AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Flere som gjør det?? Hva tenker dere når dere ser en jente shoppe alene? Noen som vet om en butikk ved Oslo city som selger sånne høyehøye rosa sko litt slik: http://www.google.com/imgres?q=pink+sparkly+heels&um=1&hl=en&client=safari&sa=N&rls=en&biw=1263&bih=702&tbm=isch&tbnid=OCq0fnzRDfr8fM:&imgrefurl=http://coolspotters.com/shoes/bordello-by-pleaser-teeze-10-glitter-platform-pumps&docid=lYKuLiQiO84lQM&imgurl=http://www3.images.coolspotters.com/photos/315470/teeze-10g-baby-pink-glitter-high-heels-profile.png&w=300&h=300&ei=j6wrT8ekBPDT4QTc7ZCzDg&zoom=1&iact=hc&vpx=947&vpy=150&dur=193&hovh=225&hovw=225&tx=95&ty=78&sig=109836975572580184652&page=1&tbnh=158&tbnw=158&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:5,s:0
Gjest Mahareth Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg liker best å shoppe alene, for da kan jeg bruke all den tiden jeg vil - der jeg vil. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Shopper nesten aldri med venninner, de skal alltid dit og hit og se på ditt og datt, og jeg får ikke sjekka ut alt jeg vil.. Nei, de få gangene jeg shopper, shopper jeg for meg selv. 1
Girly Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 om jeg skal shoppe noe bestemt eller trenger noe,liker jeg best og gjøre det alene. Kan bruek den tiden jeg vil der jeg vil :) 1
Andrea89 Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Jeg er enig med det de andre her sier - jeg shopper utelukkende alene fordi jeg vil bruke den tiden jeg vil der jeg vil. Andre sinker meg.
loffen Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Flere som gjør det?? Hva tenker dere når dere ser en jente shoppe alene? Noen som vet om en butikk ved Oslo city som selger sånne høyehøye rosa sko litt slik: Er ikke det helt normalt da? Alt man skal tenke på. Selv shopper jeg nesten alltid alene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Shopper alene Definitivt det beste. Da kan jeg gå på de butikkene jeg vil, slippe å vente på andre i prøverommet og gå frem og tilbake mellom butikker og se på en genser hundre ganger uten at følget mitt blir irritert :gjeiper: 1
Gjest Solsmil Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Shopper stort sett alene, eller med kjæresten min:P Men det er fordi han er så tålmodig og blir med meg inn i alle butikkene jeg vil inn i, og sier hva han syns hvis jeg prøver klær og sånt. Kunne aldri shoppet med venninner som skal hit og dit, og i masse butikker som jeg egentlig ikke vil se i.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Jeg shopper nesten alltid alene i Norge. Jeg går innom butikker med venninner, men det er hvis vi har vært på kafé og ikke har lyst til å gå fra hverandre ennå, og bare kikker litt her og der. Men hvis jeg trenger noe nytt går jeg alene. Jeg trenger ikke hjelp til å si om noe er fint, og jeg orker ikke mase og det å holde styr på en person til. Hvis jeg bare skal ha en ny kjole og jeans så orker jeg ikke 'Kan vi ikke bare gå innom H&M?', for det er det siste stedet jeg vil gå hvis jeg trenger noe fint. I utlandet shopper jeg derimot masse med venninner, det er jo koselig det og. Men jeg ser på det som en bonus og en kosetur, og hvis jeg finner mye fint så er det bra. Jeg drar ikke med venninner hvis jeg trenger noe helt konkret.
Brunhilde Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Er ikke det helt normalt da? Alt man skal tenke på. Selv shopper jeg nesten alltid alene. Jo, jeg vil si det er helt normalt. Jeg foretrekker å shoppe alene, men kan godt gå og kikke sammen med venner.
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Liker best å shoppe aleine. ^^ føler jeg kan ta meg god tid, istedenfor å stresse når jeg tenker på at andre venter på meg.
challenger Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Jeg liker veldig godt å dra alene på shopping. Eneste som er litt dumt med det er at ingen kan holde posene og veska mi mens jeg leter etter og prøver klær:p
Gjest imli Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Er ikkje det normalt? Viss eg skal ha noko, vil eg helst gå åleine, så kan eg bruke så lang/kort tid eg vil, og ikkje vente på andre som vil sjå på ting eg ikkje er interessert i (og motsatt).
Gjest Nenya82 Skrevet 3. februar 2012 #14 Skrevet 3. februar 2012 Jo,det er normalt.Er vel mange som går alene. Gjør det ofte jeg.Syns det er deilig å gå alene så kan jeg gå hvor jeg vil uten at noen blir lei og vil en annen plass. Verste jeg vet er å gå på shopping med utålmodige mannfolk som går utålmodig og sirkulerer og ser ut som de skal dø hvert øyeblikk Ikke ofte jeg gjør det,men noen ganger må jeg og det er ikke noe gøy
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #15 Skrevet 3. februar 2012 Jeg liker ikke i det hele tatt å shoppe med venninner av de grunner som er nevnt ovenfor. Kan ikke fordra å vente på folk som bare skal titte litt, eller prøve noe plagg osv. Det er helt forferdelig! Nå er jeg ikke så glad i å handle generellt så det gjøres mest når jeg "trenger noe".
Gjest hogwash Skrevet 3. februar 2012 #16 Skrevet 3. februar 2012 Verste jeg vet er å gå på shopping med utålmodige mannfolk som går utålmodig og sirkulerer og ser ut som de skal dø hvert øyeblikk Ikke ofte jeg gjør det,men noen ganger må jeg og det er ikke noe gøy Bare plasser ham på clas ohlsson, spaceworld e.l.
pinar Skrevet 3. februar 2012 #17 Skrevet 3. februar 2012 Jeg tenker at det er veldig vanlig å shoppe alene. Jeg liker det best, og vet at mange andre også foretrekker det.
Gjest Survival Skrevet 3. februar 2012 #18 Skrevet 3. februar 2012 Jeg shopper sjeldent alene. Ikke fordi jeg har noe imot det. Det bare ofte blir sånn at jeg drar med meg venninnene mine, eller de drar med meg på shopping. Og det er jo koselig å være flere Skader ikke med tilbakemelding på det man kjøper heller.
AletteJ Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 Ikke noe unormalt med det. Shopper gjerne alene når det skal gå raskt, men er også koselig å handle med andre når jeg har god tid og egentlig ikke er ute etter noe spesielt
Calypso Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 Jeg shopper alltid alene, det verste jeg vet er å dilte etter andre for å finne det dem skal ha, jeg er ikke interessert i hva andre skal kjøpe. Men klart, er jo koselig å gå rundt og titte sammen med venninna mi før en konsert eller lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå