Gjest MorAase Skrevet 6. februar 2012 #21 Skrevet 6. februar 2012 Er ikke enhver gift kvinne en sm-kvinne?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #22 Skrevet 6. februar 2012 Er ikke enhver gift kvinne en sm-kvinne? Ethvert SM-forhold går på samtykke for handlinger og grunnleggende stor respekt og åpenhet. En gift kvinne burde (etter min mening) være så fri som hun selv ønsker, og selv om det finnes ekteskap der de ikke har samme verd i en av partenes øyne, og det er undertrykkelse og maktmisbruk, er ikke dette på noen måte et SM-forhold, med mindre det er noe de begge er enige om og ønsker i varierende grad i samlivet deres.
Ellsworth Skrevet 6. februar 2012 #23 Skrevet 6. februar 2012 Dominante damer liker vi. Spesielt de som ikke har noe mot å rundkile en fastbundet herre.
Gjest MorAase Skrevet 6. februar 2012 #24 Skrevet 6. februar 2012 Ethvert SM-forhold går på samtykke for handlinger og grunnleggende stor respekt og åpenhet. En gift kvinne burde (etter min mening) være så fri som hun selv ønsker, og selv om det finnes ekteskap der de ikke har samme verd i en av partenes øyne, og det er undertrykkelse og maktmisbruk, er ikke dette på noen måte et SM-forhold, med mindre det er noe de begge er enige om og ønsker i varierende grad i samlivet deres. Jeg var upresis, bekalger. Er ikke en hver gift kvinne en m-kvinne?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #25 Skrevet 6. februar 2012 Jeg var upresis, bekalger. Er ikke en hver gift kvinne en m-kvinne? Nei.
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2012 #26 Skrevet 7. februar 2012 Er ikke enhver gift kvinne en sm-kvinne? Høhøhø, du er nå herlig. Hvorfor skal man definere seg selv som ditten og datten? Holder det ikke at man nyter det man gjør, om enn det er litt mer spesielt enn hva gjennomsnittet nyter? Båser? Meh.
Yme Skrevet 7. februar 2012 #27 Skrevet 7. februar 2012 Høhøhø, du er nå herlig. Hvorfor skal man definere seg selv som ditten og datten? Holder det ikke at man nyter det man gjør, om enn det er litt mer spesielt enn hva gjennomsnittet nyter? Båser? Meh. Merkelig "trend" det der med at man ikke skal "definere" seg som noe mer... Det virker som at folk har glemt hva ord egentlig er. Det er ikke båser, men navn på forskjellige ting, for å hjelpe oss å kommunisere. Men jeg blir med! Fra nå av vil ikke jeg definere meg som et menneske mer. Jeg er ikke sikker på hva jeg vile være enda, men fram til da, syns jeg skal skal skrive "det" istedenfor "han/hun" når du refererer til meg.
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2012 #28 Skrevet 7. februar 2012 Det høres ut som en meget god idé! Jeg støtter den fullt ut. Men skal jeg da referere til deg ved navn eller som skapningen/tingen/det udefinerbare?
Yme Skrevet 7. februar 2012 #29 Skrevet 7. februar 2012 Hmmm... Snakk til meg på samme måte som du pleier å snakke til takrenner.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #30 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tenner på dominante kvinner og liker å bli dominert av kvinnelige partnere. Det dreier seg ikke om å bli påført skade eller smerte, men å bli bestemt over, altså en klar maktubalanse med kvinnen i føringen, der hun kan kommandere meg til hva som helst av seksuelle aktiviteter.
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #31 Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker meg, så jeg liker "SM-damer". Litt lett bondage har aldri skadet noen!
Yme Skrevet 8. februar 2012 #32 Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker meg, så jeg liker "SM-damer". Litt lett bondage har aldri skadet noen! Tullprat! Jeg forstua tommelen en gang
Yme Skrevet 8. februar 2012 #34 Skrevet 8. februar 2012 Jeg hadde forstua den andre.... Jaja... Hvordan i all verden skal jeg kunne fortsette noe som helst, om jeg ikke har hender??
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #35 Skrevet 8. februar 2012 Det fikser vi bra! Don't worry, m'boy!
Yme Skrevet 8. februar 2012 #36 Skrevet 8. februar 2012 Det fikser vi bra! Don't worry, m'boy! Jeg har lest om folk som får operert på tær, om de mister fingre... Det burde jo bety at man kan gjøre like mye med føttene, som man kan med hendene, så dette ordna seg jo helt fint til slutt, og tåfis er jo såpass ubehagelig at det lett glir inn under kategorien SM.
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #37 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har lest om folk som får operert på tær, om de mister fingre... Det burde jo bety at man kan gjøre like mye med føttene, som man kan med hendene, så dette ordna seg jo helt fint til slutt, og tåfis er jo såpass ubehagelig at det lett glir inn under kategorien SM. EEEEEIMEEEN, and spank the LOOOORD!! 2
Yme Skrevet 8. februar 2012 #38 Skrevet 8. februar 2012 Da henger jeg opp SM-huska og lager meg en kopp kakao mens jeg venter på deg. Skikkelig varm kakao, selvfølgelig, så jeg får vondt i ganen.
MagicaFraFyll Skrevet 8. februar 2012 #39 Skrevet 8. februar 2012 Da henger jeg opp SM-huska og lager meg en kopp kakao mens jeg venter på deg. Skikkelig varm kakao, selvfølgelig, så jeg får vondt i ganen. Hvis ikke ganehuden er i laser når jeg kommer, blir det ikke noe på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå