SoftKitty Skrevet 25. mars 2012 #61 Skrevet 25. mars 2012 Kanskje ikke så lurt å ha "Hot sex" boka stående i stua? :gjeiper: Det har jeg...haha. Har ikke lest den da. Har alle bokhyllene mine i stua, tror det er absolutt vanligst. Trodde man ikke skulle ha bøker på soverommet jeg? Både pga. støv og feng shui?^^ Der jeg bodde før hadde vi forresten også en hylle i en av gangene med bøker i, fordi alle ikke fikk plass i stua. I barndomshjemmet hadde vi både i stua og i en gang utenfor soverommene fordi vi hadde så mange bøker. Ønsker meg hus med eget lite bibliotek <3
Gjest badeand1 Skrevet 25. mars 2012 #62 Skrevet 25. mars 2012 De få bøkene jeg eier er på soverommet mitt.
Gjest Silvermist Skrevet 25. mars 2012 #63 Skrevet 25. mars 2012 Bøkene våre står stort sett i bokhyller i stuen. Den jeg leser p.t. er med meg der jeg ferdes.
Gjest pærecider Skrevet 25. mars 2012 #64 Skrevet 25. mars 2012 De fleste er i stua, noen inne på kjøkkenet og på soverommet. De dårligste bøkene havner inne på do der de dør en sakte og smertefull død.
Gjest Doh Skrevet 25. mars 2012 #65 Skrevet 25. mars 2012 Skjønnelittetære bøker i stua, skolebøker(fra 3 år på UiO) på soverommet. Har ikke plass til en eneste bok til....
Drizzt Skrevet 25. mars 2012 #66 Skrevet 25. mars 2012 På gjesterommet som er bibliotek når vi ikke har noen som overnatter der. Masse bøker, så det går ikke an å ha dem hverken på soverommet eller i stuen.
Chloe- Skrevet 28. mars 2012 #67 Skrevet 28. mars 2012 Har et biblioteksrom under trappa. Omtrent 800 bøker langs den ene skråveggen, et verdenskart langs den andre skråveggen, og akkurat nok plass til en lenestol på gulvet. Men nå har det visst blitt mer en ombevaringsbod for treningsvekter, støvsuger, hundemat, og lignende. Wops!
Lexington Skrevet 28. mars 2012 #68 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Har alle bøkene mine i en bokhylle på kontoret, dette er da mest faglitteratur. Leser ikke så mye skjønnlitteratur, men har noen få skjønnlitterære bøker liggende i en kommode på soverommet. Har også noen jeg har kjøpt som e-bok, så disse ligger på ipaden. Stua er bokfri sone, med unntak av noen få prydbøker som ligger på en glasshylle under stuebordet. Kjører en noe minimalistisk stil, så det hadde ikke passet inn med en bokhylle i stua hos meg. Det samme gjelder forøvrig dvder, de ligger organisert i en stor skuff i tv-benken. Endret 28. mars 2012 av Lexington
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. mars 2012 #69 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Hovedsaklig i stua. Noen få utvalgte er bortgjemt på soverommet vårt ;-) Endret 28. mars 2012 av fr21_5ffdsa
Gjest blackbird Skrevet 28. mars 2012 #71 Skrevet 28. mars 2012 i en bokhylle. noen er i en kommode. andre bøker har jeg som pdf-fil
Gjest Silvermist Skrevet 28. mars 2012 #72 Skrevet 28. mars 2012 Hovedsaklig i stua. Noen få utvalgte er bortgjemt på soverommet vårt ;-) Uuuh!
SusanneGullet Skrevet 28. mars 2012 #73 Skrevet 28. mars 2012 Litt her og litt der. Har noen i seksjonen, noen på soverommet, og resten i et kott. Selv leser jeg ikke, ikke samboer heller. Men har tusenhvis av bøker, har ønsker og og lage et "bibliotek" av dem en dag Synes bøker kan være fint som pynt, spessielt hvis bøkene er gammle
TøydukkeAnna Skrevet 28. mars 2012 #75 Skrevet 28. mars 2012 Soverommet/oppholdsrommet. Bor på studenthybel hvor jeg deler kjøkken og bad med ei til. Da er det bare soverommet jeg kan ha bøker på.
mas Skrevet 29. mars 2012 #76 Skrevet 29. mars 2012 Vi har de på soverommet, har virkelig ikke plass på stua til ei bokhylle.. så da blir det soverommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå