AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #541 Del Skrevet 14. desember 2013 Ja ha? Da synes jeg du skal ta deg en tur innpå samlivsforumet hvor en fyr syter om at damen har lagt på seg 5kg. Beklager å si det, men det er ikke det som avgjør om ei dame er bra. Anonymous poster hash: 48069...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #542 Del Skrevet 14. desember 2013 Beklager å si det, men det er ikke det som avgjør om ei dame er bra. Anonymous poster hash: 48069...8c4 Det er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrix Skrevet 15. desember 2013 #543 Del Skrevet 15. desember 2013 Får litt følelsen av at damer er en fin bil, av å lese denne tråden her. Jeg tror ikke det finnes en type som er alles favoritter. Jeg tror det finnes individuelle valg, både med hensyn til hvor attraktive ( rent fysisk) den enkelte blir vurdert, til hvilke andre vurderingskriterier som er i sving i vurderingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #544 Del Skrevet 16. desember 2013 Ferrari er ikke 10er bil. Det er derimot en gammel toyota som passer 1mill snart. And still going strong Så du mener det er slik med damer også, at det er de som kan kjøres lengst som er best, uavhengig av utseende og ytelse? Anonymous poster hash: 48069...8c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #545 Del Skrevet 16. desember 2013 Så du mener det er slik med damer også, at det er de som kan kjøres lengst som er best, uavhengig av utseende og ytelse?Anonymous poster hash: 48069...8c4 Så lenge de orker å være med meg så er det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #546 Del Skrevet 16. desember 2013 Så lenge de orker å være med meg så er det greit! Er du totalt umulig, Brian? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #547 Del Skrevet 16. desember 2013 Er du totalt umulig, Brian? Er vel så å si oppslukt i arbeid at jeg ikke får tid til å endre profilteksten på mplassen. Når jeg får tid så surfer jeg på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #548 Del Skrevet 16. desember 2013 Er vel så å si oppslukt i arbeid at jeg ikke får tid til å endre profilteksten på mplassen. Når jeg får tid så surfer jeg på KG. He, he, he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halvor Skrevet 16. desember 2013 #549 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg fortjener de beste damene, så enkelt er det. Tråd løst Endret 16. desember 2013 av Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #550 Del Skrevet 15. desember 2014 Fantastisk! Anonymous poster hash: 0c9a6...289 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. desember 2014 #551 Del Skrevet 15. desember 2014 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #552 Del Skrevet 12. mai 2015 Er det pene menn på bussen som fortjener dem? Anonymous poster hash: 48069...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruce Wayne Skrevet 13. mai 2015 #553 Del Skrevet 13. mai 2015 Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene? Meg To the batcave, Alfred! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #554 Del Skrevet 13. mai 2015 Du vet dette spørsmålet er tull, for selv de beste jentene er egentlig ganske dårlige når man tenker over det. Så da vil jeg påstå at de mennene som fortjener de "beste" jentene er menn som finner seg i driten deres, og de som ikke vil ha noe med de å gjøre annet enn sex, er egentlig de beste mennene. Anonymous poster hash: 33620...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 13. mai 2015 #555 Del Skrevet 13. mai 2015 De som fortjener de beste er de beste, enkelt og greit. Sikkert sagt før. Er du en drittsekk fortjener du en drittsekk, er du et anstendig bra menneske fortjener du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #556 Del Skrevet 13. mai 2015 De aller kvalmeste mannene tror hvertfall de fortjener "godbitene", slæskete klyser som tror de eier hele verden! Det verste er at nesten alle pene jenter blir lurt av disse klysene, for så og oppleve 10 år senere at de er utro mot den unge sekretæren sin. Jeg opplevde med skrekk og gru på et julebord at sjefen til mannen min la ann på meg, jeg avviste han naturligvis. Den idioten begynte å forsvare seg selv med hvor mye mer "verdt" han var enn mannen min. Han hadde nemlig lang utdannelse, penger og høy status, og ikke minst kjekk. En ting er vertfall sikkert, han har verken godheten eller humoren til mannen min!Anonymous poster hash: 773f3...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #557 Del Skrevet 13. mai 2015 De aller kvalmeste mannene tror hvertfall de fortjener "godbitene", slæskete klyser som tror de eier hele verden! Det verste er at nesten alle pene jenter blir lurt av disse klysene, for så og oppleve 10 år senere at de er utro mot den unge sekretæren sin. Jeg opplevde med skrekk og gru på et julebord at sjefen til mannen min la ann på meg, jeg avviste han naturligvis. Den idioten begynte å forsvare seg selv med hvor mye mer "verdt" han var enn mannen min. Han hadde nemlig lang utdannelse, penger og høy status, og ikke minst kjekk. En ting er vertfall sikkert, han har verken godheten eller humoren til mannen min!Anonymous poster hash: 773f3...f45 Men angrer du på at du ble sammen med en taper?Anonymous poster hash: 33620...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #558 Del Skrevet 13. mai 2015 Du vet dette spørsmålet er tull, for selv de beste jentene er egentlig ganske dårlige når man tenker over det. Så da vil jeg påstå at de mennene som fortjener de "beste" jentene er menn som finner seg i driten deres, og de som ikke vil ha noe med de å gjøre annet enn sex, er egentlig de beste mennene. Anonymous poster hash: 33620...57c Her var det en som ikke har helt draget på dagene, kanskje? Anonymous poster hash: 0c9a6...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #559 Del Skrevet 13. mai 2015 Her var det en som ikke har helt draget på dagene, kanskje? Anonymous poster hash: 0c9a6...289 *damene, selvfølgelig Anonymous poster hash: 0c9a6...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #560 Del Skrevet 13. mai 2015 Her var det en som ikke har helt draget på dagene, kanskje?Anonymous poster hash: 0c9a6...289 Hvis vi skal spekulere så kan jeg kanskje lure på om du er en av de dårlige damene?Anonymous poster hash: 33620...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå