AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg er litt lei av den "vanlige" typen med kjøttdeig, ost og toamtsaus og mais. Forslag til en ny versjon? Jeg vil forresten lage den tynne italienske bunnen. Noen som har en god oppskrift på den? Kan sikkert google, men tips fra dere er egentlig bedre
Fanta Exotic Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 sopp (fersk, stekt litt i panna, ikke hermetisk), skinke, salami, kjøttboller, løk, oliven, bacon.. Så liker jeg å litt "spennende" ost på i tillegg til vanlig. Cheddar eller mozarella!
Hugtatt Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Skinke eller svinestrimler. Biffstrimler, pepperoni, paprika, ananas, mais, løk etc.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 På tomatsausen fyller jeg på med mozarella, topper med parmaskinke og ananasbiter, eventuelt bacon og pepperoni.
Gjest Jytte Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Min fredagspizza: Tomatsaus, litt cheddar, fersk mozarella, rødløk, chorizo og frisk basilikum. Salt, pepper, olivenolje og hvitløk.
Gjest happy_me Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har som regel kjøttdeig, masse løk, mais, pepperoni, champignon på pizzaen
Gjest Cessie Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Min pizza i kveld: tomatsaus (hjemmelaget), tacokjøttdeig (rester), paprika, svarte oliven, rødløk, jalapenos, ananas og ost. Og rømmedressing, selvfølgelig...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Parmaskinke og ruccola Pepperoni og paprika Bacon og hjemmelagde kjøttboller
Gjest Consensio Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Tomatsaus og mozarella Etter at den har stekt så har jeg på en god spekeskinke eller lignende, ruccola og pinjekjerner 1
Arkana Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Varierende, men gjerne: - karamellisert løk og topper med frisk ruccola eller ruccolapesto etter steking - pepperoni, oliven og chili - bare tomatsaus, og legger på spekeskinke og frisk ruccola etter steking
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Jeg lager veldig sjeldent min egen, hjemmelaget pizza, men det jeg ville hatt på min er: - Pepperoni - Tomatsaus - Kjøttdeig - Løk Også ville jeg etter jeg har stekt den tatt salatblader på og pizzadressing fra Idun. Salat til pizza er egentlig ganske godt.
Gjest navnelapp Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Kvit pizza er min favoritt. Eg slit med å få barna med på å spise den, men når eg og kjæresten skal lage oss pizza er det den vi ofte lagar. Endret 4. februar 2012 av Alt godt
Vendie Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hvit pizza pleier jeg også å lage, bruker da creme fraiche med litt chili og hvitløk i, ost, rødløk og kylling. På vanlig pizza blir det som oftest kjøttboller, pepperbiff, løk og paprika. Endret 5. februar 2012 av Vendie
Anglofil Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Har ost, skinke og tomatsaus. Enkelt og godt. Mvh Yvonne
Olive Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Jeg lager ofte den hvite pizzaen, som jeg så på bloggen til Alt Godt en gang i fjor. Bruker creme fraiche istedenfor rømme. Varierer toppingen, men har ofte kylling, soltørkede tomater, hvitløk og mozzarella. Endret 5. februar 2012 av Olive
Brunhilde Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Kvit pizza er min favoritt. Eg slit med å få barna med på å spise den, men når eg og kjæresten skal lage oss pizza er det den vi ofte lagar. jeg klarer ikke helt å se forskjellen mellom "hvit pizza" og "flammkuchen"? Jeg bruker hjemmelaget tomatsaus, ost, pepperoni, chorizo, bacon, løk, sjampinjong og sorte oliven. Mye oliven, godt med ost og alt det andre med moderasjon.
Gjest navnelapp Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 jeg klarer ikke helt å se forskjellen mellom "hvit pizza" og "flammkuchen"? Jeg bruker hjemmelaget tomatsaus, ost, pepperoni, chorizo, bacon, løk, sjampinjong og sorte oliven. Mye oliven, godt med ost og alt det andre med moderasjon. Nei, dei er nok i nær slekt. ;-)
Gjest Survival Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Jeg er ikke så glad i den norske varianten av pizza der man dynger på så mye fyll at smakene overdøver hverandre. Jeg bruker alt mulig rart på pizzaen, men aldri mer enn 5 ingredienser utenom ost og tomatsausen (nå skal det sies at jeg varierer tomatsausen også mye fra gang til gang). Jeg liker for eksempel disse kombinasjonene på pizza: - Järlsberg, rødløk, biter av grillet kylling, cherrytomater og ruccola over pizzaen etter den er stekt. - Karbonadedeig, vårløk og sjarlottløk, skiver av gulrot, rød paprika og vanlig gulost. - Skinke, ananas, mozzarella og fersk basilikum. - Gratinert biff, crème fraîche, grønn paprika, vanlig løk, litt bacon og ost. Topper alle pizzaer med pizzakrydder (urter + salt + pepper + paprikapulver).
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 Jeg er ikke så glad i den norske varianten av pizza der man dynger på så mye fyll at smakene overdøver hverandre. Jeg bruker alt mulig rart på pizzaen, men aldri mer enn 5 ingredienser utenom ost og tomatsausen (nå skal det sies at jeg varierer tomatsausen også mye fra gang til gang). Jeg liker for eksempel disse kombinasjonene på pizza: - Järlsberg, rødløk, biter av grillet kylling, cherrytomater og ruccola over pizzaen etter den er stekt. - Karbonadedeig, vårløk og sjarlottløk, skiver av gulrot, rød paprika og vanlig gulost. - Skinke, ananas, mozzarella og fersk basilikum. - Gratinert biff, crème fraîche, grønn paprika, vanlig løk, litt bacon og ost. Topper alle pizzaer med pizzakrydder (urter + salt + pepper + paprikapulver). Fiffig at du påpeker at du ikke liker neddynget pizza, men du er den her i tråden som beskriver de pizzaene med mest fyll. 5
MissStiles Skrevet 6. februar 2012 #20 Skrevet 6. februar 2012 Min favorittpizza er: tacokrydret kjøttdeig, løk og mais. Pluss masse ost på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå