Gå til innhold

Kjøp av leilighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kontaktet en megler med en forespørsel om visning av en leilighet. Han fikk ikke fatt på eiger med det samme, men han skulle ta kontakt igjen senere.

Så, nå i kveld får jeg en SMS fra eigeren, som sier at jeg kan møte opp dag/kl. og så skal leigetakeren vise den til meg.. Er det normalt..? Skal ikke alt være igjennom megleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig at ikke megler er til stede under privatvisninger, stort sett er megleren der bare på annonserte fellesisninger. (selv om noen meglere stiller på alt av visninger). Så ikke noe uvanlig med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig at ikke megler er til stede under privatvisninger, stort sett er megleren der bare på annonserte fellesisninger. (selv om noen meglere stiller på alt av visninger). Så ikke noe uvanlig med det ;)

Alle andre visninger jeg har vært på, har vært med megler, selvom det bare var meg på visning. Men visning med eiger er egentlig helt fint for meg.:)

Denne megleren har jeg aldri hatt noe med å gjøre - var en jeg bare kontaktet over mail. Han har så gitt mitt navn og nr. videre til eiger. Jeg liker det ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle andre visninger jeg har vært på, har vært med megler, selvom det bare var meg på visning. Men visning med eiger er egentlig helt fint for meg.:)

Denne megleren har jeg aldri hatt noe med å gjøre - var en jeg bare kontaktet over mail. Han har så gitt mitt navn og nr. videre til eiger. Jeg liker det ikke helt..

Ikke noe unormalt når det er privatvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt og ikke noe suspekt spør du meg, men det kan være problematisk hvis leietaker ikke kan besvare spørsmål om leiligheten, så jeg ville ha sendt en e-post til eier om ting du lurer på som du allerede vet du ønsker å spørre om nå. Ikke sikkert leietaker egentlig vet når røropplegget eller f. eks det elektriske anlegget ble renovert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...