Gå til innhold

Mummikopper

hofan1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 hours ago, appelsinjuice said:

😁

F6DB8A38-8904-4AED-9294-369544A5BA0B.jpeg

Hvilken kopp er det?

Anonymkode: ae210...c4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kopp er det?

Moomin’s Day koppen som kun var i salg i utvalgte butikker i Sverige og Finland 9. august (Toves bursdag) 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, appelsinjuice said:

Moomin’s Day koppen som kun var i salg i utvalgte butikker i Sverige og Finland 9. august (Toves bursdag) 😊

Veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sola de skrev:

De hadde den i nettbutikken også, men ble utsolgt mens jeg ventet i kø på å få betale :snurt:

Samme her. Men du kan jo få tak i den på Finn, hvis du vil ha den nok ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2016 den 21.25, Nevian skrev:

Jeg er oppe i kanskje åtte-ni kopper nå - alle kommer fra blodbanken. Sist fikk jeg en såkalt sesong-kopp - som tydeligvis er stas ifølge hun bak skranken :)

Er oppi 30, alle fra blodbanken😂Var guttungen som var med meg for å gi når han var liten gutt, valgte da mummikopp så samlingen er hans, er bare et stort problem, huske hvem man har og ikke har.

Anonymkode: c3daf...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Nei, har kjøpt to andre mummikopper, så er fornøyd for nå :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, appelsinjuice skrev:

å neeeeeei.......! jeg glemte det! :(

Anonymkode: bfd02...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sola de skrev:

De hadde den i nettbutikken også, men ble utsolgt mens jeg ventet i kø på å få betale :snurt:

11 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg også. Jeg la den i handlekurven kl 23.00, og den forsvant mens jeg ventet på å betale. Utrolig at den kunne bli utsolgt på 1 min. i nettbutikken, mens det tok flere timer før den ble utsolgt på Nordbysenteret. Vanlig salgspris nå ligger på ca 1000,- kr. Håper den blir billigere om noen år..... Virker som interessen for Mummikopper generelt er dalende. 

Jeg er blodgiver og har fått mange derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg også. Jeg la den i handlekurven kl 23.00, og den forsvant mens jeg ventet på å betale. Utrolig at den kunne bli utsolgt på 1 min. i nettbutikken, mens det tok flere timer før den ble utsolgt på Nordbysenteret. Vanlig salgspris nå ligger på ca 1000,- kr. Håper den blir billigere om noen år..... Virker som interessen for Mummikopper generelt er dalende. 

Jeg er blodgiver og har fått mange derfra.

Ja, man kan jo krysse fingrene for at den blir billigere. Men det kan jo også hende at prisen på den går opp... Det er jo mange samlere utenfor Skandinavia som ikke har hatt mulighet til å kjøpe den i det hele tatt (med mindre de var blant de heldige som fikk tak i den i nettbutikken før den ble utsolgt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å kjøpe en til 1000 kroner. Kan ikke se for meg at prisen kommer til å synke iallfall. Var ikke villig til å ta den sjansen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Mayoo skrev:

Jeg valgte å kjøpe en til 1000 kroner. Kan ikke se for meg at prisen kommer til å synke iallfall. Var ikke villig til å ta den sjansen. 

Jeg tror heller ikke den kommer til å synke... 

Endret av appelsinjuice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler at prisen kommer til å synke på en så spesiell og sjelden kopp som denne - dessverre for meg som glemte det :( 

Selv om prisene evt. går ned litt generelt, på andre eldre kopper, så finnes det langt flere eksemplarer av det meste annet i sirkulasjon. Denne vil fortsette å være svært sjelden og ettertrakta fordi det finnes så få av den ( + veldig pen og kobla til en hyggelig, spesiell anledning). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler at prisen kommer til å synke på en så spesiell og sjelden kopp som denne - dessverre for meg som glemte det :( 

Selv om prisene evt. går ned litt generelt, på andre eldre kopper, så finnes det langt flere eksemplarer av det meste annet i sirkulasjon. Denne vil fortsette å være svært sjelden og ettertrakta fordi det finnes så få av den ( + veldig pen og kobla til en hyggelig, spesiell anledning). 

Jeg tror prisen alt er på vei opp. Ei venninne av meg solgte akkurat en for 1150 kr, så 1000 kr. som en nevnte over her var kanskje et kupp ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, går de for så mye nå? Jeg var en av dem som ble snytt på nettet, hadde alt klart og når jeg betalte så var «kassa» tom men den gratis posen lå der. Kontaktet dem via e-post og nå viser det seg at de innrømmer feilen og vil sende meg 1 i posten.

I påvente av denne e-posten dro jeg til den lokale Mummi butikken i et tafatt håp om at de fikk inn flere, jommen sa jeg smør, de hadde. Fikk kjøpt 6 stykker som skal gis i gaver og en som kommer i posten til meg selv.

Men med disse prisene på nett må jeg si det frister å selge 3-4 stykker. Prisene her i Finland er hinsides for denne koppen sammenlignet med de i Norge på nett.

039A935A-B412-4E0B-8BBB-EF46204E7971.jpeg

Anonymkode: 8bbbd...100

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, går de for så mye nå? Jeg var en av dem som ble snytt på nettet, hadde alt klart og når jeg betalte så var «kassa» tom men den gratis posen lå der. Kontaktet dem via e-post og nå viser det seg at de innrømmer feilen og vil sende meg 1 i posten.

I påvente av denne e-posten dro jeg til den lokale Mummi butikken i et tafatt håp om at de fikk inn flere, jommen sa jeg smør, de hadde. Fikk kjøpt 6 stykker som skal gis i gaver og en som kommer i posten til meg selv.

Men med disse prisene på nett må jeg si det frister å selge 3-4 stykker. Prisene her i Finland er hinsides for denne koppen sammenlignet med de i Norge på nett.

039A935A-B412-4E0B-8BBB-EF46204E7971.jpeg

De sender deg en i posten fordi handlekurven var tom da du forsøkte å betale ?? Men det samme skjedde jo med hundrevis av andre. Sendte du de e-post med en gang da? Søtter’n at jeg ikke gjorde det samme! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, appelsinjuice said:

De sender deg en i posten fordi handlekurven var tom da du forsøkte å betale ?? Men det samme skjedde jo med hundrevis av andre. Sendte du de e-post med en gang da? Søtter’n at jeg ikke gjorde det samme! 

Fikk en bekjent som snakker finsk til å finne adressen til noen i ledelsen, sendte e-post rett etter at jeg ble uten kopp i handlekurven. Kl 10 neste dag fikk jeg svar etter å ha sendt dem bestillingsnummeret, viser seg at siden jeg hadde gratisposen tilgjengelig som man fikk som gave NPR man hadde bestillt så var de klar over at jeg hadde vært uheldig og vært offer for en glitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en bekjent som snakker finsk til å finne adressen til noen i ledelsen, sendte e-post rett etter at jeg ble uten kopp i handlekurven. Kl 10 neste dag fikk jeg svar etter å ha sendt dem bestillingsnummeret, viser seg at siden jeg hadde gratisposen tilgjengelig som man fikk som gave NPR man hadde bestillt så var de klar over at jeg hadde vært uheldig og vært offer for en glitch.

Men dette glitchen skjedde jo med hundrevis. Satt selv med kun gaveside i handlekurven etter å ha forsøkt å betale, det samme gjorde min mann (som jeg fikk til å forsøke å kjøpe samtidig som meg av frykt for å ikke få koppen. Ingen av oss fikk fullført kjøpet) Jaja. Jeg fikk nå koppen til slutt. Men surt lell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...