Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

Ser det at det er ikke kun eg som ser på det som en negativ egenskap og godt er det. Som sagt så er det ikke en dealbreaker for meg personlig men det er negativt. Godt er forøvrig det for ellers hadde hun virket perfekt, og noe sånt skal tydeligvis ikke finnes i vår verden :gjeiper:

Ingen er perfekte, det er akkurat det som gjør oss menneskevesner spesielle og underlige. Alle har sin egen spesielle historie.

Digger å bli kjent med nye mennesker ^_^

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Kan hun ha vært festrøyker? Eller vet du hun røyker fast til vanlig?

Forøvrig hadde det ikke vært en dealbreaker for meg, men kan forstå at andre legger vekt på det.

:smoke:

• Liker 1
Skrevet

Kan hun ha vært festrøyker? Eller vet du hun røyker fast til vanlig?

Forøvrig hadde det ikke vært en dealbreaker for meg, men kan forstå at andre legger vekt på det.

:smoke:

Det spørte eg ikke om da det kanskje hadde vært litt dårlig tema å snakke om :gjeiper: Virket som vi snakket om ca en røyk hver halvtime ca og ikke "grupperøyking"...

Skrevet

Jeg røyker selv, men ikke spesielt mye. Var sammen med en som røykte absolutt hele tiden og røykte til og med i leiligheten sin. Det gikk bare ikke, orket ikke lukten som hang i alle klærne hans, håret hans og over alt i leiligheten. Det ble rett og slett for mye for meg. Jeg vasker alltid hendene etter at jeg har røykt, og røyker kun ute. Har lyst til å slutte, men tar en ting om gangen.

Skrevet

Snus = nei!

Røyk = nei!

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å droppe sigarettene nå! Jeg er utrolig betatt av en herlig, ikke-røykende friskus, og sannsynligheten for at han ikke liker røyking, den er tydeligvis stor.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Når jeg snakker storrøyker så snakker jeg en som røyker 20-40 hver dag. Som er skikkelig avhengig og må røyke fast.

[/quote20 - 40 røyk er veldig mye; de fleste røyker ikke så mye. 20 kanskje, men ikke mer. Kanskje med alkohol inni bildet blir det mer, men det er jo ikke hver dag.

Men tilbake til topic: å la røyk være en dealbreaker for et potensielt forhold er bare dumt. Om du ikke røyker selv er det gode muligheter for at jenten vil trappe ned/ evt. slutte for din del etter en stund. Er ikke tvil på at man røyker mer med andre som har samme uvane, enn med folk som ikke har den. =)

Kanskje det ikke er mange som røyker så mye daglig, men de fins. Har vært sammen med en som røyka 20 for dag og hadde the nerve til å hevde at det ikke var mye (Etter han jeg har fått avsmak for røyk).

Og det er ikke sikkert vedkommende er villig til å slutte for sin kjæres skyld. Det er SLETTES ikke sikkert. Sannsynligheten er stor for at jo mer man ønsker vedkommende til å slutte jo mer kommer han til å tviholde på sin rett til å røyke.

Skrevet

Ettersom jeg ikke røyker selv så måtte ihvertfall dama vært villig til å slutte å røyke, ja.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

For 10 år siden hadde jeg ikke brydd meg, Da var jeg rundt røykende mennesker hele tiden, og han jeg var forelska i røyka.

I dag er det en definitivt en dealbreaker. Også når det gjelder snus.

Skrevet

Røyking er dealbreaker for meg. Jeg blir småkvalm av å være en halvmeter unna røykere, så jeg kunne jo ikke hatt de nærmere akkurat og langt i fra i sengen. En kan jo falle for hvem som helst, men tror jeg hadde droppet det ganske raskt da det er upraktisk å være med noen en ikke hæler å kysse.

Gjest Levitate
Skrevet

Dette kan være fordi jeg selv røyker engang i blant og har en kjæreste som røyker, men jeg syns folk virker direkte pripne om de mener røyk er en dealbreaker. Røyk er negativt, det er soleklart, samme er snus. Røyk stinker, snus stinker, begge går utover helsen og det er ikke måte på, men det er uproblematisk og en bagatell i et seriøst og lidenskapelig forhold.

Har du virkelig følelser for personen dette gjelder, så burde du ikke se på røykingen som en dealbreaker. Å dumpe noen på grunn av at de røyker eller snuser er latterlig etter min mening.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg hater røyk, men av en eller annen merkelig grunn syns jeg det er sexy :fnise:

Men,hvis han røyker dag og natt, i leiligheten,bilen osv så er det bare ekkelt - neitakk

Endret av blondina90
Skrevet

For min del er dette en dealbreaker nå. Jeg klarte å slutte selv når jeg ble gravid og har vært røykfri i 3 år nå. Å skulle bli sammen med en som røyker vet jeg ville fristet for mye, og jeg hadde mest sannsynlig endt opp med å begynne igjen. Det fortjener ikke datteren min. Jepp, er dessverre svak.. :sjenert:

Skrevet

Dealbreaker! Jeg kan være med folk som røyker, men ikke ha et forhold. Jeg klarer ikke lukten, og hvis jeg skal tenke fremover, så ville jeg aldri latt ham røyke i nærheten av noen eventuelle unger, så kan han egentlig passe ungene alene da? Han måtte ha gått ut og røykt. Kunne blitt farlig. Jeg har et hatforhold til lukten, så det er sikkert litt derfor, men jeg kunne aldri utsatt eventuelle barn for passiv røyking. Der er jeg streng! Dessuten hadde det blitt et irritasjonsmoment uten like. Nei, jeg hadde ikke klart det.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Dette kan være fordi jeg selv røyker engang i blant og har en kjæreste som røyker, men jeg syns folk virker direkte pripne om de mener røyk er en dealbreaker. Røyk er negativt, det er soleklart, samme er snus. Røyk stinker, snus stinker, begge går utover helsen og det er ikke måte på, men det er uproblematisk og en bagatell i et seriøst og lidenskapelig forhold.

Har du virkelig følelser for personen dette gjelder, så burde du ikke se på røykingen som en dealbreaker. Å dumpe noen på grunn av at de røyker eller snuser er latterlig etter min mening.

Som sagt: Det kommer veldig an på røkerens holdninger til røykinga si.

Dersom de ikke ser problemet med å røyke innendørs eller røyker alt for mye slik at det konstant lukter gammel røyk av hele dem. Da er man ikke prippen dersom man syns røyking er en dealbreaker.

Dessuten røyker og snuser man fast får man stygge tenner.

Gjest Levitate
Skrevet

Som sagt: Det kommer veldig an på røkerens holdninger til røykinga si.

Dersom de ikke ser problemet med å røyke innendørs eller røyker alt for mye slik at det konstant lukter gammel røyk av hele dem. Da er man ikke prippen dersom man syns røyking er en dealbreaker.

Dessuten røyker og snuser man fast får man stygge tenner.

Den går jeg med på, men som oftest har de fleste røykere en grei nok holdning til røykinga si. De fleste er påpasselige og er klar over at andre ikke liker røykingen. Kan ta meg som eksempel, jeg røyker ikke på skolen ettersom jeg ikke vil at det skal lukte røyk av meg i klasserommet, siden ingen andre røyker. Kjæresten min røyker ikke inne hos meg fordi jeg vil ikke ha røykelukten der. Han aksepterer og går ut. Dette gjør også veldig mange andre. I et forhold der den ene personen røyker, kan den andre be personen om å gå ut, røyke under viften og få et annerledes forhold til røykingen enn før, ettersom den andre ikke røyker. Man er ikke prippen om man syns det er en dealbreaker med gammel røyklukt og slikt nei, men man er prippen om man virkelig ikke vil satse og eventuelt inngå en avtale med personen det gjelder om røykingen. For det er null problem, og som oftest går det helt fint. En røyker vil nok ikke velge å røyke inne fremfor en person han/hun er forelsket i heller.

Og stygge tenner har jo ikke noe å si når resten er slik det skal.....?

Gjest badeand1
Skrevet

Nei, sålenge personen ikke røyker inne så hadde det vært greit.

Har aldri kjent røyklukt fra en person med mindre de nettopp har røyka men det går over.

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Nei, sålenge personen ikke røyker inne så hadde det vært greit.

Har aldri kjent røyklukt fra en person med mindre de nettopp har røyka men det går over.

Noen har ekstremt god luktesans når det gjelder røyk. Moren min kan kjenne røyklukt fra klærne mine om jeg har røkt for eksempel om morgenen, og hun vasker dem om kvelden. Røyklukt setter seg på møbler, klær, vegger, gulv, overalt. Er selvfølgelig opp til hver enkelt om de kjenner lukten eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...