Gjest PinkLeaf Skrevet 3. februar 2012 #26 Skrevet 3. februar 2012 Monica Helene var det første jeg tenkte på
Casall Skrevet 4. februar 2012 #27 Skrevet 4. februar 2012 Monika Lene, Monika Tora, Monika Frøydis, Klinger vakkert. Fullstendig kræsj spør du meg, navn nr. 2 er for kort. Synes forøvrig Monica klinger best alene, men Marlen, Helen eller Celin kan kanskje fungere.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #28 Skrevet 4. februar 2012 Monica Gry Monica Siv Monica Ann Monica Unn Monica Gunn Monica Liv
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #32 Skrevet 4. februar 2012 Monica Augusta Monica Silvia Monica Linnea Monica Agate ?
Mamma1 Skrevet 5. februar 2012 #33 Skrevet 5. februar 2012 Syns helt ærlig at Monica er best alene. Det blir ikke bra uansett hvilket navn man setter bak. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #34 Skrevet 5. februar 2012 Monica klinger best aleine,men hvis jeg skal velge et må det da bli: Monica Mia :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2012 #37 Skrevet 5. februar 2012 Da vil jeg foreslå de 3 M'er; Monica Mette Marit 1
Gjest O___o Skrevet 5. februar 2012 #38 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har ei i familien som skal få ei datter og hun skal hete Monica med et mellomnavn, men hun og vi andre i familien har litt problemer med å finne det perfekte navnet. Så jeg lurer på om vi kan få litt hjelp? Hva med Louise som mellomnavn? (:
Gjest Monica Skrevet 5. februar 2012 #39 Skrevet 5. februar 2012 Heter selv Monica og synes et mellom navn må klinge lett. Monica Helen er veldig fint og flyter lett. Har du et mellomnavn som ikke klinger greit så blir det til at alle sier Monica og dropper mellomnavn og det var kanskje ikke det som var meningen. Min søster har mellom navn og bruker begge to og har spurt mine foreldre hvorfor ikke jeg fikk det, men fikk til svar at det var så tungvint til mitt navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå