Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg trenger penger og jeg fikk høre at man lett kan tjene penger på å blogge.

Man må skrive hver dag og håpe at mange kommer innom og klikker på reklamen som er på siden min.

Men jeg må si at jeg skjønner meg ikke helt på dette med blogg..

Hva skal jeg skrive og hvordan?

Er det noen her inne som blogger selv og ofte er inne på andres?

Hva er det som gjør at dere er inne på de bloggene dere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett å lett, vet ikke helt hva jeg skal si om det..

• Liker 1
Skrevet

Tror for det første det ikke er bare bare å få en blogg som er så populær at man tjerner penger på det. Men de fleste som har det blogger noen ganger om dagen, er som oftest pene, de holder seg til ett tema(enten moteblogg, mammablogg, treningsblogg etc), og bruker manege bilder. de skriver masse komentarer for å bli kjent først.

• Liker 2
Skrevet

Og de fleste av dem har blogget i mange år før de ble store.

• Liker 1
Skrevet

For å være ærlig tror jeg ikke at du burde satse på blogging hvis du trenger penger, med mindre du tror du kan konkurrere med de som er på topp (husk: det er ikke nødvendigvis positivt å skrive godt og om interessante ting, ta en titt på topplista så ser du hva som faktisk selger).

Gjest Madelene1
Skrevet

For å være ærlig tror jeg ikke at du burde satse på blogging hvis du trenger penger, med mindre du tror du kan konkurrere med de som er på topp (husk: det er ikke nødvendigvis positivt å skrive godt og om interessante ting, ta en titt på topplista så ser du hva som faktisk selger).

ja, alle kan jo konkurrere. Tror ikke du at jeg kan?

Skrevet

ja, alle kan jo konkurrere. Tror ikke du at jeg kan?

Jo, selvfølgelig kan du det. Det var ikke det jeg mente :)

Skrevet

Kan du ikke bare ta deg en jobb? Det er ikke bare bare å begynne å blogge og tro du blir rik av det, eller tjener noe form for penger..

• Liker 7
Gjest Madelene1
Skrevet

Jo, selvfølgelig kan du det. Det var ikke det jeg mente :)

Oi tror vi misforstår hverandre litt her.. hehe..

Det jeg mente var . tror du ikke at jeg kan? Altså, er det hard konkurranse? Og hva er det de har blitt kjent for?

Jeg er mest ute etter pengene. Har hørt at om det er mange som kommer inn på min blogg for så å trykke på en reklame som er der inne, kan jeg tjene på dette. :)

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare ta deg en jobb? Det er ikke bare bare å begynne å blogge og tro du blir rik av det, eller tjener noe form for penger..

Er ikke bare bare det, frøken løken.

Endret av Madelene1
Skrevet

If it sounds to good to be true... osv.

• Liker 1
Skrevet

Har du noe interessant å skrive om, da?

Gjest Madelene1
Skrevet

If it sounds to good to be true... osv.

Ikke vær så negativ da :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville ikke hatt blogging som plan A hvis jeg manglet penger. Selv om det ser enkelt ut så har bloggere som tjener penger brukt MYE tid på blogging. Da er det gjerne snakk om måneder og år.

Det er et litt begrenset marked for blogging i lille Norge, og man vil stort sett ikke tjene mer en småpenger med mindre man har en god porsjon flaks og mye tålmodighet.

Gjest Madelene1
Skrevet

Har du noe interessant å skrive om, da?

Ehm.. Jeg vet ikke? hehe.. Er det som er problemet egentlig..

jeg liker jo sminke.

Jeg liker sko, klær, venner, familie osv...

Skrevet

Jeg trenger penger og jeg fikk høre at man lett kan tjene penger på å blogge.

Man må skrive hver dag og håpe at mange kommer innom og klikker på reklamen som er på siden min.

Men jeg må si at jeg skjønner meg ikke helt på dette med blogg..

Hva skal jeg skrive og hvordan?

Er det noen her inne som blogger selv og ofte er inne på andres?

Hva er det som gjør at dere er inne på de bloggene dere er?

Jeg tror nøkkelen ligger i å poste mange bilder (de aller kjente bloggere har mange flere bilder enn tekst), evt. skrive om noe som provoserer eller lignende, slik at folk må gå innom for å lese det du har skrevet....

Skrevet

Utrolig mange som blogger. Veldig, veldig få som tjener penger på det.

Men hvis du vil prøve: google litt rundt for å få tips til hvordan du kan lage en best mulig blogg, hvordan du kan få treff og markedsføre den, bruk litt tid på å se på allerede populære blogger for å se om du finner noen fellesnevnere osv.

Skrevet

Heidi Olsen sier jeg bare.

Jeg kjente henne da jeg gikk på ungdomsskolen, hun er søskenbarnet til min eks-venninne.

Hun player, hun er langt ifra slik i virkeligheten. Hun har tjent en god del masse penger på tulle bloggingen sin.

Gjest Raindrops
Skrevet

Heidi Olsen sier jeg bare.

Jeg kjente henne da jeg gikk på ungdomsskolen, hun er søskenbarnet til min eks-venninne.

Hun player, hun er langt ifra slik i virkeligheten. Hun har tjent en god del masse penger på tulle bloggingen sin.

Selv om det ikke er en overraskelse, så er det likevel godt å høre at det er oppdiktet image :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...