mumfi Skrevet 6. februar 2012 #1 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei Jeg burde kanskje begynne denne dagboken med å presentere meg selv.. Noe jeg i og for seg ikke er så veldig god til. I allefall.. Jeg tenkte at kanskje det var lurt å lage en dagbok der jeg kan skrive ned alt som svimler og snurrer oppi hodet mitt. Og for tiden er det en god del. Jeg vil helst være anonym, eller være den personen med KG nicket mitt. Akkurat for øyeblikket gjør jeg ingenting om dagene. Selv om jeg holder på å søke på jobber, noe som ikke er så veldig lett. Jeg har vært en tid i utlandet og studert, men nå er den tiden over og jeg er veldig fornøyd med oppholdet og karakterene jeg kom derfra med. Ellers har jeg en kjæreste jeg er veldig glad i, som jeg er i avstandsforhold med nå. Egentlig er det ganske så kjipt når jeg tenker meg om. Jeg er ikke en person med alt for mange venner rundt meg, men jeg har både en og to bestevenninner, noe jeg er veldig takknemlig for. Får oppdatere her litt senere, og ønsker alle dere til min dagbok her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 6. februar 2012 Ah... Jeg skulle ønske at jeg kunne gå ut å gå meg en lang tur, men siden jeg er syk så er det kanskje ikke det lureste å gjøre akkurat nå. Trenger og bare kunne gå og gå med musikken på ørene og tenke på fine ting og få orden på de andre(kanskje ikke så fine)tingene som surrer i hodet mitt. Jeg skal jo snart søke på universitet eller høyskole, og har funnet ut hva jeg vil søke. Det eneste som er problemet er at enten kan jeg bo hjemme, eller så kan jeg flytte inn med kjæresten. Jeg savner kjæresten noe fryktelig når vi ikke er sammen, noe som ikke føles noe godt i det hele tatt. Problemet er at jeg klarer ikke å velge.. Det som er positivt med å bo hjemme er at jeg slipper å betale husleie, at jeg er nært familien min og at det ikke er så langt til universitetet jeg skal gå på. Jeg kjenner jo en god del mennesker her jeg bor, så det er kanskje også en fordel for min del. Samtidig som at hvis jeg flytter inn hos kjæresten så bor jeg på en annen side av landet, jeg blir kjent med nye folk(noe jeg kanskje trenger), jeg kan være med kjæresten min når som helst, det er veldig bra studentmiljø der jeg evt. flytter. Det som er negativt med å bo hjemme er at jeg ikke får se kjæresten min så mye, jeg er redd for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om studiene pga. savn. Det som er negativt med å flytte er at jeg ikke får se familien så ofte som nå, jeg må betale masse ekstra i forhold til det jeg gjør hvis jeg bor hjemme. Har dere noen gode råd til meg? Hjertet mitt vil jo så klart til kjæresten min, mens fornuften sier meg at det er veldig kjekt å ikke måtte ta opp lån.. Jeg føler kanskje at jeg blir å stole på fornuften, men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå