Gå til innhold

Hvilke menn fortjener de beste damene?

Gjest Alfred

Anbefalte innlegg

Jeg! :smoke: hehe

Vel, det holder lenge med entall.

Damer er så slitsomme at det fort blir for mye av det gode ;)

:sjokkert: Trodde du alltid hadde ønska deg et harem i kjelleren jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokkert: Trodde du alltid hadde ønska deg et harem i kjelleren jeg..

Nei, takk! Det er altfor mye vedlikeholdskostnader med dere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som fortjener godbitene er:

- kjekke

- høye

- mørke

- trofaste

- omtenksomme

- har god humor

Så de som ikke har alle disse egenskapene må senke kvalitetskravet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men hva er definert som de beste damene?

Selv er jeg lita og slank (men trent), langt, bølgete mørkt hår, eksotisk utseende, utadvendt, alltid blid og glad, eventyrlysten, spontan, kosete og glad i sex.

Hva slags menn fortjener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Selv er jeg lita og slank (men trent), langt, bølgete mørkt hår, eksotisk utseende, utadvendt, alltid blid og glad, eventyrlysten, spontan, kosete og glad i sex.

Du fortjener meg: Ung, norsk, blond, gjennomsnittlig høy, kjekk, rolig, trofast, slank, atletisk, smart(både sosialt og IQ), morsom, romantisk og over gjennomsnittlig sexlysten!

Send meg en PM hvis interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt, så bra. Likevel har vi ikke fått det fulle, uttømmende bildet av deg heller. Du kan være masete, oppmerskomhetssyk, ha voldsomme humørsvingninger, være kontrollerende, egoistisk, lyve mye, notorisk utro, økonomisk krevende, ha komplekser, ha sykdommer som hemmer både deg og meg, osv.

Men sett bort i fra at dette fortjener du helt sikkert en KJEKK!!! kjernekar som kanskje, men bare kanskje, er verdig deg min skjønne prinsesse.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Nei? Hvis du tror det er du bra naiv.

Det er flere mill i Norge. Bare Breivik er ikke snill her. Er det flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det er flere mill i Norge. Bare Breivik er ikke snill her. Er det flere?

Ikke dra vitser om han, det skaper bare dårlig stemmning. Sikkert en del folk på forumet som kjente folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tancos

Ikke dra vitser om han, det skaper bare dårlig stemmning. Sikkert en del folk på forumet som kjente folk..

Det var ikke vitsing. Hvem er ondsinndig av seg? Playere som sårer jenter? Tror du det er mange som er playere med hensikt å såre jenter. Tror du jenter mobber og lyver med en hensikt å såre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Tror du jenter mobber og lyver med en hensikt å såre?

Ja? Damer kan gjøre menn sjalu bevisst, det er et ganske naturlig fenomen. Jeg har møtt kvinnelige playere og de er like gale som menn.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tancos

Ja? Damer kan gjøre menn sjalu bevisst, det er et ganske naturlig fenomen. Jeg har møtt kvinnelige playere og de er like gale som menn.

Det er ikke for å såre, men for å føle seg bedre. En selvtillitsboost. Få folk er ikke snille, altså stygge. Derfor er det ganske tynt å si at de snille mennene fortjener de beste damene. Alle er snill, nesten alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Morsomt

Jeg sier ikke dette for å være frekk elsn, dog jeg husker at du var ganske gammeldags og konservativ i noen av tankene dine rundt forhold og kvinner. Mulig jeg forveksler deg med en annen, men jeg mener også du sa du kom fra et kristen miljø elsn.

Mulig jeg bommer totalt nå, men who cares. Jeg ble veldig kjermet fra den virkelige verden når jeg var liten. Den dagen en random fyr kom å sprakk min bobble over hvor fin verden var fikk jeg sjokk. Jeg var sjokert over hvor egoistiske og frekke folk kunne være og synes det hele var rart.

Jeg levde i en rosa verden hvor alle var venner og alt var fint, men i realiteten så er ikke alle venner og folk tenker mest på å ivareta sin egen interesse. Det gjør kvinner også! De er ikke noen uskyldige engler som flyr rundt og bare er snille.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tancos

Jeg sier ikke dette for å være frekk elsn, dog jeg husker at du var ganske gammeldags og konservativ i noen av tankene dine rundt forhold og kvinner. Mulig jeg forveksler deg med en annen, men jeg mener også du sa du kom fra et kristen miljø elsn.

Mulig jeg bommer totalt nå, men who cares. Jeg ble veldig kjermet fra den virkelige verden når jeg var liten. Den dagen en random fyr kom å sprakk min bobble over hvor fin verden var fikk jeg sjokk. Jeg var sjokert over hvor egoistiske og frekke folk kunne være og synes det hele var rart.

Jeg levde i en rosa verden hvor alle var venner og alt var fint, men i realiteten så er ikke alle venner og folk tenker mest på å ivareta sin egen interesse. Det gjør kvinner også! De er ikke noen uskyldige engler som flyr rundt og bare er snille.

Kjekt at du husker noe om meg for ja jeg har noen kristne venner, men er ikke kristen selv. Jeg har et helt annet inntrykk og jeg sitter ikke i en boble for meg selv og generaliserer. Jeg har mange vennner og i forskjellige miljøer så jeg vet en del om hva jeg snakker om. Når en bikker ca30 så blir alle mer voksne. De går ikke rundt og gir penger til fattige og er snille, men de gjør ikke så mye frekt og ondsinnet heller.

De fleste vil definere seg selv som snill. Du er snill feks. Bin Laden sa at han kjemper for ¨rettferdighet og godhet.

Jeg mener også at å være snill ikke automatisk gjør at en fortjener de beste damene.

Endret av tancos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...