Gjest MissPennyfeather Skrevet 17. februar 2012 #441 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg synes det er så kult at du vet hvordan jeg snakker om fyrer, hvilke holdninger jeg har og om hvorvidt jeg er desperat og tar det jeg får, bedre enn meg selv. Jeg snakker ikke slik om folk, eller tenker slik om dem. Enkelt og greit. Nå snakket jeg ikke om deg personlig, jeg svarte på det du skrev. Jeg har ingen grunn til å tro ting om fremmede folk på internett, og ikke brukte jeg tid og energi på å tenke på igjennom hvordan du personlig håndterer potensielle partnere heller. Jeg innrømmer at jeg kunne brukt ordet "man" i stedet for du, men akkurat da så ble det sånn. Og det jeg faktisk syns er kult er det umiddelbare behovet for ett "bitchfit". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #442 Del Skrevet 17. februar 2012 Og det jeg faktisk syns er kult er det umiddelbare behovet for ett "bitchfit". Skal det stå bitchfight? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 17. februar 2012 #443 Del Skrevet 17. februar 2012 Skal det stå bitchfight? A ' bitch fit' is a derogatory term used to describe a female who is upset and has a sudden outburst of emotion and freaks out. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #444 Del Skrevet 17. februar 2012 Nei, temaet. Når du insinuerer at jeg insinuerer, så forlater du temaet. Spesielt når jeg nå insinuerer at insinuasjonen din er feilinsinuert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #445 Del Skrevet 17. februar 2012 Når du insinuerer at jeg insinuerer, så forlater du temaet. Spesielt når jeg nå insinuerer at insinuasjonen din er feilinsinuert. Hva insinuerer du egentlig her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #446 Del Skrevet 17. februar 2012 A ' bitch fit' is a derogatory term used to describe a female who is upset and has a sudden outburst of emotion and freaks out. Ok, a bithch fight light. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #447 Del Skrevet 17. februar 2012 bithch Skal det stå bitch? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #448 Del Skrevet 17. februar 2012 Skal det stå bitch? skal det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bananajan Skrevet 17. februar 2012 #449 Del Skrevet 17. februar 2012 Du har ikke skjønt noe om du ikke skjønner at den "kjemien" som oppstår stort sett er noe menn skaper selv. Det handler om høflighet, manerer, interesse, lekenhet, "intellektuele" utfordringer, generøsitet, komplimentering og ikke minst fysisk attraktivitet. Bortsett fra fysisk attraktivitet er dette noe mannen har studert og lært seg. Det finnes ingen mann der ute som er i stand til å plukke opp kvinner ved å bare være seg selv. Han må absolutt vise seg som et glansbilde av seg selv, og det kvinner ser på som magisk kjemi er ikke annet enn skolerte sjekketriks fra mannens side. Dette er også grunnen til at mange kvinner ender opp som et enkelt ONS. Fordi den kjemien var noe som var ensidig fra kvinnens side og ikke annet enn skolert sjarm og attraktivitet fra mannens side. Menn kan faktisk ikke som kvinner, knipse med fingrene for å oppnå kontakt. Om du ikke er klar over dette foreslår jeg at du faktisk lærer deg litt om menn, noe vi menn absolutt må gjøre for å ha sjans på hvilken som helst kvinne. Virkelig? Jeg får kun damer når jeg er 100% meg selv. Jeg er ikke spesielt fysisk attraktiv og jeg har ingen penger, men drar altså damer på å være meg selv. Pene damer. Andre menn ser surt på meg når jeg går ut med dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. februar 2012 #450 Del Skrevet 17. februar 2012 Virkelig? Jeg får kun damer når jeg er 100% meg selv. Jeg er ikke spesielt fysisk attraktiv og jeg har ingen penger, men drar altså damer på å være meg selv. Pene damer. Andre menn ser surt på meg når jeg går ut med dem. JA! der ser dere andre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 17. februar 2012 #451 Del Skrevet 17. februar 2012 De beste damene? Er det noe annet enn utseende dere tenker på da eller? Svar på spørsmålet om hvem som ¨fortjener¨ de beste damene (eller noen dame i det hele tatt, egentlig): De som klarer å forstå at damer også er mennesker med følelser og ikke bare pene dukker man vil ha å vise seg sammen med fordi at da får man ¨status¨.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 17. februar 2012 #452 Del Skrevet 17. februar 2012 De beste damene? Er det noe annet enn utseende dere tenker på da eller? Svar på spørsmålet om hvem som ¨fortjener¨ de beste damene (eller noen dame i det hele tatt, egentlig): De som klarer å forstå at damer også er mennesker med følelser og ikke bare pene dukker man vil ha å vise seg sammen med fordi at da får man ¨status¨.. Det kan virke som om kvinner liker at menn tenner på utseendet: Til den søte jenta på tbanen Resten av det du skriver kan godt være riktig, for alt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 17. februar 2012 #453 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er i alle situasjoner, men det er særlig synlig på gata. I vennegjengen kommer innrømmelsene i tillegg. Hvis man ikke kjenner vedkommende, så ser man det i øynene. De er omtrent like lette å lese som små barn som har lyst på snop når de ser det. Du har veldig rare venner som er sammen med damer de ikke vil ha. Må være veldig lokalt det der. Tror ikke det er vanlig i de fleste miljøer. Tror ikke du skal snakke for de fleste menn, gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #454 Del Skrevet 25. februar 2012 Det kan virke som om kvinner liker at menn tenner på utseendet: Til den søte jenta på tbanen Resten av det du skriver kan godt være riktig, for alt jeg vet. Ja, kvinner elsker at menn blir betatt av utseendet deres, men samtidig hater de menn som er så overflatiske at de blir betatt av utseendet. Oscar Wilde sier det best: Kvinnene er skapt for å bli elsket, ikke for å bli forstått. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2012 #455 Del Skrevet 26. februar 2012 Spørsmålet er: Hvem fortjener godbitene? Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. februar 2012 #456 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, kvinner elsker at menn blir betatt av utseendet deres, men samtidig hater de menn som er så overflatiske at de blir betatt av utseendet. Oscar Wilde sier det best: Kvinnene er skapt for å bli elsket, ikke for å bli forstått. Oscar Wilde var visstnok homoseksuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. februar 2012 #457 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, kvinner elsker at menn blir betatt av utseendet deres, men samtidig hater de menn som er så overflatiske at de blir betatt av utseendet. Mulig jeg er et unntak, men jeg hater ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 1. mars 2012 #458 Del Skrevet 1. mars 2012 Oscar Wilde var visstnok homoseksuell Et meget godt poeng. Selv om jeg må si at den godeste Oscar Wilde OGSÅ har et poeng med sitatet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #459 Del Skrevet 1. mars 2012 Mulig jeg er et unntak, men jeg hater ikke det. Nei, du er langt ifra noe unntak. Du er faktisk regelen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #460 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Et meget godt poeng. Selv om jeg må si at den godeste Oscar Wilde OGSÅ har et poeng med sitatet sitt. Helt sikkert. Homoseksuelle (menn) har sannsynligvis betydelig bedre forutsetninger for å kunne "forstå" kvinner. Endret 1. mars 2012 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå