ingenting for meg mer nå.Han er fortid. Jævlig irriterende å fortsatt glippe ut med feil navn. Vell - HAN NYE må jo gi meg tid til å bli vant med hans nye navn... Etter jeg er blitt vant til hans navn. Vil jeg jo selvsagt begynne å bruke det istede. Det er noe med at gammel vane er litt vond å vende. Jeg VET JO at det ikke er X jeg ligger med.Fullstendig klar over det. Og jeg hadde ALDRI havnet til sengs med han nye, dersom jeg ikke likte han spesielt godt og var tennt på akkurat han...Så glem X. Det er fortid. TS - du er fremtiden. Ikke bry deg om fortiden. ABSOLUTT ALLE HAR EN X.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 Det må du jo bare ta som et kompliment, siden han garantert var en gresk Gud som fikk henne til å komme gang på gang. Og nå klarte du å gjenskape denne følelsen hos henne. Klapper deg på skuldra jeg, kjakan! Bra jobba! ;-) -Domino Waow, nå innså jeg plutselig en hel del. Jeg har kommet til å bare nesten si navnet på eksen under sex, men stoppet meg selv i tide. Aldri skjønt hvorfor, da jeg er over han. Som om navnet kommer som en reflexreaksjon knyttet til orgasmen.... Kult! Credz ;D
Gjest Skitten pique Skrevet 8. februar 2012 #18 Skrevet 8. februar 2012 Om jeg ikke var tennt og IKKE i ekstase. Hadde jeg klart å holde tunga rett i munnen og passet meg for hva jeg sa....Da hadde jeg klart å holde kjeft. Noe som er vanskelig for en kvinne - alltså å holde kjeft. Forde vi damer liker å snakke og småprate.Desverre for dere menn. Jeg var overhodet ikke tennt på X`en, selv om jeg glapp ut med feil navn. Faktisk spyr jeg av X`en og vil ikke ha noe med han å gjøre mer. Er så ferdig med han som det går ån å bli. Men etter årevis sammen - er X`ens navn desverre lagret på hjernebarken.Men det er bare et NAVN...Han betyr jo ingenting for meg mer nå.Han er fortid. Jævlig irriterende å fortsatt glippe ut med feil navn. Vell - HAN NYE må jo gi meg tid til å bli vant med hans nye navn... Etter jeg er blitt vant til hans navn. Vil jeg jo selvsagt begynne å bruke det istede. Det er noe med at gammel vane er litt vond å vende. Jeg VET JO at det ikke er X jeg ligger med.Fullstendig klar over det. Og jeg hadde ALDRI havnet til sengs med han nye, dersom jeg ikke likte han spesielt godt og var tennt på akkurat han...Så glem X. Det er fortid. TS - du er fremtiden. Ikke bry deg om fortiden. ABSOLUTT ALLE HAR EN X.... Alle har en x? Jeg har ingen x. Ja, la oss bare bruke den gamles navn til vi lærer oss vår nåværende kjærestes navn 2
womenwomen Skrevet 8. februar 2012 #19 Skrevet 8. februar 2012 Alle har en x? Jeg har ingen x. Ja, la oss bare bruke den gamles navn til vi lærer oss vår nåværende kjærestes navn Ja- jeg er faktisk ufattelig lei meg for at jeg ropte ut min X sitt navn under sex med han nye som er MYE deiligere enn min X .Jeg tror virkelig jeg er betatt, forelsket . Jeg tenker fortsatt at nå har han mistet lysta på meg for evig tid og er ferdig med meg forewer...! Ufattelig lei meg for det.Trist. Blir utrolig lei meg om han ikke vil ha meg mer etter dette. Føler jeg har såret han og ødelagt noe som kunne blitt utrolig bra. Tabbet meg ut i senga rett og slett.Betyr så mye for meg at han nye, fortsatt er keen på meg og har lyst på meg mer. Men jeg tror jeg har ødelagt allt nå. Ikke sikkert jeg får flere sjangser nå. Er sikkert verre for meg en for han. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #20 Skrevet 8. februar 2012 Trist å se alle som skriver de er lei seg for å rope ut feil navn. Skaden er alerede gjort når du har gjort det, er jo derfor det er en big deal. Alle har såpass selvkontroll at du ikke roper feil navn når du har sex med den du er glad i. Å se bort fra noe sånnt uten vidre, eller å ta det som et komplemang, er jo helt på tryne mentalitet. Alle med følelser fatter at det er sårende, om det var uhell eller ikke. Den som ble såret kan jo tro at den andre parten faktisk tenkte på exen eller hvem det nå er. Å når det gjelder å ta det som et komplimang, jeg ville jo heller ta det som et soleklart tegn på at dette var en hun hadde fått bra sex fra før. Hvorfor ellers rope ut akkurat dette navnet, å ikke ditt. Hadde ikke tilgitt det, enkelt å greit. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå