Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Vil bare gratulere dere begge med nye og særs vakre signaturer! Jeg lot meg inspirere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 Vil bare gratulere dere begge med nye og særs vakre signaturer! Jeg lot meg inspirere :Dhvem involverer den trekanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2004 #3 Del Skrevet 5. januar 2004 Vil bare gratulere dere begge med nye og særs vakre signaturer! Jeg lot meg inspirere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 hvem involverer den trekanten lurven....jeg tror du har misforstått litt, signaturen til Glamourgirl er nok motivert utfra at hun er lesbisk, og vil ha behårede trekanter... ...tror ikke dette har noe som helst med deg og meg å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. januar 2004 #5 Del Skrevet 6. januar 2004 Pøh! Fillerye i overført betydning , din Larv! Tenkte vel helst på du og Lurven jeg da, på en panelovn Men, men, siden du tydeligvis ikke er interessert, og avviser meg så hårdt og brutalt, blir det neppe noe på deg med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. januar 2004 #6 Del Skrevet 6. januar 2004 hvis alle tre skal være der tror jeg det kan bli litt trangt foran panelovnen.. og det er akutt fare for brannskader på sentrale kroppsdeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #7 Del Skrevet 7. januar 2004 Så "praktisk" du tenker da, lurven...? Hm. :klø: Er du ikke helt frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. januar 2004 #8 Del Skrevet 7. januar 2004 blir det neppe noe på deg med det første! ...temaet har jo lenge vært et mantra hos Trøffelhelten, og nå hiver du deg på også...jeg er rørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #9 Del Skrevet 7. januar 2004 Svært så negative dere var til en skikkelig opplevelse på en fillerye foran en panelovn, da gutter... *med sutrestemme* "vi kan brenne oss" "du er verre ennn trøffelhelten".... Vel vel, jeg får holde meg til dem som setter pris på meg, og det jeg har å tilby, og Lurven at du trekker deg, som har truffet meg IRL syns jeg er over all fatteevne *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. januar 2004 #10 Del Skrevet 7. januar 2004 Svært så negative dere var til en skikkelig opplevelse på en fillerye foran en panelovn' date=' da gutter...[/quote'] ...signaturen min skulle vel tilsi en viss positiv holdning til en slik setting, men jeg er skeptisk til å innvolvere lurvete kattunger i en slik akt... ...en fra mitt hjemsted gjorde en gang et ærlig forsøk på en slik penetrering i 14-års alderen, men han måtte visst gi opp pga sexobjektets febrilske kloring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #11 Del Skrevet 7. januar 2004 *hvisker* (det er ikke Lurven som er kattungen, det er Lurven som holder Gønneren) Har ikke hørt om katte-forsøk, men Petter pulte en sau på Ausøya den sommeren han var 14... ble aldri den samme etterpå, sauen altså, eller dama han pulte litt senere på samme fest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #12 Del Skrevet 7. januar 2004 *hvisker* (det er ikke Lurven som er kattungen, det er Lurven som holder Gønneren) Har ikke hørt om katte-forsøk, men Petter pulte en sau på Ausøya den sommeren han var 14... ble aldri den samme etterpå, sauen altså, eller dama han pulte litt senere på samme fest.... Kan det være samme Petter som hadde et spesiel forkjælighet for kuer, mon tro...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #13 Del Skrevet 7. januar 2004 Petter pulte en sau på Ausøya den sommeren han var 14... ble aldri den samme etterpå' date=' sauen altså, eller dama han pulte litt senere på samme fest....[/quote'] :o :veldigsur: :klø: *grøsse* *mumler* bilder i hodet, bilder i hodet, bilder i hodet...nei, nei, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. januar 2004 #14 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe. Det var da fælt med bilder i hodet du har for tiden, Suzy! Livlig fantasi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. januar 2004 #15 Del Skrevet 7. januar 2004 men Petter pulte en sau på Ausøya den sommeren han var 14... ...det får meg til å tenke på ei bygd i Nord-Trøndelag, hvor sauepuling visstnok var en meget utbredt aktivitet for en del år siden... ...stillingen som ble benyttet av de fleste, var naturlig nok bakfra, men èn kar likte best å ha sauen på rygg.... argumentet hans for denne stillingen, var at han likte å kline litt mens han pulte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #16 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan det være samme Petter som hadde et spesiel forkjælighet for kuer, mon tro...? Petter er et dekknavn trodde det var Per Spellmann som digga kuer, jeg, nei forresten han hadde jo bare ei, og den bytta han bort, for ei fele... hm... *bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #17 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe. Det var da fælt med bilder i hodet du har for tiden' date= Suzy! Livlig fantasi? Skremmende god fantasi... :oops: Den klinegreia ble litt mye Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #18 Del Skrevet 7. januar 2004 ...stillingen som ble benyttet av de fleste, var naturlig nok bakfra, men èn kar likte best å ha sauen på rygg.... argumentet hans for denne stillingen, var at han likte å kline litt mens han pulte.... :o Men, altså Sændis, nå sporer du fryktelig av her... hva blir det til? Trekant uten katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2004 #19 Del Skrevet 7. januar 2004 Skjønner ikke hva som er så galt med litt "pels på knaggen" (jfr puse-lurven...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. januar 2004 #20 Del Skrevet 7. januar 2004 Skjønner ikke hva som er så galt med litt "pels på knaggen" (jfr puse-lurven...) :o Hvem skaper bilder nå???? HVis vi barberer Lurven litt, så blir han jo sånn "shaved-pussy".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå