Gå til innhold

Hva putter dere på pizzaen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lager veldig raske pizzaer av pitabrød som jeg kutter i to på langs. Heller på litt olivenolje pluss et tynt lag tomatpuré (hvis jeg ikke lager tomatsaus selv). Så legger jeg på oliven og kapers. Av og til små skiver hvitløk, av og til italienske ansjoser eller pepperoni. Og mozzarella og/eller cheddar.

Det blir nesten som italienk pizza; sprø og tynn bunn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomatsaus, ost, ansjos, oliven.

Skrevet

Kjøtt! Hehe. Ikke alt på en gang, men synes følgende er godt på pizza: Kjøttdeig, pølser, bacon, skinke, marinert kylling osv. Også er mais og ananas godt på :)

Gjest Survival
Skrevet

Fiffig at du påpeker at du ikke liker neddynget pizza, men du er den her i tråden som beskriver de pizzaene med mest fyll.

Javel? Jeg syns ikke dette er mye. De fleste jeg kjenner som lager vanlig pizza hiver på med massevis av kjøttdeig, massevis av ost, massevis av sopp og mais og løk, og har så mye av hver ingrediens at smaken ikke kommer ordentlig fram.

Skrevet

Mozzelella, ananas, tomat, blandingsost, skinke. Attmed bruker jeg kesam.

Skrevet

Hjemmelaget tomatsaus, mozzarella, chedder, rått biffkjøtt, cherrytomater i skiver, fersk sopp, sort oliven.

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaga spicy tomatsaus, karbonadedeig, løk, sopp og cherry tomater er standarden, men tror jeg spiser alt på pizzan... bare ikke muggost>_<

Skrevet

Salami, skinke, ananas, bacon, parmaskinke, mozzarella - ikke alt på en gang, men det er de tingene jeg pleier å bruke på. :)

Skrevet

hjemmelaga tomatsaus med mozzarella, stekte kyllingbiter, pesto fordelt i 'dråper' over hele pizzaen, pinnekjerner, cherrytomater, squash, av og til spinat, og så etter steking spiser jeg det med litt rucola og rømme:) nam!

Skrevet

Akkurat nå er favoritten tvp "bacon" og masse grønnsaker.

Gjest "gjest"
Skrevet

Bøåmuggost, pølse, tomat, løk og sopp. Når pizzaen er ferdig så vil jeg ha bernaise på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...