Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Noen har ekstremt god luktesans når det gjelder røyk. Moren min kan kjenne røyklukt fra klærne mine om jeg har røkt for eksempel om morgenen, og hun vasker dem om kvelden. Røyklukt setter seg på møbler, klær, vegger, gulv, overalt. Er selvfølgelig opp til hver enkelt om de kjenner lukten eller ikke.

Jess, og jeg er en av de som ikke kjenner gammel lukt. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Jess, og jeg er en av de som ikke kjenner gammel lukt. :)

Da er du heldig! :D

Skrevet

Jeg røyka fast før jeg ble gravid. Slutta med en gang testen var positiv.

Festrøyker nå,men fester svært sjelden.

Sa til meg selv at jeg kunne aldri bli sammens en røyker,men det endret seg :rodmer:

Møtte en mann som røyka,han røkte veldig lite. Så ble han syk,og nå har han vert røykfri i over 2 uker :) Vert frisk i over ei uke ;)

Vi begge håper at han ikke begynner på igjen,men jeg blir ikke sint om det skulle skje.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ja, fast røyking er fullstendig dealbreaker og maks turn-off. Snus er helt greit.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Den går jeg med på, men som oftest har de fleste røykere en grei nok holdning til røykinga si. De fleste er påpasselige og er klar over at andre ikke liker røykingen. Kan ta meg som eksempel, jeg røyker ikke på skolen ettersom jeg ikke vil at det skal lukte røyk av meg i klasserommet, siden ingen andre røyker. Kjæresten min røyker ikke inne hos meg fordi jeg vil ikke ha røykelukten der. Han aksepterer og går ut. Dette gjør også veldig mange andre. I et forhold der den ene personen røyker, kan den andre be personen om å gå ut, røyke under viften og få et annerledes forhold til røykingen enn før, ettersom den andre ikke røyker. Man er ikke prippen om man syns det er en dealbreaker med gammel røyklukt og slikt nei, men man er prippen om man virkelig ikke vil satse og eventuelt inngå en avtale med personen det gjelder om røykingen. For det er null problem, og som oftest går det helt fint. En røyker vil nok ikke velge å røyke inne fremfor en person han/hun er forelsket i heller.

Og stygge tenner har jo ikke noe å si når resten er slik det skal.....?

Jeg har vært sammen med en som jeg måtte ha en lang diskusjon med før han gikk med på å gå ut å røyke, så dessverre fins det de som har en ganske forskrudd holdning til røyking. Men de fleste er jo som du sier, men jeg håper du ser det forståelig at jeg er skeptisk med tanke på min erfaring fra tidligere.

Stygge tenner har mye å si. Du skal da kysse personen..

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Møtte hun i kveld. Jenta som hadde perfekt utseendet i forhold til "ønskelisten" min. Prata en del med hu og hu virker oppriktig interessert i hva jeg hadde å si. Det var derimot et problem som jeg såg med henne, hun røykte.

Spørsmålet mitt er følgende: Er/ville dette vært en dealbreaker for deg?

Beklager evnt. skrivefeil, er forsatt litt brisen... (Tidlig kveld grunnet litt viktig dag i morgen).

:skravle:

For meg ville røyking vært en dealbreaker.

Skrevet

Røyk på fest er greit, til vanlig er det ikke greit synes jeg. Jeg kan ikke tenke meg et liv hvor det konstant skal lukte røyk fra klærne mine, det er helt forferdelig! Møtte en mann for et god stund siden som jeg ble med hjem, jeg visste at han røyket men han røyket inne(!) og tok sikkert 10 stykker på 1-2 timer, jeg ble så kvalm av lukten at jeg bare måtte dra hjem. Dealbreaker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...