Gå til innhold

Alene shopping


Fremhevede innlegg

Gjest Nenya82
Skrevet

Bare plasser ham på clas ohlsson, spaceworld e.l. :)

Ja,pleier å jage han avgårde til et annet sted :) Sjeldent jeg har han med.Bare når jeg absolutt må.

Tror ikke jeg har opplevd mer utålmodig mann noensinne :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg shopper stort sett alltid alene.

Da kan jeg rusle rundt og bruke all den tiden jeg trenger, uten å føle at man må henge på andre.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg også shopper stort sett alene.

En gang hadde jeg med venninna mi da jeg skulle ha noe spesielt, og måtte innom flere sportsbutikker før jeg fant det. Fikk SÅ dårlig samvittighet for at jeg dro med henne, for jeg vet selv hvor kjedelig det er :fnise:

Det å ha med samboer er ikke aktuelt å vurdere en gang, han holder på å dø etter 5min i matbutikken, så..

Skrevet

Jeg liker best å shoppe alene, og gjør stort sett alltid det. Hater å prøve klær, og alle venninnene mine skal prøve 190 plagg i hver butikk. Og kjæresten.... Det er som å ha med seg et sutrete barn på shopping :P

Skrevet

Favoritten er å handle alene. Ingen som maser eller vil videre. Men har ei venninne det er helt greit å handle med da vi liker samme type klær. Kjæresten er ikke min favoritt til å dra på shopping med. Han pleier å sette seg på en benk utenfor og jeg føler jeg må haste meg gjennom butikken.

Skrevet

Kan godt være med andre å shoppe hvis det er de som skal ha noe spesielt, har ikke noe i mot å dilte etter og evt. si min mening om de vil ha den, men skal jeg selv shoppe går jeg alene - alltid. Jeg vet hva jeg liker og kler (tror jeg), og vil ikke ha andres mening, mye fordi jeg har helt annen smak enn både mine venninner og min mor. Ergo burde de ikke ha meg med heller, skal litt til at de prøver noe jeg synes er knallfint (så uttaler meg heller om klærne passer enn om de er fine, ellers vil vi jo aldri bli ferdig).

Skrevet

Jeg shopper nesten alltid alene. Liker ikke så godt å shoppe med venninner, rett og slett fordi de skal innom absolutt alle steder jeg ikke hadde tenkt meg innom, og da får jeg ikke gjort alt jeg skal. Er som regel ganske kjapp i en butikk, mens de fleste venninnene mine kan bruke timesvis (!!) på å se igjennom en butikk. Jeg blir gjerne med hvis det er de som skal ha noe, men ikke hvis jeg skal shoppe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...