sobrello Skrevet 14. april 2012 #61 Del Skrevet 14. april 2012 hei hei:) kordan hund har du? jeg har en blandingsgutt på snart 7 år, blanding av berner sennen og golden ret. Hei, har sendt deg en melding, si ifra hvis du ikke har fått den.. litt usikker på om jeg har fått det til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleocleo Skrevet 30. april 2012 #62 Del Skrevet 30. april 2012 Bor i Tromsø og kjenner ikke så mange utenom universitetet. Kunne godt tenkt meg å hadd noen å løpe med, eller noe annen aktivitet:) hi, bor i tromsø og jobber, jeg har å lyst å bli kjent med flere, liker å trene. hadde vært gøy å møte noen å løpe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleocleo Skrevet 30. april 2012 #63 Del Skrevet 30. april 2012 hei hei jenter, har dere lyst å gå på cafe på fredags ettermiddagen (4.mai 2012)?? møtes på sivertsen kl 1900?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 1. mai 2012 #64 Del Skrevet 1. mai 2012 hei hei jenter, har dere lyst å gå på cafe på fredags ettermiddagen (4.mai 2012)?? møtes på sivertsen kl 1900?? Hei hei:) æ e gjerne med hvis æ ikke må jobbe da. Kæm e så du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 1. mai 2012 #65 Del Skrevet 1. mai 2012 Om jeg blir frisk >.< *host host* huffameg >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleocleo Skrevet 2. mai 2012 #66 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei hei:) æ e gjerne med hvis æ ikke må jobbe da. Kæm e så du? jente 27 år:D du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleocleo Skrevet 2. mai 2012 #67 Del Skrevet 2. mai 2012 Om jeg blir frisk >.< *host host* huffameg >.> uff da, god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 3. mai 2012 #68 Del Skrevet 3. mai 2012 uff da, god bedring!! takker ^_^ har en anelse at det var det varme været som fikk meg syk Litt lettkledd på byen, og plutseli: hei tiddelidi,nå snør vi vekk hihi x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 3. mai 2012 #69 Del Skrevet 3. mai 2012 Kordan dag passe for flest mulig å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 3. mai 2012 #70 Del Skrevet 3. mai 2012 Kordan dag passe for flest mulig å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 18. mai 2012 #71 Del Skrevet 18. mai 2012 ååååå, jeg vil også møte nye mennesker! kommer fra tromsø, og har jo venner her da, men er alltid interessert i å møte mye mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 28. mai 2012 #72 Del Skrevet 28. mai 2012 ååååå, jeg vil også møte nye mennesker! kommer fra tromsø, og har jo venner her da, men er alltid interessert i å møte mye mennesker Heihei:) kæm er så du? Jeg er ei på 24, som opprinnelig er fra finnmark, men har bodd en god stund i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
English Rose Skrevet 4. juni 2012 #73 Del Skrevet 4. juni 2012 Beklager for senttttttt post, men jeg søker venner i Tromsø også! Jeg er 22 år og Engelsk. Jeg har vært i Tromsø siden februar, og bor sammen med kjæresten min, men han er på jobb på havet for tre uker, og jeg er veldigggg ensom. Min Norsk er ikke kjempeflink, så er jeg litt sjenert når jeg snakker. Jeg håper å finne noen som kan hjelpe meg, og hvis de vil, jeg kan hjelpe dem med Engelsk. Ikke vær sjenert til å skrive til meg. Emma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 4. juni 2012 #74 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er i Tromsø ut juni cirka, og typen min er også bortreist i den perioden. Kan sikkert være med på noe jeg (Er norsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
English Rose Skrevet 4. juni 2012 #75 Del Skrevet 4. juni 2012 Ja, det ville være flott. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 15. februar 2013 #76 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei! Jeg er litt sent ute ser jeg, men jeg prøver alikevel... Er det noen her som fortsatt er ute etter venninner? Hehe. =) Jeg er 28. Ønsker å utvide nettverket mitt. Hadde vært hyggelig å finne en veninne (eller flere, the more the merrier) å gå på kafé med Send meg gjerne en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 17. februar 2013 #77 Del Skrevet 17. februar 2013 Sandra fra tromsø her. Jeg har sendt deg en pm carlita:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sollii Skrevet 13. august 2013 #78 Del Skrevet 13. august 2013 Ser jeg også er en smule forsein, fortsatt noen som ønsker å møtes på kafe, humdetreff eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandramerete Skrevet 14. august 2013 #79 Del Skrevet 14. august 2013 Ser jeg også er en smule forsein, fortsatt noen som ønsker å møtes på kafe, humdetreff eller lignende? Hei:) sandra, snart 26, som bor i tromsø her. Blir gjerne med å finne på nokka en dag. Kæm e så du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 22. august 2013 #80 Del Skrevet 22. august 2013 Hei:) sandra, snart 26, som bor i tromsø her. Blir gjerne med å finne på nokka en dag. Kæm e så du? Hei Martine, 21, bor i Tromsø Blir gjerne med på å finne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå