Gå til innhold

NIVEA Sun, Caring Self Tan Spray.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! Er det noen som har prøvd selvbrunings sprayen "NIVEA Sun, Caring Self Tan Spray" ? Har aldri brukt selvbruning før, men tenkte jeg skulle prøve.Hvor lenge holder fargen? Hvor ofte skal man repetere? Hvor lang tid tar det fra den påføres til man kan ta på seg klær? Blir veldig gla` hvis noen tar seg tid til å svare meg icon_smile.gif

Hilsen M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt mye fint om den fra Niva nei...... Ville nok lagt litt mere penger i det om jeg var deg.

Piz Buin og Clarins er merker jeg har god erfaring med.

Fargen er finest første dagen og så går den gradevis av.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Nivea selv, men ville oxo lagt litt mer penger i. Har selv prøvd Clarins (kremen er litt fet), Estee Lauder, Piz Buin, Helena Rubenstein og Christian Dior (synes jeg lukter litt vondt). Alle disse, pluss flere merker, er proffe på alt med sol og har ulike kremer/sprayer/geler med el uten forskjellige styrker av solfaktor, m eller uten farge (for å se hvor du har hatt på, for ulike deler av kroppen og ikke minst for ulike hudtyper. Jeg vil anbefale Lauder og Rubenstein etter egene erfaring!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har prøvd akkurat den du snakker om fra NIVEA. Det var første og siste gangen jeg prøver selvbruning for å si det sånn. Selv om jeg skrubba og smørte med bodylotion og gjorde alt "etter boka" så ble det skjoldete og jeg fikk en unatulig farge. Den virka faktisk ganske fin på kvelden, men den ble bare værre og værre! Da jeg våkna på morran var det bare rett i dusjen, skrubbe, skrubbe og skrubbe. Så ut som en tomat etterpå fordi jeg hadde skrubba litt for lenge icon_lol.gif Så jeg har ikke noen andre å anbefale..kan bare FRARÅDE deg den.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pjuska, ikke gi opp selvbrunere så lett da!;)

Nivea er faktisk en av de dårligste selvbrunere på markedet(om ikke den dårligste). Dette er den blitt kåret til av anerkjente blader og av mennesker som er profesjonelle når det gjelder selvbrunere..

Men det finnes SÅ mange andre bra!! B.la Piz buin mousse(har bare prøvd mid farge, men den var gyllen og fin den), Lancome, Clinique dark(tar lang tid før resultatene kommer, i noen tilfeller opptil 2 dager, men den er mørk, fin og naturlig selv på lys hud), Christian Dior er super!!Disse anbefales!:)

Tanya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Tanya!

Takk for tips icon_smile.gif

Jeg får se det litt ann, kanskje jeg tør å prøve igjen etterhvert. Men det er bare rundt en uke siden jeg prøvde den fra NIVEA, så jeg er fortsatt litt småredd... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slår et slag for Body Shop sin selvbruning. Jeg har sett flere som ikke er fornøyd, men jeg er det, det blir pen farge (på min kropp i hvert fall) og den er drøy.

Men jeg har ikke så mye sammenligningsgrunnlag, kanskje andre er bedre, det vet jeg ikke.

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-05-24 08:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...