Gå til innhold

Åssen type rumper er dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er ikke i et miljø hvor folk trene og tar vare på kroppen sin skjønner jeg!

Er i et helt vanlig miljø. Norske kvinner har flate rumper sjenelt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har rumpe 3, med fin sprett i, og jeg er norsk. Har noen norske venninner, og familiemedlemmer som også har rumpestump 3.

It runs in the family :fnise:

Edit: Å, nå fikk jeg sååå lyst på engelsk konfekt, Liquorice!!!

Endret av Bølle
Skrevet

Der er jeg uenig. Ser masse fine rumper på norske jenter. Dessuten er jeg motstander av å karakterisere vanlige sunne kropper som "modellkropper". Det gir et feilaktig inntrykk av det er forbeholdt noen få heldige, og ikke oppnåelig for de fleste.

• Liker 2
Skrevet

Så sant man ikke er 16 år, modell eller ekstremt bra trent er ikke de 2 siste rumpene vanlige å se på norske kvinner. De er uoppnåelige fordi vanlige norske kvinner ikke har tid til å trene fitness 5 dager i uka. De har virkelige liv.

• Liker 2
Skrevet

Så sant man ikke er 16 år, modell eller ekstremt bra trent er ikke de 2 siste rumpene vanlige å se på norske kvinner. De er uoppnåelige fordi vanlige norske kvinner ikke har tid til å trene fitness 5 dager i uka. De har virkelige liv.

Man trenger ikke trene mer enn tre ganger i uka med 40 minutters økter for å oppnå veldig gode resultater. Men rasjonalisering av slapphet er dessverre en av våre store landeplager.

• Liker 4
Skrevet

Njaaaaaaaaaa, er litt uenig med deg i dette. Det gjelder prioriteringer, og man må ikke trene fitness 5 dager i uka for å bevare kroppen sin litt. Det holder å komme inn i en god rutine med sunt kosthold og trening, balansert med hverandre. Men selvsagt, hvis man liker å kose seg med mat ofte, og ikke trener, så kan man ikke regne med at musklene i rumpa vokser frem og gir den sprett.

Jeg synes faktisk innlegget ditt oser litt sånn.. "vi som har et virkelig liv, vi har ikke tid til å trene, derfor ser vi sånn og sånn ut." Jeg vil si jeg har et virkelig liv, men siden jeg er veldig glad i fysisk aktivitet og trening, så har jeg en kropp som oser av det også.

• Liker 4
Gjest Cosette
Skrevet

Man trenger ikke trene mer enn tre ganger i uka med 40 minutters økter for å oppnå veldig gode resultater. Men rasjonalisering av slapphet er dessverre en av våre store landeplager.

Men hvor viktig er det med sprettrumpe, egentlig? Jeg er helt for å leve liv med jevnlig fysisk aktivitet og normalvekt, men en treningsstudiorumpe som bilde nummer tre ER utvilsomt noe de aller fleste kvinner må jobbe spesielt målrettet for. Uten at det er nødvendig for å ha en normalt sunn og sterk kropp. Kroppshysteri og perfeksjonsjag er også en av våre store landeplager.

• Liker 3
Skrevet

Men hvor viktig er det med sprettrumpe, egentlig? Jeg er helt for å leve liv med jevnlig fysisk aktivitet og normalvekt, men en treningsstudiorumpe som bilde nummer tre ER utvilsomt noe de aller fleste kvinner må jobbe spesielt målrettet for. Uten at det er nødvendig for å ha en normalt sunn og sterk kropp. Kroppshysteri og perfeksjonsjag er også en av våre store landeplager.

Jeg tror han sikter mer til at det generelt er viktig å holde seg i form, selv om fokuset i denne tråden var rumper.

Det han skriver "rasjonalisering av slapphet" er jo ikke akkurat feil.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Den artikkelen var helt sikkert dedikert bare til meg! :bond::ironi:

Gjest Rastl0s
Skrevet

De svir mens emnet er varmt ;)

Var det jeg også tenkte :P

Skrevet

Men hvor viktig er det med sprettrumpe, egentlig?

Det er jævlig deilig å stikke pikken sin inn i en sprettrumpe.

Skrevet (endret)

Det er jævlig deilig å stikke pikken sin inn i en sprettrumpe.

Siden tarmen til folk med sprettrumper, er totalt annerledes bygd enn tarmen til andre mennesker :jepp:

Endret av Yme
  • Liker 6
Skrevet

Lurer på hvor mange jenter her inne som imbiller seg at de har en type ala nr 3....

• Liker 2
Skrevet

Skulle til å si det selv, rumpe nr 3 er vel den som vant i verdens flotteste bakende? Så.. Tross pene rumper har dere neppe en så pen rumpe.

Skrevet

Ingen normale kvinner har rumpe nr3, den er jo kåret til verdens flotteste..

Dette er så typsik kg: jeg har timeglassfigur, jeg er over gjennomsnittlig pen, jeg har rumpe nr 3.

Ta dere en tur på treningsstudio i stedet...

Gjest Rastl0s
Skrevet

Vet om flere normale jenter med rumpe nr. 3 eller bedre jeg... Sett mange på studioet og det er mange på skolen. Ofte er det atletiske/aktive jenter som har rumpe nr. 3. Det er ikke sånn at man blir født med store rumpemuskler vanligvis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...