AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Har hele tiden hatt bøkene mine i en reol på soverommet. Leser ikke så mye, men når det leses så blir det gjerne i senga. Nå vil jeg gjerne ha bort den reolen for bedre plass, og tenkte å flytte de inn til stua. Men det ser kanskje litt rart ut? Hvor har dere bøkene deres? Jeg har ikke noe annet lagringsrom, hobbyrom eller noe sånt, så jeg kan ikke ha de der..
Gjest Apophis Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Trur de fleste har det på stua.. Eg har noen få (de som ser finest ut) stående i ei høg dvd-hylle og resten liggende inni ein sjenk i spisestua.
Sophia. Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Vi har bøkene i stuen, jeg syns ikke det ser rart ut i det hele tatt. De fleste jeg kjenner har bøker i stuen når jeg tenker meg om. Bøker er jo veldig fine, og fungerer jo som en slags pynt også. 6
Gjest Tirkes Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Litt overalt. Innbundne bøker står på kontoret/datarommet i to hylleseksjoner. Kokebøker står på kjøkkenet. Pocketbøker er i nattbordskuffer og i en eske i bunnen av klesskapet mitt. Tegneserier og blader vi ikke vil kaste havner i en kiste i hallen. Jeg har ingen bokhyller på stua i det hele tatt og ikke så mye ordnen i bøkene mine som det høres ut som.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Trur de fleste har det på stua.. Eg har noen få (de som ser finest ut) stående i ei høg dvd-hylle og resten liggende inni ein sjenk i spisestua. Ts her. Hvis jeg flytter de inn i stua, så blir de isåfall stående inni en høy dvd-reol (som denne ). Kanskje noe lignende som du har? Ble skikkelig usikker på om det er vanligst å ha dem i stua eller på soverommet her..
Gjest Thessie! Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Vi har de overalt. Vi har et par bokhyller i stuen, en bokhylle i trappen, en på soverommet og en i gangen (ikke inngangen) Det ser ikke rart ut på noen av de stedene, men det spørs jo hvordan stuen din ser ut, og om det er noen steder hvor det kan se naturlig ut. Endret 5. februar 2012 av Thessie!
babord Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Innbundne bøker i bokhylle på stua, pocketbøker i bokhylle på gjesterommet. Kokebøker på kjøkkenet.
Rainbow Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Har dem i stua. I en kjempestor billy-reol som går over en hel vegg. Tv i midten. Også har jeg en hel del bøker i et kott også, som også har en kjempehylle. Det kryr av bøker, rett og slett! På soverommet har jeg bare to-tre bøker jeg delvis leser for tida!
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Jeg drømmer om en leilighet som er stor nok til at jeg kan ha en hel bokhyllevegg i stuen. Nå har jeg dem på soverommet siden det er den eneste plassen det er plass. Jeg vil helst ikke ha bøker i store mengder på soverommet pga støv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Kanskje ikke så lurt å ha "Hot sex" boka stående i stua? :gjeiper: 1
Rumle Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Har bokstabler overalt! :gjeiper: Hagebøker og diverse som jeg ser i ofte ligger i stuen. Og på soverommet har jeg stabler med bøker jeg har planer om å lese. Men, bokhyllene mine står i gangen, men de er rimelig fulle. En del eldre bøker ligger oppbevart i kasser osv. Endret 5. februar 2012 av Rumle
Anglofil Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Soverommet, eneste stedet der det er plass. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har en sånn stor romdeler fra IKEA fyllt opp med bøker på stua Pluss en litt mindre bokhylle. Har vokst opp med stua full av bokhyller så ser ikke noe rart i det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har de inne i et kott i diverse esker og på noen hyller. Bøker er liksom litt sånn gått ut til fordel for elektroniske duppeditter, ipad, dvd, og sånn.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 De aller, aller fleste har vel bøkene sine i stua? Å tenke at det ser rart ut, har ikke engang slått meg. Jeg har alltid hatt bøker i stua, og det tror jeg de fleste jeg kjenner har, også. Å ha dem på soverommet er ikke noe særlig, skikkelig støvsamlere. Jeg har relativt romslig stue, så har plass til alle bøkene mine her. Og det er ganske mange... Har fem Billy-hyller av det bredeste og høyeste slaget, stappfulle. 1
Brunhilde Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Kanskje ikke så lurt å ha "Hot sex" boka stående i stua? :gjeiper: Hvorfor ikke? Jeg liker å ha bøker i stua, men har så mange bøker at jeg også må bruke veggplass på soverommet for å få plass. Blader leverer jeg videre etter at de er lest, det samme med de fleste pocketbøker.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 Vi har en vegg med Billy-hyller fra Ikea i stua fylt med litt krimskrams, men mest bøker. Synes bøker gir en litt lun stemning i stuen jeg. Har også en i andre etasje mellom soverommene, den er for det meste fylt med barna/tenåringen sine bøker. Også har vi en liten bokhylle på soverommet.
Gjest Apophis Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Ts her. Hvis jeg flytter de inn i stua, så blir de isåfall stående inni en høy dvd-reol (som denne ). Kanskje noe lignende som du har? Ble skikkelig usikker på om det er vanligst å ha dem i stua eller på soverommet her.. Ja, eg har ein dobbel slik (eller lignende ihvertfall) som er full i spill, filmer og 10-15 bøker. Det ser ganske bra ut
MissStiles Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Synes det ser best ut å ha det i stua.
kaprifolen Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Har en smal hylle i kombinasjon med vitrineskap i stua (favorittbøker og gamle eksemplarer), kokebøker på kjøkkenet, en del bøker inkludert barnebøker og tegneserier på gjesterommet. Interiørbøker, naturbøker og andre "kikkebøker" i en hylle i kjellerstuen, og tilslutt enda en hylle med bøker som sjelden er i bruk på et hobbyrom i kjelleren. Egentlig synes jeg at alle rom i huset burde hatt en full bokhylle! Drømmen er å få en egen stue med gulv-til-tak bokhyller og gode stoler!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå