mariann Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Hurra hei og hopp jeg er så glad idag!!! :D testet positiv på cb i dag...Jippi!! dro på legekontoret også med urinprøve å den med var positiv!!! JEG ER GRAVID!!!!JEG SKAL FÅ EN BABY!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. januar 2004 #3 Del Skrevet 5. januar 2004 Gratulerer Mariann!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. januar 2004 #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Gratulerer! Det er jo kjempe hyggelig. Lykke til med graviditeten, håper du holder deg frisk og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Gratulerer masse! Kos deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. januar 2004 #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Har ikke fått med meg dette innlegget jeg.... :o Gratulerer så masse!!! Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå