Gjest Bandit Skrevet 9. februar 2012 #21 Skrevet 9. februar 2012 Forteller dere virkelig hvor stor penis dere har til kamerater? Raringer Jeg har aldri gjort det iallefall. Og ingen har delt det med meg heller. Det er for meg totalt uinteressant. Kanskje derfor. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #22 Skrevet 9. februar 2012 Jeg har aldri gjort det iallefall. Og ingen har delt det med meg heller. Det er for meg totalt uinteressant. Kanskje derfor. Godt å høre
Gjest Bandit Skrevet 9. februar 2012 #23 Skrevet 9. februar 2012 Vel.. jeg er en av de som liker store peniser, så jeg vil gjerne ha de 16 + Enkelt å greit fordi jeg liker å KJENNE at gutten er inni meg, og så rett før jeg kommer. Ironien i det hele er da faktisk at jeg er veldig trang (Er jeg blitt fortalt) så er han stor har jeg hatt en tendens til å "Skvise" han ut.. Hehe.. Men har hatt noen mindre, men det blir ikke det samme for meg.. Det er veldig praktisk å suge da Men hvorfor henge deg opp i det, hvis du henger deg opp i det så vil du stenge igjen for lle mulighetene det bringer med seg! Og du vil fokurete på at den er liten i steden for å fokusete på hva du kan gjøre for å bli en gud i senga på tross av at den er litt liten.. Blir jo som om jeg skulle gått rundt og kun hatt fokus på at jeg har små pupper.. Det blir man jo deppa av, sa da får man heller fokusere på at man har fin rumpe, og satse på at man tiltrekker seg mer rompemenn en puppemenn.. For noe tull. Må du ha store peniser for å kjenne dem, er du ikke trang. Jeg har vært med ei som har vært virkelig trang. Hun hadde store problemer med MEG, som ikke er av de største. Preferanser er noe helt annet. Det er en fair sak at du hadde avvist meg grunnet størrelsen min. Men trang er du ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #24 Skrevet 9. februar 2012 Er det nå man hanker inn en http://www.youtube.com/watch?v=dW4a8B3WUfM? Jeg tror det. Veldig fascinerende hvordan hun unngår å definere hvorfor!
danbanan Skrevet 9. februar 2012 #25 Skrevet 9. februar 2012 Når medianen er mindre enn snittet vil det si at det er flere som er mindre enn snittet enn over. Hvorfor skal man blåse i vitenskapelig forskning og heller tro på et utvalg av tre kompiser? Leve usikkerheten. Idioter som ønsker å dra andre ned i søla finnes det over alt. Problemet oppstår når man virker like ivrig på å gjøre det samme selv. Godt mulig, men da forstår jeg virkelig ikke hvordan de fleste menn får noe særlig nytelse ut av sex med en kvinne som har helt normal vidhet? For når en kvinne blir veldig våt, selv om hun ikke er unormalt vid, så merker jeg meget lite under sameleie dessverre! Så enten så er jeg faktisk for tynn, eller så har jeg bare redusert følelse i penis! Håper virkelig at sist nevnte et tilfellet;) Runker jo ikke unormalt hardt heller, selv om jeg kanskje gjorde det før i tiden=)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #26 Skrevet 9. februar 2012 Godt mulig, men da forstår jeg virkelig ikke hvordan de fleste menn får noe særlig nytelse ut av sex med en kvinne som har helt normal vidhet? For når en kvinne blir veldig våt, selv om hun ikke er unormalt vid, så merker jeg meget lite under sameleie dessverre! Bruker hun musklene sine da?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #27 Skrevet 9. februar 2012 Helt ærlig, er penien for kort, er det no hope.. Den må være lang nok til at den i en eller annen stilling når g-punktet som er inne i skjeden.. også en stor fordel om den når enden i vagina..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #28 Skrevet 9. februar 2012 Forteller dere virkelig hvor stor penis dere har til kamerater? Raringer Forteller ikke hvor stor jeg har, men det er jo noen kamerater som liker å skryte om at de har størst pikk, og vitser om at vi må måle så alle ser at den og den har størst. Det er ikke seriøst ment selvfølgelig, bare gutter som slår seg på brystet og blafrer med fjærene, for å kødde med de andre.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #29 Skrevet 9. februar 2012 Forteller ikke hvor stor jeg har, men det er jo noen kamerater som liker å skryte om at de har størst pikk, og vitser om at vi må måle så alle ser at den og den har størst. Det er ikke seriøst ment selvfølgelig, bare gutter som slår seg på brystet og blafrer med fjærene, for å kødde med de andre. Ja, og så lenge man faktisk ikke viser den frem for hverandre så tror jeg kanskje man skal ta de størrelsene med en liiiten klype salt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #30 Skrevet 9. februar 2012 Ja, og så lenge man faktisk ikke viser den frem for hverandre så tror jeg kanskje man skal ta de størrelsene med en liiiten klype salt. Hehe, ja, det skal man nok. Og man hører da om lengder fra 18-25 cm stort sett. Slik er det ikke. Derimot har jeg aldri hørt noen skryte av diameteren... Trådstarter.
Adonis Skrevet 9. februar 2012 #31 Skrevet 9. februar 2012 Helt ærlig, er penien for kort, er det no hope.. Den må være lang nok til at den i en eller annen stilling når g-punktet som er inne i skjeden.. også en stor fordel om den når enden i vagina.. Hehe, måtte logge inn for å kommentere dette. G-punktet er normalt ikke mange cm fra skjedeåpningen, så dette utelukker ikke mange peniser. En gjennomsnittspenis vil normalt også nå enden av glufsa i de fleste tilfeller.
MsZ Skrevet 9. februar 2012 #32 Skrevet 9. februar 2012 For noe tull. Må du ha store peniser for å kjenne dem, er du ikke trang. Jeg har vært med ei som har vært virkelig trang. Hun hadde store problemer med MEG, som ikke er av de største. Preferanser er noe helt annet. Det er en fair sak at du hadde avvist meg grunnet størrelsen min. Men trang er du ikke. Gidder du å lese det jeg skriver eller? Skrev ikke at jeg MÅTTE ha en stor kuk for å kjenne at den er inni med, jeg skrev jeg LIKER å virkelig kjenne at den er inni meg. Det er ikke det samme som at jeg ikke kjenner en mindre kuk. Kjenner de helt fint jeg, men det er ikke det samme. Ang tranghet så er jeg blitt fortalt av flere av guttene jeg har vært med at jeg er trang. Og da er ikke det i betydning at jeg ikke har plass til de (Musefuse er ganske stretchy) Men når jeg strammer musklene down there så blir det trangt. Virker nesten som om d virker snurt fordi jeg sier jeg liker en stor penis.. jeg svarte bare TS her..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #33 Skrevet 9. februar 2012 Hei! Jeg synes ikke du trenger å beskymmre deg på noen som helst måte. 12-13 cm synes jeg er ikke KORT. 4 cm i omkretsen er heller ikke liten. Helt normalt? Vet jeg ikke. Men jeg sier for meg selv så kunne jeg absolutt ha den penisen inni meg og samtidig nyter den størrelsen uten problem :-) Jeg kan ikke si for de som allerede har fått barn da. Jeg har aldri fått barn selv. Jeg er 23 år. Hvis det hjelper
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #34 Skrevet 9. februar 2012 Hehe, måtte logge inn for å kommentere dette. G-punktet er normalt ikke mange cm fra skjedeåpningen, så dette utelukker ikke mange peniser. En gjennomsnittspenis vil normalt også nå enden av glufsa i de fleste tilfeller. Noen synes å tro at glufsa er et bunnløst hull som aldri slutter.
tom1986 Skrevet 9. februar 2012 #35 Skrevet 9. februar 2012 Gidder du å lese det jeg skriver eller? Skrev ikke at jeg MÅTTE ha en stor kuk for å kjenne at den er inni med, jeg skrev jeg LIKER å virkelig kjenne at den er inni meg. Det er ikke det samme som at jeg ikke kjenner en mindre kuk. Kjenner de helt fint jeg, men det er ikke det samme. Ang tranghet så er jeg blitt fortalt av flere av guttene jeg har vært med at jeg er trang. Og da er ikke det i betydning at jeg ikke har plass til de (Musefuse er ganske stretchy) Men når jeg strammer musklene down there så blir det trangt. Virker nesten som om d virker snurt fordi jeg sier jeg liker en stor penis.. jeg svarte bare TS her.. mange gutter blir irritert. det er vel ikke overraskende det? gutter er generelt svært opptatt av størrelse og legger mye av sin egen "manndom" i det. det jeg likevel ikke forstår er at så mange menn er redd for hva jenta mener. bruk det du har og vit at hun har garantert langt flere problemområder hun er usikker på. jenter er klumper av emosjonell usikkerhet. når det gjelder hva gutter snakker om, har jeg aldri snakket med mine kompiser og penisstørrelse. for meg høres det bare rett og slett homofilt ut.
tom1986 Skrevet 9. februar 2012 #36 Skrevet 9. februar 2012 Noen synes å tro at glufsa er et bunnløst hull som aldri slutter. ikke et bunnløst hull, men ved opphisselse kan livmorhalsen trekke seg opp/tilbake og gjøre plass til mer uten at det gjør vondt. litt avhengig av jentas størrelse, krever det dog en penis på 16++ cm. 1
Gjest Bandit Skrevet 9. februar 2012 #37 Skrevet 9. februar 2012 Gidder du å lese det jeg skriver eller? Skrev ikke at jeg MÅTTE ha en stor kuk for å kjenne at den er inni med, jeg skrev jeg LIKER å virkelig kjenne at den er inni meg. Det er ikke det samme som at jeg ikke kjenner en mindre kuk. Kjenner de helt fint jeg, men det er ikke det samme. Ang tranghet så er jeg blitt fortalt av flere av guttene jeg har vært med at jeg er trang. Og da er ikke det i betydning at jeg ikke har plass til de (Musefuse er ganske stretchy) Men når jeg strammer musklene down there så blir det trangt. Virker nesten som om d virker snurt fordi jeg sier jeg liker en stor penis.. jeg svarte bare TS her.. Jeg kjenner deg ikke, så hvorfor skulle jeg bli snurt? Synes bare det er merkelig at alle som sier de liker store, poengterer at de er trange. Jeg har forsøkt et par av dere, og dere er faktisk ikke så trange som dere liker å tro. Hun trange fikk jeg omtrent ikke plass i... Naturlig tranghet og muskelbruk er to forskjellige ting. Har du gode muskler, redder du deg nok inn. Preferanser er helt greit, som nevnt over. Jeg foretrekker de som er avslappet i forhold til krav og detaljer, og istedet holder fokus på felles nytelse, da det er de som har vist seg best i senga for min del.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #38 Skrevet 9. februar 2012 Hei! Jeg synes ikke du trenger å beskymmre deg på noen som helst måte. 12-13 cm synes jeg er ikke KORT. 4 cm i omkretsen er heller ikke liten. Helt normalt? Vet jeg ikke. Men jeg sier for meg selv så kunne jeg absolutt ha den penisen inni meg og samtidig nyter den størrelsen uten problem :-) Jeg kan ikke si for de som allerede har fått barn da. Jeg har aldri fått barn selv. Jeg er 23 år. Hvis det hjelper Bra. Da ser vi at det finnes endel som synes det er ok. Jeg kan også opplyse om at jeg ikke ser noe problematisk i det å like en større en bedre, det er jo ikke du som har valgt hvordan kroppen din skal være seksuelt. TS
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #39 Skrevet 10. februar 2012 Yess - dere finnes jo. Gjorde meg litt glad =) Hva mener du med normal tykkelse forresten? Men hvordan ønsker du at den skal brukes da? Med normal tykkelse mener jeg vel en ca 12 cm. Har ikke spurt eller målt... Bra for meg for er penis for tykk så revner jeg... Jeg er både kort og liten/smal når jeg tenker meg om! Hvordan man ønsker den brukt er jo veldig individuelt. Orgasmemessig er jeg personlig enkel å ha med å gjøre. Får både vaginal og klitoris orgasme ved enkel bruk. Altså misjonær. (Jeg kan til gjengjeld ikke få multiple orgasmer som så mange skryter av så alt kommer vel til en pris! :gjeiper:) Nei, du får spørre jenta hva hun vil ha!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #40 Skrevet 11. februar 2012 Yess - dere finnes jo. Gjorde meg litt glad =) Litt glad? Kom igjen, nå! Du ble overlykkelig, ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå