Gå til innhold

Ringe barnevernet?

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Min datter på 8 har i det siste halvåret lekt litt med en jente i b-klassen, siden vi kjøpte hus i ett nytt nabolag har de nå blitt bedre kjent.

Men allerede tidlig i høst fortalte denne nabojenta at faren bruker å sove sammen med henne om natta, fordi han snorker slik at moren ikke får sove... Jeg synes dette er meget suspekt og klarer liksom ikke nedlegge det. Burde han ikke heller bære ungen inn til mora og legge seg selv i jentas seng? Syns det er meget suspekt at en voksen mann legger seg sammen med en jente på snart 9 år, er inne på tanken på om han kansje plukker på henne...

I tillegg er jenta med på kulturskole og idrett sammen med min datter, men denne jenta glimrer bestandig med sitt fravær når det er konserter og turneringer på kvelder og i heler. Synes dette er rart, de er hjemme likevel og det koster ingenting ekstra å dra på turnering. Jenta er også så stor at hun strengt tatt kan sitte på med noen andre voksne hvis foreldra ikke har anledning....

Må sies at de har et pent hus, det ser ryddig og ordentlig ut fra utsiden, pene gardiner, masse blomster, koselig lys, alt det der. Jenta er både ren og velstelt, det samme med foreldrene. Men jeg synes likevel det er suspekt.

Burde jeg sende inn en bekymringsmelding til barnevernet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra hva du sier, nei. Erre mulig.

• Liker 14
Skrevet

Sover han på hennes rom eller i hennes seng?

Skrevet

My God! Jeg tror jeg bør avvise guttungen om han ønsker å komme inn til meg dersom han har mareritt om natta. Han kunne komme til å fortelle det til noen, og da dukker barnevernet opp på døra!

• Liker 12
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

ja, er det en mann, så er han jo pedofil :bond:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 7
Skrevet

Ærlig talt. Bare fordi han er mann så tror du at han er pedofil fordi han sover inne hos dattera si? Kjære vene.

Jeg sov i samme seng som min far innimellom da jeg var på den alderen, fordi i leiligheten hans var det kun ett soverom (mine foreldre er skilt), og det var bare plass til en køyeseng og en dobbeltseng der (jeg har to søsken til), men det var da virkelig kun soving som foregikk.

• Liker 2
Skrevet

Nei, du burde ikke det. Det høres ikke rart ut i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes du har litt for lite informasjon, men kanskje prøve å snakke litt med jenta hvis hun er med dattern din hjem, bare sånn hinte eller prøve å få frem litt mer hvertfall, for det kan jo være hun har en sofa eller en køyeseng som gjør det mulig for han å sove inne på rommet uten nødvendigvis samme seng. Og det er ikke alle som syns det er galt å sove sammens med dattern sin i en kort periode heller. En venninne av meg sov best imellom foreldrene hennes og gjorde det stadig vekk til hun var i en alder av 12, broren min delte seng med moren min til omtrent samme tid fordi hun likte ikke å sove alene når pappa var bortreist. For dem var det helt naturlig og ingen av delene ble tenkt på som noe seksuelt, så kan jo hende at for dems familie er det ikke noe seksuelt forbunnet, men bare en løsning på et midleritidig problem.

• Liker 1
Skrevet

Min datter på 4 var syk i natt. Når jeg la meg ved siden av henne sa hun "kos meg, pappa" og så holdt jeg rundt henne og sovnet selv.

Bør jeg sende bekymringsmelding på vegne av barnet på meg selv?

• Liker 21
Skrevet

Successful. Troll is successful.

• Liker 4
Skrevet

Det er sånne hysteriske, bedrevitende og bibelstormere som deg som virkelige er farlige, og slenger hysteriske fraser , å gid 8 åringen sover med pappaen sin ææ ring BV.

barnet ser rent og fint ut alt er greit. Og jenta er trossalt bare 8 år, jeg ville ikke la datteren min sitte på med andre i den alderen i allefall, med alle de suspekte folkene i samfunnet!

Så lukk kjeften din og la familien være ifred

• Liker 5
Skrevet

Det er sånne hysteriske, bedrevitende og bibelstormere som deg som virkelige er farlige, og slenger hysteriske fraser , å gid 8 åringen sover med pappaen sin ææ ring BV.

barnet ser rent og fint ut alt er greit. Og jenta er trossalt bare 8 år, jeg ville ikke la datteren min sitte på med andre i den alderen i allefall, med alle de suspekte folkene i samfunnet!

Så lukk kjeften din og la familien være ifred

Ja huset er fint, barnet ser greit ut, men det er mye innenfor et hus på 4 vegger som utenforstående ikke vet om. Jeg synes det er oppriktig kvalmt at en voksen mann sover sammen med en jente som snart er 9 år. Forskjell på en 3-4 åring og en 8-9 åring.

Fasaden kan være aldri så pen.

• Liker 1
Skrevet

Kanske någon borde ringa bv på dig eftersom du så lätt associerar det att sova i samma säng som sin dotter, om man är pappa, är samma sak som att vara pedofil?

Kanske den här flickan älskar att vara med på de olika övningarna men är väldigt orolig för att stå på scen och därför inte vill vara med? Kanske så finns det en miljon andra anledningar till varför men du är för trångsynt och för dålig att sätta dig in i andras människors liv för att kunna komma på en enda?

NEJ, du är helt jävlig som ens tänker på att dra in den familjen i det helvetet (som det kan bli om det blir fel saksbehandlare) med så lite (INGEN) information om något fel. Din dotter är säkert perfekt och ni som föräldrar också? Hoppas aldrig du möter någon som dig själv i ditt liv, vem vet vad det hade kunnat sluta som?

By the way, min mamma dog när jag var 15 och det hände ibland att jag sov i samma säng som pappa efter det. För att JAG ville, inte för att han var pedofil och tänkte på mig som annat än en dotter. Nu får du ge dig! Det hade säkert inte dykt upp en enda tanke på det där för dig om det hade varit mamman. Snacka om att bidra till könsskillander. Hoppas aldrig din dotter blir som dig på den punkten och hoppas verkligen inte att du pratat med någon annan om det här. Skulle vara något, det nyinflyttade paret som förstör för en familj som antagligen har ett helt normalt, fint liv!

• Liker 7
Skrevet

Ja huset er fint, barnet ser greit ut, men det er mye innenfor et hus på 4 vegger som utenforstående ikke vet om. Jeg synes det er oppriktig kvalmt at en voksen mann sover sammen med en jente som snart er 9 år. Forskjell på en 3-4 åring og en 8-9 åring.

Fasaden kan være aldri så pen.

Ja, om det hade varit en vuxen kvinna? Eller vänta, kvinnor är ju födda för att bli mammor, de kan ju aldrig göra något fel med barn och tanken på att en kvinna skulle vara pedofil är ju skrattretande. Sådana finns ju inte!! Pappor är bara där för att spruta in lite sperma och sen är det "färdiga" med sin uppgift. JA, JAG ÄR SARKASTISK NU.

• Liker 4
Skrevet

Kanske någon borde ringa bv på dig eftersom du så lätt associerar det att sova i samma säng som sin dotter, om man är pappa, är samma sak som att vara pedofil?

Kanske den här flickan älskar att vara med på de olika övningarna men är väldigt orolig för att stå på scen och därför inte vill vara med? Kanske så finns det en miljon andra anledningar till varför men du är för trångsynt och för dålig att sätta dig in i andras människors liv för att kunna komma på en enda?

NEJ, du är helt jävlig som ens tänker på att dra in den familjen i det helvetet (som det kan bli om det blir fel saksbehandlare) med så lite (INGEN) information om något fel. Din dotter är säkert perfekt och ni som föräldrar också? Hoppas aldrig du möter någon som dig själv i ditt liv, vem vet vad det hade kunnat sluta som?

By the way, min mamma dog när jag var 15 och det hände ibland att jag sov i samma säng som pappa efter det. För att JAG ville, inte för att han var pedofil och tänkte på mig som annat än en dotter. Nu får du ge dig! Det hade säkert inte dykt upp en enda tanke på det där för dig om det hade varit mamman. Snacka om att bidra till könsskillander. Hoppas aldrig din dotter blir som dig på den punkten och hoppas verkligen inte att du pratat med någon annan om det här. Skulle vara något, det nyinflyttade paret som förstör för en familj som antagligen har ett helt normalt, fint liv!

Hvis barnevernet undersøker denne saken, og finner ut at ingenting er galt, ja så vil det jo bli med det. Barnevernet henlegger saken om det ikke er noe. Om jeg er bekymret for et barn, så burde jeg vel få lov til å melde fra om det? Det skal vel ikke avhenge om jeg er ny i gata eller ikke????

Skrevet

By the way, min mamma dog när jag var 15 och det hände ibland att jag sov i samma säng som pappa efter det. För att JAG ville, inte för att han var pedofil och tänkte på mig som annat än en dotter.

:( :( ... Så sorgligt :(

Problemet är att i dagens samhälle har vi människor så lite närkontakt att nästan all närkontakt ses på som sexuell. Människor är i större behov av närkontakt än vi får i dagens samhälle.

Nu tror jag att trådstartaren är ett troll. Men ändå, det händer ju att folk tänker så. Just för att folk så lätt förbinder närkontakt med sex.

• Liker 2
Skrevet

Hvis barnevernet undersøker denne saken, og finner ut at ingenting er galt, ja så vil det jo bli med det. Barnevernet henlegger saken om det ikke er noe. Om jeg er bekymret for et barn, så burde jeg vel få lov til å melde fra om det? Det skal vel ikke avhenge om jeg er ny i gata eller ikke????

Det er ikke sikkert, enkelte i BV er blinde og nekter å se sannheten, dermed kan du risikere og løse ut et helvete for den stakkars familien.

Så hva som skjedde med venninnen min la oss kalle henne Maja og hennes søster etter en ubetenksom nabokjerring som meldte familien til BV, de var uskyldige men BV fant ut at de rotet for mye og at moren var lett hjerneskadet etter en bilulykke og diktet i hop ting, jeg kjente hele familien , de var varme snille og gode mennesker.

Maja ble sendt på institusjon og utsatt for overgrep og andre ting,tilslutt døde faren av slag og moren tok sitt liv, pga dette .

Nå reker søstrene rundt i rusmiljø, mens jeg og storebroren deres som er kameraten min ikke kan gjøre noe!

Alt sammen pga en nabokjerring som var ubetenksom!

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sikkert, enkelte i BV er blinde og nekter å se sannheten, dermed kan du risikere og løse ut et helvete for den stakkars familien.

Så hva som skjedde med venninnen min la oss kalle henne Maja og hennes søster etter en ubetenksom nabokjerring som meldte familien til BV, de var uskyldige men BV fant ut at de rotet for mye og at moren var lett hjerneskadet etter en bilulykke og diktet i hop ting, jeg kjente hele familien , de var varme snille og gode mennesker.

Maja ble sendt på institusjon og utsatt for overgrep og andre ting,tilslutt døde faren av slag og moren tok sitt liv, pga dette .

Nå reker søstrene rundt i rusmiljø, mens jeg og storebroren deres som er kameraten min ikke kan gjøre noe!

Alt sammen pga en nabokjerring som var ubetenksom!

så broren ble ikke sendt noe sted? man kan da ikke skylde på naboen for overgrep

• Liker 1
Skrevet

Nei han var akkurat blitt 19

Skrevet

Nei ikke overgrep men naboen bidro til å ødelegge en familie!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...