Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2012 #501 Del Skrevet 13. mai 2012 Kjekt at du husker noe om meg for ja jeg har noen kristne venner, men er ikke kristen selv. Jeg har et helt annet inntrykk og jeg sitter ikke i en boble for meg selv og generaliserer. Jeg har mange vennner og i forskjellige miljøer så jeg vet en del om hva jeg snakker om. Når en bikker ca30 så blir alle mer voksne. De går ikke rundt og gir penger til fattige og er snille, men de gjør ikke så mye frekt og ondsinnet heller. De fleste vil definere seg selv som snill. Du er snill feks. Bin Laden sa at han kjemper for ¨rettferdighet og godhet. Jeg mener også at å være snill ikke automatisk gjør at en fortjener de beste damene. Jeg er garantert ikke like snill som jeg var før. Mulig vi sitter med ulike definisjoner av hva det vil si å være snill, men joda jeg er fremdeles en snill gutt. Dog, jeg kjenner gutter som er så snille at de egentlig bare er dumsnille. Så kjenner jeg folk som kun tenker på sin egen ræv. De ser ikke jeg på som snille, men egoistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 13. mai 2012 #502 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg er garantert ikke like snill som jeg var før. Mulig vi sitter med ulike definisjoner av hva det vil si å være snill, men joda jeg er fremdeles en snill gutt. Dog, jeg kjenner gutter som er så snille at de egentlig bare er dumsnille. Så kjenner jeg folk som kun tenker på sin egen ræv. De ser ikke jeg på som snille, men egoistiske. OK. Det er moralskt riktig at de snille bør finne til hverandre. Men folk kan ha forskjellige meninger om hva som er snilt eller slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 13. mai 2012 #503 Del Skrevet 13. mai 2012 OK. Det er moralskt riktig at de snille bør finne til hverandre. Men folk kan ha forskjellige meninger om hva som er snilt eller slemt. Hvorfor er det moralskt riktig? Sofistene sa at moral var subjektiv. Den eneste som snakket om objektiv moral var Sokrates og han tok mer eller mindre selvmord fordi han skulle stå på sin moral. Jeg var veldig sterk tilhenger av objektiv moral før, men tingen er at min mening er fremdeles subjektiv. Min definisjon av hva en objektiv moral er, er ikke nødvendigvis den objektive moralen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #504 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg! hehe Vel, det holder lenge med entall. Damer er så slitsomme at det fort blir for mye av det gode Haha, ja, du fortjener kun det beste du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #505 Del Skrevet 27. mai 2012 Haha, ja, du fortjener kun det beste du Det gjør du også det vettu Men glem da ikke at "bra nok" er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #506 Del Skrevet 27. mai 2012 Det gjør du også det vettu Men glem da ikke at "bra nok" er det beste. Nja, tja, hva skal man si. Vi som fortjener det beste havner alltid i vennefella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #507 Del Skrevet 27. mai 2012 Nja, tja, hva skal man si. Vi som fortjener det beste havner alltid i vennefella. Er det vedtatt at dere fortjener de beste nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #508 Del Skrevet 27. mai 2012 Nja, tja, hva skal man si. Vi som fortjener det beste havner alltid i vennefella. Akkurat der må du nok nesten bare skylde deg selv. Når vennskap ikke er noe alternativ så kan man nemlig aldri havne i "vennefella". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #509 Del Skrevet 27. mai 2012 Er det vedtatt at dere fortjener de beste nå? I mine øyne - ja. Akkurat der må du nok nesten bare skylde deg selv. Når vennskap ikke er noe alternativ så kan man nemlig aldri havne i "vennefella". Klart det!, men ko ska`n gjera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #510 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvem er de beste damene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #511 Del Skrevet 27. mai 2012 Klart det!, men ko ska`n gjera? hehe La være å bli venner selvfølgelig. Er ho ikke interessert så er ikke du interessert heller. I noe som helst. Veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #512 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvem er de beste damene da? Det er personavhengig, finnes ingen fasitsvar. Mine preferanser holder jeg tett til brystet. hehe La være å bli venner selvfølgelig. Er ho ikke interessert så er ikke du interessert heller. I noe som helst. Veldig enkelt. Og igjen er vi tilbake til diskusjonen om rådyr kontra badboys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #513 Del Skrevet 27. mai 2012 Og igjen er vi tilbake til diskusjonen om rådyr kontra badboys. hehe Ikke noe kommer av seg sjøl, nei - men det er ihvertfall bare bortkastet tid å være venner med ei dame som ikke er interessert når du er interessert. Ikke kommer man seg videre i livet heller. Og det å vente på ubestemte kvinnfolk er heller ikke noe sjakktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #514 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvem er de beste damene da? Det er de peneste som TS skriver om. De som får menn som var vært mindre heldig med partneren til å snu seg og drømme seg vekk for en stakket stund. Før de igjen innser at de ikke får slike damer, men aner egentlig ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 6. juni 2012 #515 Del Skrevet 6. juni 2012 Humor Intelligens Selvsikkerhet Utseende Dominans Energi Engasjement Ærlighet Beskyttende Gentleman Blir helt ærlig litt sjokkert over denne liste di jeg Alfred. Intelligens, mener du virkelig at kvinner mangler intelligens..? Kvinner er da ikke noe mindre intelligente enn menn:S Selvsikkerhet: Denne kan jeg til en viss grad si meg enig i. Kvinner må ofte prestere dobbelt så bra som menn, for å tro at de er like flinke som dem.. Utseende..? Engasjement? Ærlighet? Really? Kjenner jeg blir provosert av slike utsagn.. (PS! Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, så godt mulig denne lista har blitt diskutert tidligere..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #516 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er de peneste som TS skriver om. De som får menn som var vært mindre heldig med partneren til å snu seg og drømme seg vekk for en stakket stund. Før de igjen innser at de ikke får slike damer, men aner egentlig ikke hvorfor. Jo da. De vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 6. juni 2012 #517 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Blir helt ærlig litt sjokkert over denne liste di jeg Alfred. Intelligens, mener du virkelig at kvinner mangler intelligens..? Kvinner er da ikke noe mindre intelligente enn menn:S Er noen damer som mener at damer er mer intelligente enn menn. Leste om en dame som har master i et eller annet ingeniør yrke som mente at det burde være flere damer i lederstillinger siden de var "smartere" Dette baserte hun på at damer får bedre karakterer på skolen, noe som lett kan forklares med at damer ofte er 10x mer strukturert enn menn når det kommer til skolearbeid. Hun virket ikke så smart.. Endret 6. juni 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #518 Del Skrevet 6. juni 2012 Er noen damer som mener at damer er mer intelligente enn menn. Leste om en dame som har master i et eller annet ingeniør yrke som mente at det burde være flere damer i lederstillinger siden de var "smartere" Dette baserte hun på at damer får bedre karakterer på skolen, noe som lett kan forklares med at damer ofte er 10x mer strukturert enn menn når det kommer til skolearbeid. Hun virket ikke så smart.. Hun virket veldig smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 6. juni 2012 #519 Del Skrevet 6. juni 2012 Tipper det er ganske jevnt jeg. Tar selv ingeniørutdanning, og stort sett er det lik karakterfordeling mellom kjønnene. At jenter er mer strukturerte tror jeg definitvt er gjeldene når man er yngre, men på universitetet har jeg overhodet ikke inntrykk av at jenter er mer strukturerte enn gutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizbeth Skrevet 6. juni 2012 #520 Del Skrevet 6. juni 2012 Finner du den rette, er han/hun vakker uansett hva - vil nå jeg våge å påstå Selv har jeg hørt at jeg er "for pen" for mine eks'er (nei, er ikke derfor de er ekser), men det er ikke noe jeg på noen som helst måte tenker over selv. Vet at min ene eks var svært plaget med at han følte at jeg var for pen for ham, noe som førte til sykelig sjalusi. Så kanskje best å finne noen på samme "skala" om man først skal diskutere selve emnet, og ikke hvorvidt utseendet har noe å si eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå