Gå til innhold

Alder og skjønnhet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter min mening er det umulig å si hvilken alder som er best i dette henseendet, ettersom det også endrer seg etter hvem som ser. Da jeg var 20, syntes jeg for eksempel at det var folk på under 25, samtidig som jeg syntes at 35 år gamle mannfolk vanligvis var altfor gamle til å være attraktive. Nå som jeg er 45, synes jeg imidlertid ofte at 35-åringer er litt for unge til å være kjekke (med unntak, selvfølgelig). Uansett, slike preferanser endrer seg gjerne gjennom livet. Heldigvis. Så dermed finnes det ingen objektiv sannhet når det gjelder dette.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær så utrolig naiv. Beklager å knuse illusjonen din, men det er INGEN som tror du er 20 år. De som sier dette lyver, det er ikke mulig å ta en 40åring for å være 20. De aller fleste klarer å gjette riktig alder pluss-minus 5 år. Med mindre man er svaksynt. De som sier dette til deg gjør det enten for å være hyggelig, eller for å sjekke deg opp.

Jeg er ikke av typen som henger ute på byen, så jeg vet ikke hva menn ville ha sagt til meg, men de jentene jeg har vært sammen med sier at det er nesten umulig at jeg kan være så "gammel" for jeg ser jo ut som jeg er under 25. Og dette er jenter som er i alderen 25- 45 år. Som ikke bruker briller. :P

Forøvrig så har du ikke sett meg så du har ingen som helst grunnlag for å si det du sier.

Mye man kan gjøre med sminke...

http://picdit.wordpress.com/2008/11/20/a-20-year-old-model-photographed-as-if-she-were-10-20-30-40-50-and-60-years-old/

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at ansiktet mitt har alltid sett litt barnslig ut, så jeg mener at jeg er vakrere nå enn jeg var da jeg var tenåring, fordi nå ser jeg litt mer voksen ut. Jeg blir snart 22, men jeg håper virkelig ikke at det går nedover her ifra. Jeg har lyst på en periode i livet mitt hvor jeg ser bra ut, og føler meg bra også. Så lang har jeg vært veldig usikker på meg selv. :sjenert:

Skrevet

Mennesker ser best ut i den alderen da de tar vare på seg selv. Hjelper ikke at du er 20 om du lever usunt. Pass på kostholdet, ikke røyk, bruk solfaktor og du kan se fantastisk ut som 50 åring.

Skrevet

Mennesker ser best ut i den alderen da de tar vare på seg selv. Hjelper ikke at du er 20 om du lever usunt. Pass på kostholdet, ikke røyk, bruk solfaktor og du kan se fantastisk ut som 50 åring.

Det er det jeg gjør. Ikke røyker jeg, ikke drikker jeg, ikke spiser jeg usunt, ikke er jeg ute i solen uten solfaktor, ikke bruker jeg mye sminke...og jeg ser ung ut.

Jeg var sammen med ei på et studium en gang og trodde utifra utseende at dama var ihvertfall 45, kanskje 50 år. Men hun var altså like gammel som meg...

Skrevet

Veldig individuelt, men jeg synes de fleste venninnene mine ble penere med årene og at vi hadde en topp ved slutten av 20-årene, begynnelsen av 30. Mange ble også slankere da, de fant sin stil, hadde bedre selvtillit, smilte mer og var mindre desperate mht sminke og solarium og sånt.

Mange ser liksom uferdige og litt klumpete ut i 18-årsalderen. De som var nydelige i 16-årsalderen ser gamle og utlevde ut som 25-åringer.

Menn synes jeg ofte er kjekkest mellom 30 og 40, men det kommer an på om de har en gutteaktig kjekkhet eller moden kjekkhet.

Nei, jeg vet virkelig ikke. jeg tror vi alle har våre individuelle topper i løpet av livet.

Skrevet

synes ikke man begynner å bli vakker før man har begynt å få litt kråkeføtter, rundt 35, men blir bare flottere og flottere frem til 60årsalderen. men av en eller annen grunn synes jeg nesten bare det er friluftsfolk som er pene, huden dems er helt anderledels enn hos folk flest og rynkene de har er mye mer kledelige!!! :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...