Gå til innhold

Åssen type rumper er dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne er min, vet det er dårlig bilde. Er den grei eller er det noe jeg burde jobbe med? :sjenert:

Ja, den bør du helt klart jobbe med. Du kan ikke være fornøyd med en rumpe som det der.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ja, den bør du helt klart jobbe med. Du kan ikke være fornøyd med en rumpe som det der.

Ok ;)

Skrevet

Helt ærlig? Du kan helt fint være fornøyd med den! Men når du har et så godt utgangspunkt så tror jeg ikke det skal så mye til før du får noe alla n°3 ;)

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Helt ærlig? Du kan helt fint være fornøyd med den! Men når du har et så godt utgangspunkt så tror jeg ikke det skal så mye til før du får noe alla n°3 ;)

Takk for ærligheten :)

Har lenge hatt lyst til å stramme opp og ordne litt her og der, og nå har jeg tenkt til å prøve å få det til! (Har forblitt en tanke fra jeg gikk i 10. klasse :fnise: )

Skrevet

Takk for ærligheten :)

Har lenge hatt lyst til å stramme opp og ordne litt her og der, og nå har jeg tenkt til å prøve å få det til! (Har forblitt en tanke fra jeg gikk i 10. klasse :fnise: )

Jeg syns den er veldig flott sånn den er nå. Hvis du ikke er helt fornøyd, kan du jo trene litt styrke feks... Personlig syns jeg ikke du burde gjøre noe fettforbrenning, eller slanking, for den var veldig bra!

• Liker 1
Skrevet

Tar jeg helt feil om jeg tror at rumpe nr 1 har lettere for å bli som nummer 3 ved trening enn hva de andre har+

• Liker 1
Skrevet

Temmelig flat, men alle kan ikke ha sprettrumpe heller!

Skrevet

1.Denne

2.Denne

3. Denne

4. Denne

Prøver å finne ut hva slags stump jeg har. :fnise:

1 - deilig, myk og kosete

2 - flat og flott, men akkurat denne rumpen tror jeg hadde kledd å bli strammerer

3 - stram

4 - stram og flat

det er vel opp til henne selv hva hun skal være fornøyd med, men hun ser jo ut til å ville stramme opp selv så da burde hun absolutt det!

jeg synes du hadde en flott og nydelig rumpe, men ønsker du en mer spretten rumpe så sett i gang med utfall og lignende. det er vikrig å selv være fornøyd med egen kropp, bare husk å gå ut i fra hva du liker, ikke andre!! :klemmer:

Skrevet

Synes rumpa di er flott, jeg, snoopy_93 :jepp:

Gjest Blubberella
Skrevet

Denne er min, vet det er dårlig bilde. Er den grei eller er det noe jeg burde jobbe med? :sjenert:

Hadde jeg hatt den rumpa, hadde jeg spradet stolt rundt med et stort glis om kjeften! :jepp:

• Liker 1
Gjest Rastl0s
Skrevet

Om dere vil ha en gigantisk hockeyrumpe som meg;

Spill hockey og/eller amerikansk fotball, tren knebøy, markløft, utfall, spenst osv ;)

Så kanskje dere får like bra rumpe som meg!

• Liker 2
Skrevet

Om dere vil ha en gigantisk hockeyrumpe som meg;

Spill hockey og/eller amerikansk fotball, tren knebøy, markløft, utfall, spenst osv ;)

Så kanskje dere får like bra rumpe som meg!

you had me at "gigantisk hockeyrumpe" :fnise::rodmer:

så, siden jeg er en idiot når det kommer til trening: hva er markløft?

utgangspunktet mitt er riktignok som det siste bildet i startinnlegg, så jeg tviler på det blir særlig gigantisk på meg, men kan jo håpe.... :sjenert:

Skrevet

Hadde jeg hatt den rumpa, hadde jeg spradet stolt rundt med et stort glis om kjeften! :jepp:

På den annen side begynner det å bli noen år siden du kunne hatt den rumpa.

Gjest Rastl0s
Skrevet (endret)

you had me at "gigantisk hockeyrumpe" :fnise::rodmer:

så, siden jeg er en idiot når det kommer til trening: hva er markløft?

utgangspunktet mitt er riktignok som det siste bildet i startinnlegg, så jeg tviler på det blir særlig gigantisk på meg, men kan jo håpe.... :sjenert:

Hehe jeg hadde det ja! :P

Her har du markløft:

Muligens den ALLER ALLER viktigste øvelsen innen styrketrening. Apparater er ræl ;) Knebøy og mark, det er det som er tingen.

EDIT:

Rumpe 4 er bra den. Men..

Et ordentlig program som involverer bøy, mark, utfall (vanlig, bulgarsk e.l.) og fettforbrenning (doooh, om man er litt lubben) gjør susen.

Endret av Rastl0s
  • Liker 2
Skrevet

så egentlig laget du jo bare denne tråden slik at du kunne legge ut bilde av ræva di for å få bekreftelse. Du veit jo at rompa di er bra nok som den er, men det kommer nok med alderen når du er sikrere på deg selv.

• Liker 6
Skrevet

De to første er flate vanlige norske rumper. De to siste modellrumper.

Du er ikke i et miljø hvor folk trene og tar vare på kroppen sin skjønner jeg!

• Liker 5
Gjest snoopy_93
Skrevet

så egentlig laget du jo bare denne tråden slik at du kunne legge ut bilde av ræva di for å få bekreftelse. Du veit jo at rompa di er bra nok som den er, men det kommer nok med alderen når du er sikrere på deg selv.

Eh, nei? Bekreftelse kan jeg få av venninner og kjæreste. Jeg spurte bare hva slags stump det er, om det er flat, henge eller sprett. Er det noe galt i det? Hvis du synes det er det ikke verre enn at du kan klikke deg ut av tråden igjen. Ingen som har tvunget noen til å kommentere, men uansett så setter jeg pris på komplimenter og kritikk.

Skrevet

Jeg veit ikke helt om posten din var noe mindre umoden.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg ser ikke så mange flate romper på norske kvinner, men på de asiatiske i området så florerer de.

Skrevet

Du hadde kjempe pen rumpe!! Er jente, så har lyst på en sånn selv.

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...