Væren Skrevet 25. mai 2002 #41 Del Skrevet 25. mai 2002 Tertelig jakk, Tora! Nå går jeg og legger meg i lysthuset; må ta en tidlig kveld så jeg er våken og opplagt til å male 2. strøk i morgen tidlig! Kos dere med pizza og pærebrus og kanskje en liten svømmetur i bassenget! Du var forresten kjempefin i den nye badedrakten din, Tora! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #42 Del Skrevet 25. mai 2002 Badedrakten passet deg jo helt perfekt! Og fargen stod godt til øynene dine!!!! Mmmmmmmmmm, pizzaen var kjempe god. Tror jeg tar en bit til jeg!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 25. mai 2002 #43 Del Skrevet 25. mai 2002 ÅÅåå er det så sent.Må vi legge oss nå? Svømmer noen runder til jeg, deiligt vann. Er du snart ferdig med spisinga Tuva?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #44 Del Skrevet 25. mai 2002 *gomler fizza...* unnshuld avbrytelsen, måtte lufte husdyret.. Neida, det var ikke katta Tora, er du sikker på at det er en badedrakt det der? Ligner på et salatblad syns jeg Nydelig pizza forresten..og modemshup..saft Hjelpe då stemningen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #45 Del Skrevet 25. mai 2002 *gomler pizza* Raaaaaap.... Oijsann, unnsyld, det var ikke med meningen asså! Skal du gå å legge deg allerede Tora???? Det er vel ikke sååå sent ennå???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 25. mai 2002 #46 Del Skrevet 25. mai 2002 Hva skal vi finne på da? Kan ikke dere synge litt..en fin eglesang eller noe. Er du ferdig med tygginga snart eller? Se her spyl ner med litt modemsaft.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #47 Del Skrevet 25. mai 2002 Plasker hun rundt i bassenget enda den der Tora? MMM..pizzaen gjode godt i en skranten sjel, nå er jeg klar til å hive meg ut i forumet og skremme fletta av dem der ute,hihi..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #48 Del Skrevet 25. mai 2002 Trenger ikke modemsaft jeg som har bredbånd, men tar gjerne en pærebrus! Var ikke Tusenfryd her med en ny forsyning for et par dager siden?? Det er vel ikke drukket opp allerede?? Jeg er ferdig med å tygge nå ja. Og takk for pizzaen. Kjempe godt!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #49 Del Skrevet 25. mai 2002 Der var du jo, Tora Takk for mat og saft! Veldig så søvnig jeg ble av det, kanskje jeg bør takke for i kveld, før jeg smasker tenna mi inn i tastaturet.. Hadet dere, og takk for i kveld! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #50 Del Skrevet 25. mai 2002 Hadet bra da jenter! Tror nok at jeg skal ta kvelden jeg også. Håper du har hatt en fin kveld her Rani!!! Får håpe at det ikke blir så lenge til neste gang. Tora, håper badedrakten falt i smak hos deg. Den finnes foressten i andre farger hvis du vil ha det. God natt og sov godt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå