Gå til innhold

Venner/venninner i Tromsø

Zakuro

Anbefalte innlegg

hei hei:)

kordan hund har du? jeg har en blandingsgutt på snart 7 år, blanding av berner sennen og golden ret.

Hei, har sendt deg en melding, si ifra hvis du ikke har fått den.. litt usikker på om jeg har fått det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bor i Tromsø og kjenner ikke så mange utenom universitetet. Kunne godt tenkt meg å hadd noen å løpe med, eller noe annen aktivitet:)

hi,

bor i tromsø og jobber, jeg har å lyst å bli kjent med flere, liker å trene. hadde vært gøy å møte noen å løpe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter,

har dere lyst å gå på cafe på fredags ettermiddagen (4.mai 2012)?? møtes på sivertsen kl 1900??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter,

har dere lyst å gå på cafe på fredags ettermiddagen (4.mai 2012)?? møtes på sivertsen kl 1900??

Hei hei:) æ e gjerne med hvis æ ikke må jobbe da. Kæm e så du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) æ e gjerne med hvis æ ikke må jobbe da. Kæm e så du?

jente 27 år:D du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ms_kwang

uff da, god bedring!!

takker ^_^

har en anelse at det var det varme været som fikk meg syk :P

Litt lettkledd på byen, og plutseli:

hei tiddelidi,nå snør vi vekk hihi x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest foremma

ååååå, jeg vil også møte nye mennesker! :) kommer fra tromsø, og har jo venner her da, men er alltid interessert i å møte mye mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

ååååå, jeg vil også møte nye mennesker! :) kommer fra tromsø, og har jo venner her da, men er alltid interessert i å møte mye mennesker :)

Heihei:) kæm er så du? Jeg er ei på 24, som opprinnelig er fra finnmark, men har bodd en god stund i tromsø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for senttttttt post, men jeg søker venner i Tromsø også! Jeg er 22 år og Engelsk. Jeg har vært i Tromsø siden februar, og bor sammen med kjæresten min, men han er på jobb på havet for tre uker, og jeg er veldigggg ensom. :( Min Norsk er ikke kjempeflink, så er jeg litt sjenert når jeg snakker. Jeg håper å finne noen som kan hjelpe meg, og hvis de vil, jeg kan hjelpe dem med Engelsk. :) Ikke vær sjenert til å skrive til meg. :) Emma.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Jeg er i Tromsø ut juni cirka, og typen min er også bortreist i den perioden. Kan sikkert være med på noe jeg :) (Er norsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Hei! Jeg er litt sent ute ser jeg, men jeg prøver alikevel... Er det noen her som fortsatt er ute etter venninner? Hehe. =)

Jeg er 28. Ønsker å utvide nettverket mitt. Hadde vært hyggelig å finne en veninne (eller flere, the more the merrier) å gå på kafé med :) Send meg gjerne en pm :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 5 måneder senere...

Ser jeg også er en smule forsein, fortsatt noen som ønsker å møtes på kafe, humdetreff eller lignende?

Hei:) sandra, snart 26, som bor i tromsø her. Blir gjerne med å finne på nokka en dag. Kæm e så du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sandra, snart 26, som bor i tromsø her. Blir gjerne med å finne på nokka en dag. Kæm e så du? :)

Hei :) Martine, 21, bor i Tromsø

Blir gjerne med på å finne på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...