Gå til innhold

Venner/venninner i Tromsø

Zakuro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei:) skal vi si kafetur på tirsdag kl 19.00? Så kan folk komme de som vil:) skal vi si på verdensteatre eller andre forslag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Skal prøve å huske det!

Om det blir noen stykker, så er det kanskje bedre med Sånn? Litt bedre plass der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Dette vil jeg bli med på! :jepp:

Om jeg får lov.. :sjenert:

Klart at du kan hive dæ med:) det er enda ikke avgjort når tid og kor det blir, men det blir nok i nærmeste framtid. Sir ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow for en aktivitet det har vært her mens jeg var borte:P fikk så mye post at jeg faktisk mistet oversikten:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Hva med å bare sette sted og dato, så kommer de som kommer. Det er faktisk eneste måten slike treff faktisk blir noe av.

Nei, jeg kommer ikke da det blir noget lang reisevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:) det blir kafemøte på pastafabrikken førstkommende tirsdag kl 17.00. Kom de som vil, blir hyggelig å treffe nye mennesker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow for en aktivitet det har vært her mens jeg var borte:P fikk så mye post at jeg faktisk mistet oversikten:S

Så gøy da ;)

Ellers håper jeg at det faktisk kommer noen på tirsdag, slik at jeg ikke blir sittende helt alene! Hvordan kjenner vi hverandre igjen egentlig? :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da ;)

Ellers håper jeg at det faktisk kommer noen på tirsdag, slik at jeg ikke blir sittende helt alene! Hvordan kjenner vi hverandre igjen egentlig? :idesmil:

Hei hei encore:) æ kommer nu på tirsdag og trur d e flere og som kommer. Ja si d kordan man ska kjenne kverandre igjen. Mhm, de som kommer først på pastafabrikken kan jo sette seg med vinduet med ut mot veien, så ser vi væll bare. Æ har nu sikkert ei dongeribukse og svart dunjakke på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at folk kommer:) æ har en rød sekk siden æ ska trene først:) ses imårn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også bli kjent med nye mennesker :) jente,28 år fra Tromsø. JObber, har samboer, hund og katt. Send meg gjerne en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg blir å træ på meg, siden jeg må stresse som faen hjem fra jobb og til sentrum igjen for å rekke dit til 5 :Hehe:

Men jeg har brune støveletter :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli kjent med nye mennesker :) jente,28 år fra Tromsø. JObber, har samboer, hund og katt. Send meg gjerne en pm :)

Kor bra:) kommer du kl 5 på pastafabrikken idag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...