Gjest Bond Skrevet 8. februar 2012 #41 Skrevet 8. februar 2012 Tråden ryddet for krenkelser Bond, mod
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #42 Skrevet 8. februar 2012 Hvis man skal tjene på blogging må man være ganske god, og bli ganske populær. Det er jo bare å prøve! Men sjansen for at dette er noe man kan leve av er vel heller liten.
Perelandra Skrevet 8. februar 2012 #43 Skrevet 8. februar 2012 Tro meg; å starte matblogg er ikke veien til rikdom. Hilsen ganske kjent matblogger. Nei, jeg tror heller ikke det. Fordelen med en matblogg er likevel at da har man noe ordentlig å komme med som kan være nyttig for andre, og ikke bare en masse tull. Man trenger ikke å skrive så mye om seg selv personlig, men holde seg til emnet. Å drive en matblogg vet jeg krever en mye arbeid. Jeg har selv en utdanning som har med mat å gjøre og liker å utvikle oppskrifter. Å starte en blogg hvor hensikten bare er å tjene raske penger blir uansett feil. Man må jo ha noe man ønsker å skrive om og som andre kan like å lese
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #44 Skrevet 13. februar 2012 Søstra mi begynte og blogge for 6mnd siden ca etter hun fikk sin første baby, og nå er hun en av norges mest leste bloggere, ja faktisk.. og hun får utbetalt 5-10 000kr mnd + hun har nå fått sponsorer(babybutikker, babymerker osvosv) Hun skriver hver dag, om hverdagen,babyting osv.. Hun blir også nedringt av kanal 5 og unge mødre,hehe... men hun stiller nok ikke opp på dette siden de redigerer vist så mye og gjør alt for å fremstå mødrene som bad... vis du sjønner.. Jeg hadde personlig aldri lest denne(eller andre blogger) hvor dem bare tyter om livet sitt osv, men siden det er min nevø det er snakk om så leser jeg den.. Ellers synes jeg nå bake/koke blogger er intressange + Heidi Larsen sin sminke blogg og Salongen(hårfrisyrer osv) er intressange... Tror man må blogge gaaaaaaaaaaanske mye for å få tjent noe på det...Hun legger ut 2-3innlegg minst hver dag... *Poster fordi jeg ikke vil bli gjenkjent* Lykke til: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå