Gå til innhold

Venner/venninner i Tromsø

Zakuro

Anbefalte innlegg

Dynamoreima på bilen røyk på veien hjem!! :kjefte: Akkurat fått den taua hjem, er veldig lei meg for at jeg ikke kan dukke opp likevel :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så uflax Encore :(

Lure svært på kor det gikk førr jenten på pastafabrikken i kveld. Vente spent på oppdatering! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uflax Encore :(

Lure svært på kor det gikk førr jenten på pastafabrikken i kveld. Vente spent på oppdatering! :popcorn:

Joa, er andre gangen jeg låner pappas bil i år og andre gangen reima ryker :fnise:

Lurer også; ble dere kjent? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke med meg at det var i dag, men jeg blir gjerne med neste gang!:) Undres hvor mange som møtte opp. håper dere som møttes hadde det trivelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at jeg ikke ser dette før nå :eeeh:

Skal prøve å hive meg med om det blir flere møter. Jeg kan tilpasse meg alle tidspunkt, så spiller ingen rolle om det blir midt på dagen eller midt på natta :tongue:

(også veldig spent på hvordan det gikk i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen:) vi var tre stk som møttse og og det var koselig det. Er sikkert mulig å møtes en annen gang også. Er bare å komme med forslag og tidspunkt og sted så er jeg med:) hilsen sandra 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det e flere enn mæ og Sandra som har hund, så skriv gjerne en pm. Koselig med hundetreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært koselig med et hundetreff, så rop ut hvis andre også har hund:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

buuh typisk at jeg ser dette nå :fnise:

ikke vært inne på KG på X antall dager + vært borte...ikke hatt nett og slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 20 år her som studerer ved Univeristet! :) Er også interessert i hva dere enn måtte finne på! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen:) er det interesse for et fellesmøte nu til uken? Forrgje gang var d kun 3 stk som kom, så e jo greit å avtale en dag og klokkeslett som flest mulig kan komme. Kom me forslag til dag og klokkeslett:) æ kan uansett dag etter 16 kver dag til uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg passer det når som helst egentlig! Men hvis jeg skal velge så har jeg best tid onsdag og utover uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei,

Jeg kunne tenkt meg å være med på hundetreff hvis det blir noe av det:) (Er 27)

Endret av sobrello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kunne tenkt meg å være med på hundetreff hvis det blir noe av det:) (Er 27)

hei hei:)

kordan hund har du? jeg har en blandingsgutt på snart 7 år, blanding av berner sennen og golden ret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...