Cassandra Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har sendt deg en laaaaaaaaaaaaaaaang PM. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Snupsi Jeg har svart deg og vil i tillegg dele et dikt med deg (og andre som måtte lese ) av Carl Frederik Prytz; "Ved sykeleiet" Jeg kan ikke bære smertene dine ikke puste for deg eller slukke feberen bare ta imot blikket ditt la det synke til bunns i meg og famle etter et holdepunkt bare håpe for deg at du finner noe mer enn et speil av din egen ensomhet for begge har vi kjent i stunder av nærhet og klarsyn at vår kjærlighet er en del av noe større. Ta hånd om deg, søte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 22. mai 2002 #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Vibeke: Diktet var nydelig! Hvor fant du det? Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 Ja, ikke sant det er vakkert! Diktet sier så utrolig mye i mange slags situasjoner. Jeg har tenkt på dette diktet så mange ganger, i langt flerer tilfeller enn ved sykeleier. Det er vel noe av det som kjennetegner god poesi (for meg) - gjenkjenning for flere mennesker i ulike situasjoner. Jeg hentet det fra Aschehougs "Ord om nærhet". Flott at diktet gir deg noe!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå