AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er en 25 år gammel mann som sliter litt med komplekser for penisstørrelsen min. Den er veldig kort, 12-13 cm(presset inntil benet). Det har imidlertid aldri plaget meg så veldig mye, bare litt. Derimot er diameteren bare 4 cm, altså en omkrets på 12,5 cm og dette plager meg derimot litt. Er det noen her som greier å nyte samleiet med en slik penis? Etter å ha født barn også? Og siden så mange sier at det er bruken det kommer an på, hvordan ønsker dere at den skal brukes?
Gjest Bandit Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Lengde innenfor normalen og en tykkelse over snittet. De som har problemer med denne, bør nok kanskje ta en titt på seg selv før de klager... Hvordan den skal brukes er veldig individuelt. Det som passer for EN kvinne, passer kanskje ikke for en annen. Det er jo dette som gjør det så spennende. Bruk god tid på lek og moro og ikke ta deg selv så høytidelig. 1
tiini Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Lengde innenfor normalen og en tykkelse over snittet. De som har problemer med denne, bør nok kanskje ta en titt på seg selv før de klager... Hvordan den skal brukes er veldig individuelt. Det som passer for EN kvinne, passer kanskje ikke for en annen. Det er jo dette som gjør det så spennende. Bruk god tid på lek og moro og ikke ta deg selv så høytidelig. enig! Å det har ingenting å si om de har født barn! så slapp av, ta deg god tid så gjør det nokk susen :D Det er sikkert en kjempebra tisselur 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 enig! Å det har ingenting å si om de har født barn! så slapp av, ta deg god tid så gjør det nokk susen :D Det er sikkert en kjempebra tisselur
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Hadde satt pris på svar fra noen kvinner/jenter også..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er en 25 år gammel mann som sliter litt med komplekser for penisstørrelsen min. Den er veldig kort, 12-13 cm(presset inntil benet). Det har imidlertid aldri plaget meg så veldig mye, bare litt. Derimot er diameteren bare 4 cm, altså en omkrets på 12,5 cm og dette plager meg derimot litt. Er det noen her som greier å nyte samleiet med en slik penis? Etter å ha født barn også? Og siden så mange sier at det er bruken det kommer an på, hvordan ønsker dere at den skal brukes? Du er LITEN! Sorry! Selvom du bruker den i stillinger vi (kvinner) aldri har sett. Vil du ha et ærligt svar eller et medlidende svar?!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Du er LITEN! Sorry! Selvom du bruker den i stillinger vi (kvinner) aldri har sett. Vil du ha et ærligt svar eller et medlidende svar?! Det var nå en gang ikke spørsmålet. Akkurat det vet jeg jo svaret på..
micromaya Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er fortsatt morgentrøtt og klarer ikke helt å se for meg størrelsen.. Men det viktigste er hvordan du bruker den! OG at du ikke bygger deg opp komplekser og hemninger rundt størrelsen. Kompenser med å bli en mester på oralsex, da vel . Leketøy skal man heller ikke være redd for å bringe på banen, sex er så uendelig mye mer enn penisen i seg selv! Ingen ting er mer turn-off enn laber innsats og komplekser, det gjelder både kvinner og menn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Lengden er litt under snittet, men omkretsen din er ikke dårlig og kanskje til og med litt over. Har lest flere kvinner her, både anonymt og med nick som har hatt dårlige erfaringer med store peniser. Det kan ha bakdeler skjønner du. Mitt tips er å innse at sex er langt mer mentalt enn teknisk. Kjøp deg litt litteratur og studer sex. Lær deg kvinneanatomien. Hvor er g-punktet? Klitoris? Fortell henne og lær henne ting om hennes egen kropp som hun selv ikke vet. Til slutt. Sjekk ut denne siden. Thundersplace dot org.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Hva sier jentene som har erfaring med de litt mindre utgavene? Skulle hatt en av dem som synes samleie med en over snittet gjør vondt. Hadde kanskje vært behagelig for oss begge, det.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er en av de som foretrekker en litt mindre (kortere) penis. Jeg har vært med noen som er på 16 cm ++, noe som forsåvidt ikke er sååå stort, hvor penis da støter mot livmoren min og jeg får invendinge smerter. Man må da være så vanvittig rolig under sex og det blir bare kjedelig... Kjæresten min nå derimot er helt perfekt for meg! Jeg tipper på en ca 13 cm med normal tykkelse og vi kan kjøre på så mye vi vil uten at jeg må gå med smerter i dagesvis etterpå. Mmmmm For min del er kort og tykk penis idealet! 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er en av de som foretrekker en litt mindre (kortere) penis. Jeg har vært med noen som er på 16 cm ++, noe som forsåvidt ikke er sååå stort, hvor penis da støter mot livmoren min og jeg får invendinge smerter. Man må da være så vanvittig rolig under sex og det blir bare kjedelig... Kjæresten min nå derimot er helt perfekt for meg! Jeg tipper på en ca 13 cm med normal tykkelse og vi kan kjøre på så mye vi vil uten at jeg må gå med smerter i dagesvis etterpå. Mmmmm For min del er kort og tykk penis idealet! Yess - dere finnes jo. Gjorde meg litt glad =) Hva mener du med normal tykkelse forresten? Men hvordan ønsker du at den skal brukes da?
Eiref Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Lengden er litt under snittet, men omkretsen din er ikke dårlig og kanskje til og med litt over. Har lest flere kvinner her, både anonymt og med nick som har hatt dårlige erfaringer med store peniser. Jeg er skeptisk til statestiken, samtlige av mine venner hevder å være over snittet.I følge statestikken ligger jeg på snittet når det gjelder lengde ( 16 cm målt fra tuppen til der skaftet møter magen) Men godt over snittet når det gjelder tykkelse (14,8 cm målt rund på miten av penis) Jeg har ikke fått så mange tilbakemeldinger på tykkelse som jeg hadde forventet hvis statestiken var korekt. Så derfor er jeg overbevist om at jeg er litt under normal lengde men normal tykkelse. serlig hvis man tar i betrakning hva di andre penis trådene her forteller ang størelse.
Gjest Bandit Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er skeptisk til statestiken, samtlige av mine venner hevder å være over snittet.I følge statestikken ligger jeg på snittet når det gjelder lengde ( 16 cm målt fra tuppen til der skaftet møter magen) Men godt over snittet når det gjelder tykkelse (14,8 cm målt rund på miten av penis) Jeg har ikke fått så mange tilbakemeldinger på tykkelse som jeg hadde forventet hvis statestiken var korekt. Så derfor er jeg overbevist om at jeg er litt under normal lengde men normal tykkelse. serlig hvis man tar i betrakning hva di andre penis trådene her forteller ang størelse. For det første er det overraskende at dere i det hele tatt snakker om dette. Jeg aner ingenting om penisstørrelse når det gjelder mine venner. Det er liksom ikke noe vi pleier å snakke om. For det andre er det ikke akkurat uvanlig at gutta legger på litt, spesielt om samtalen kommer inn på slike minefelt som dette. Ingen vil bli kjent som den minste i guttegjengen. Og hva tror du? Hadde du forventet applaus angående pikken din? Slik jeg ser det er kvinner mer opptatt av å berømme innsats enn størrelse. Det er jo ikke noen prestasjon med en stor pikk. Det er noe man har fått i fanget, bokstavelig talt. Bruken av den, og hvordan man utfører hele akten er derimot en prestasjon. Det er også gjort undersøkelser som ikke overraskende viser at en internett-pikk er godt større enn en IRL-pikk. 2
danbanan Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er skeptisk til statestiken, samtlige av mine venner hevder å være over snittet.I følge statestikken ligger jeg på snittet når det gjelder lengde ( 16 cm målt fra tuppen til der skaftet møter magen) Men godt over snittet når det gjelder tykkelse (14,8 cm målt rund på miten av penis) Jeg har ikke fått så mange tilbakemeldinger på tykkelse som jeg hadde forventet hvis statestiken var korekt. Så derfor er jeg overbevist om at jeg er litt under normal lengde men normal tykkelse. serlig hvis man tar i betrakning hva di andre penis trådene her forteller ang størelse. Må si meg veldig enig og har selv tre gode kompiser(som jeg stoler 100% på), som alle er større en meg! (jeg er 16 lang, målt fra beinet og har akkurat 12cm i omkrets) Jeg tror ærlig talt at de fleste karer ligger imellom 16-18cm lang, målt fra beinet på oversiden og har mellom 13-15cm i omkrets! Jeg tror snittet blir mindre, siden det er også en del med veldig små peniser, som drar snittet litt ned Jeg ble til og med nyrlig hintet til at jeg er litt liten! Så dessverre, så har jeg begynt å ta slike undersøkelser med en klype salt!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Forteller dere virkelig hvor stor penis dere har til kamerater? Raringer Jeg tror ikke du behøver å bekymre meg. Har du hatt sex i det hele tatt da? Det er hvert fall ikke vits å ta sorgene på forskudd. Mange kvinner sliter uansett med å komme bare ved penetrering så hvis du blir god på å bruke fingre og tunge tror jeg du greier deg
Eiref Skrevet 9. februar 2012 #17 Skrevet 9. februar 2012 Forteller dere virkelig hvor stor penis dere har til kamerater? Raringer Og kvinner snakker liksom aldrig om puppestørelse med hverandre? kremt kremt
Gjest Bandit Skrevet 9. februar 2012 #18 Skrevet 9. februar 2012 Må si meg veldig enig og har selv tre gode kompiser(som jeg stoler 100% på), som alle er større en meg! (jeg er 16 lang, målt fra beinet og har akkurat 12cm i omkrets) Jeg tror ærlig talt at de fleste karer ligger imellom 16-18cm lang, målt fra beinet på oversiden og har mellom 13-15cm i omkrets! Jeg tror snittet blir mindre, siden det er også en del med veldig små peniser, som drar snittet litt ned Jeg ble til og med nyrlig hintet til at jeg er litt liten! Så dessverre, så har jeg begynt å ta slike undersøkelser med en klype salt! Når medianen er mindre enn snittet vil det si at det er flere som er mindre enn snittet enn over. Hvorfor skal man blåse i vitenskapelig forskning og heller tro på et utvalg av tre kompiser? Leve usikkerheten. Idioter som ønsker å dra andre ned i søla finnes det over alt. Problemet oppstår når man virker like ivrig på å gjøre det samme selv.
MsZ Skrevet 9. februar 2012 #19 Skrevet 9. februar 2012 Vel.. jeg er en av de som liker store peniser, så jeg vil gjerne ha de 16 + Enkelt å greit fordi jeg liker å KJENNE at gutten er inni meg, og så rett før jeg kommer. Ironien i det hele er da faktisk at jeg er veldig trang (Er jeg blitt fortalt) så er han stor har jeg hatt en tendens til å "Skvise" han ut.. Hehe.. Men har hatt noen mindre, men det blir ikke det samme for meg.. Det er veldig praktisk å suge da Men hvorfor henge deg opp i det, hvis du henger deg opp i det så vil du stenge igjen for lle mulighetene det bringer med seg! Og du vil fokurete på at den er liten i steden for å fokusete på hva du kan gjøre for å bli en gud i senga på tross av at den er litt liten.. Blir jo som om jeg skulle gått rundt og kun hatt fokus på at jeg har små pupper.. Det blir man jo deppa av, sa da får man heller fokusere på at man har fin rumpe, og satse på at man tiltrekker seg mer rompemenn en puppemenn..
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #20 Skrevet 9. februar 2012 Og kvinner snakker liksom aldrig om puppestørelse med hverandre? kremt kremt Eeeh, nei det har jeg fakstisk aldri gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå