Suzy Skrevet 7. januar 2004 #21 Del Skrevet 7. januar 2004 :o Hvem skaper bilder nå???? HVis vi barberer Lurven litt, så blir han jo sånn "shaved-pussy".... KINKY :D *løper avgårde for å finne barberskum* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #22 Del Skrevet 7. januar 2004 :o Skal du være med også? Da blir det jo firkant??? Eller skal du bare hjelpe til, du kan være sånn "fluffer" som gjør gutta klare for godsakene Hvis nå Sandis bare får fingern ut (av Lurven...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 7. januar 2004 #23 Del Skrevet 7. januar 2004 Shaved pussy! Dette er vel kanskje et eksempel på barbert m/liten dott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #24 Del Skrevet 7. januar 2004 Shaved pussy! Dette er vel kanskje et eksempel på barbert m/liten dott? Jepp jeg er fluffer'n Glammy, og om ikke det der var turnon Løwen så er ingenting bra nok ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #25 Del Skrevet 7. januar 2004 :o Løwen! en ordentlig Løwepus, asså :D ! Suz, hvis du er fluffer'n min, får du vært i nærheten av sinnsykt mye bra mannfolk, sånn en gang i halvåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. januar 2004 #26 Del Skrevet 7. januar 2004 Så "praktisk" du tenker da' date= lurven...? Hm. :klø: Er du ikke helt frisk? jeg vil ikke få brannsår på min beste kroppsdel kan du skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. januar 2004 #27 Del Skrevet 7. januar 2004 Svært så negative dere var til en skikkelig opplevelse på en fillerye foran en panelovn, da gutter... *med sutrestemme* "vi kan brenne oss" "du er verre ennn trøffelhelten".... Vel vel, jeg får holde meg til dem som setter pris på meg, og det jeg har å tilby, og Lurven at du trekker deg, som har truffet meg IRL syns jeg er over all fatteevne *snurt*jeg har ikke sagt jeg trekker meg men kan du ikke med noen venniner i stedet for sandman.. enter sandman? nei jeg tror ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #28 Del Skrevet 7. januar 2004 enter sandman? nei jeg tror ikke det :o .... Joa, Sændis må til, du kan jo ha bind for øya :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. januar 2004 #29 Del Skrevet 7. januar 2004 :o .... Joa, Sændis må til, du kan jo ha bind for øya :D næh kan ikke du heller kle deg ut som sandman da.. så tar jeg med syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 7. januar 2004 #30 Del Skrevet 7. januar 2004 Er det ikke lurven som er pusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. januar 2004 #31 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke lurven som er pusen? Nei, Lurven er han som truer med å skyte Pusen, men inni hodet mitt er det Lurven som er pusen, liten og søt og bløt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. januar 2004 #32 Del Skrevet 8. januar 2004 og bløt Vi får henge'n til tørk på panelovnen, hvis han blir for bløt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. januar 2004 #33 Del Skrevet 8. januar 2004 Vi får henge'n til tørk på panelovnen, hvis han blir for bløt... Yepp, mens vi har oss på fillerya! LUR PLAN; SÆNDIS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. januar 2004 #34 Del Skrevet 8. januar 2004 eeeyh jeg er ikke bløt.. men jeg kan jo bli det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. januar 2004 #35 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke for å forstyrre/skryte/Lese andres samtaler men jeg har håndjern og lærstøvler om det skulle falle i smak? *Lister seg stille ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. januar 2004 #36 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke for å forstyrre/skryte/Lese andres samtaler men jeg har håndjern og lærstøvler om det skulle falle i smak? *Lister seg stille ut*har du lyst til å være med eller skal du bare låne bort utsyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 9. januar 2004 #37 Del Skrevet 9. januar 2004 Ikke for å forstyrre/skryte/Lese andres samtaler men jeg har håndjern og lærstøvler om det skulle falle i smak? *Lister seg stille ut* Yepp, høres lovende ut! Støvler på Lurven og håndjern på Sændis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. januar 2004 #38 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja noe i den duren ja Jeg tenner på gutter med dameundertøy også jeg......... Nynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #39 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja noe i den duren ja Jeg tenner på gutter med dameundertøy også jeg......... Nynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå