Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har forandret seg så mye! Men det er fortsatt fint her, og jeg kunne egentlig ikke tenke meg å flytte - med mindre jeg må av økonomiske årsaker. Hvor har du flyttet da?

er veldig fint der, og samtidig sentralt, men som du sier; mye har forandret seg:) flyttet til røyken, så er ikke så langt unna da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig fint der, og samtidig sentralt, men som du sier; mye har forandret seg:) flyttet til røyken, så er ikke så langt unna da.

Fint i Røyken, kjenner flere som har flyttet dit og stortrives. :) Ikke aktuelt for vår del, på grunn av jobb i Oslo osv., men Røyken, Lier og Drammen er jo liksom det man velger om man ikke "får plass" "her hjemme". :gjeiper:

Skrevet

Fint i Røyken, kjenner flere som har flyttet dit og stortrives. :) Ikke aktuelt for vår del, på grunn av jobb i Oslo osv., men Røyken, Lier og Drammen er jo liksom det man velger om man ikke "får plass" "her hjemme". :gjeiper:

jobber selv i oslo, så tar bare toget:) men det er som du sier at drammensområdet er jo det stedet man velger dersom man "ikke får plass" i asker:P men jeg var i etableringsfasen og hadde derfor ikke råd til å kjøpe bolig i asker, så valgte derfor røyken. En fin plass, men ingenting slår hjembygda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...