Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. Dette har virkelig blitt en besettelse. Rett etter jul hadde jeg 13 kopper, nå har jeg 28, men venter fortsatt på 7 stykker i posten.

Jeg tenker på koppene store deler av dagen. :fnise:

Har brukt altfor mye penger på disse koppene i det siste, men det er verdt det! :hjerte: :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Dette har virkelig blitt en besettelse. Rett etter jul hadde jeg 13 kopper, nå har jeg 28, men venter fortsatt på 7 stykker i posten.

Har brukt altfor mye penger på disse koppene i det siste, men det er verdt det! :hjerte: :hjerte:

Du må gjerne dele bilder av koppene dine :jepp: Blir i så godt humør av å se de :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjerne dele bilder av koppene dine :jepp: Blir i så godt humør av å se de :nigo:

Jaa, del gjerne bilde :laugh:

Anonymous poster hash: 015c5...2ed

Skrevet

Hihi. Jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem! :biggrin:

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Har samme problemet! Begynte å samle rett før jul og har nå 14 kopper + 2 på vei i posten. :plystre:

Men du var jo hakket verre og det føltes litt godt! :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble dessverre ikke godkjent som blodgiver pga særdeles lavt jernnivå, så da måtte jeg trøstekjøpe to i sist uke ("Mymlen" og "kjærlighet", sistnevnte har jeg også som skål). Har i alt 5, så en ganske beskjeden samling sammenlignet med de fleste av dere, ser jeg. :fnise:

Anonymous poster hash: 2ce47...5a1
Skrevet

Ble dessverre ikke godkjent som blodgiver pga særdeles lavt jernnivå, så da måtte jeg trøstekjøpe to i sist uke ("Mymlen" og "kjærlighet", sistnevnte har jeg også som skål). Har i alt 5, så en ganske beskjeden samling sammenlignet med de fleste av dere, ser jeg. :fnise:

Jeg har bare fem jeg også, men drømmer om flere og ser nærmest daglig etter nye kopper :sjenert: Men jeg prøver å være flink å fordele dem litt utover og ikke gå helt bananas og kjøpe alle jeg kommer 8 vet med en gang.

De jeg har er Lille My og Snusmumrikken, de som gikk ut i år, Stinky, Hold Sverige Rent og Skitur med herr Brisk.

• Liker 1
Skrevet

post-69621-0-42640300-1425591642_thumb.j

Her er forresten de koppene jeg har nå. Er flere jeg har to av, så de blir jeg kanskje å selge etter hvert. Nå venter jeg bare på to stykk Hold Sverige Rent, svart mummipappa og Hattifnattkoppen. :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De jeg har er Lille My og Snusmumrikken, de som gikk ut i år, Stinky, Hold Sverige Rent og Skitur med herr Brisk.

Kom nettopp i skade for å kjøpe en 2pk med Lille My (den gule) og Mummitrollet, så nå er det 7. Tenkte å bruke opp bonuspoengene mine i bokklubben før jeg melder meg ut, så totalen kom på 160kr. :hoppendeglad:

Skrevet

Kom nettopp i skade for å kjøpe en 2pk med Lille My (den gule) og Mummitrollet, så nå er det 7. Tenkte å bruke opp bonuspoengene mine i bokklubben før jeg melder meg ut, så totalen kom på 160kr. :hoppendeglad:

Det er ikke verst! Hvilken bokklubb er du med i?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke verst! Hvilken bokklubb er du med i?

Bokklubben nye bøker. Mener å huske jeg meldte meg inn pga et gavekort på 1000, som jeg bl.a. brukte på en bodum brødrister.

*host* Nå kjøpte jeg visst Skitur med herr Brisk også, likegodt 2 stk. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Her er forresten de koppene jeg har nå. Er flere jeg har to av, så de blir jeg kanskje å selge etter hvert. Nå venter jeg bare på to stykk Hold Sverige Rent, svart mummipappa og Hattifnattkoppen. :)

Bittelitt misunnelig her jeg sitter, ja.

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jeg har bare fem jeg også, men drømmer om flere og ser nærmest daglig etter nye kopper :sjenert: Men jeg prøver å være flink å fordele dem litt utover og ikke gå helt bananas og kjøpe alle jeg kommer 8 vet med en gang.

Jeg gjør det samme! Har nå bestemt meg for å kun kjøpe sesongkoppene selv og ønske meg resten til jul og bursdag. Håper egentlig å kunne få sesongkoppene til jul og bursdag også..Det kommer jo ut 7 kopper i år, syns det er i overkant mange.

Var bare så mange jeg måtte kjøpe før de forsvant fra markedet... :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det samme! Har nå bestemt meg for å kun kjøpe sesongkoppene selv og ønske meg resten til jul og bursdag. Håper egentlig å kunne få sesongkoppene til jul og bursdag også..Det kommer jo ut 7 kopper i år, syns det er i overkant mange.

Var bare så mange jeg måtte kjøpe før de forsvant fra markedet... :plystre:

Hvilke kopper kommer ut? Føler jeg har gått glipp av noen :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kopper kommer ut? Føler jeg har gått glipp av noen :sjenert:

Mummihuset, Lille My, Snusmumrikken, to Hold Sverige Rent-kopper, sommerkopp og vinterkopp :)

AnonymBruker
Skrevet

Igår kom Hold Sverige Rent koppen inn i huset, sammen med de to nye av hhv Snusmumrikken og Lille My. Totalen er nå på 27 kopper... Har tatt litt av etter jul (startet vel å samle for ca 2 år siden, men gikk rolig i begynnelsen). Nå tror jeg at jeg skal roe litt ned, sommerkoppen blir vel det neste kjøpet og så kommer det vel en Hold Sverige Rent kopp til mot høsten.

Selv bruker jeg koppene mine, det er litt av gleden. Har også noen skåler, de er perfekt størrelse synes jeg. Og kommer nok ikke til å kjøpe de gamle til flere hundre evt tusen... Men finner jeg de på loppemarked eller lignende så ja!!! Det meste jeg har betalt er vel 350,- for en litt eldre julekopp.

Men på ønskelista nå står en Hattifnattlampe, så lyst på...

Anonymous poster hash: 19ec8...db5

Skrevet

Fikk min HSR kopp i dag! Så nå ser min veldig beskjedne kolleksjon sånn ut:

post-70078-1576814_thumb.jpg

• Liker 3
Skrevet

Fikk min HSR kopp i dag! Så nå ser min veldig beskjedne kolleksjon sånn ut:

Flotte kopper :jepp:

Er jo egentlig ikke antallet det kommer an på tenker jeg, men at man trives med å samle på de koppene en har :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen med nye kjøp?

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Noen med nye kjøp?

Vinterkoppen 2012 :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...