Fakse Skrevet 7. januar 2004 #21 Del Skrevet 7. januar 2004 Tror du får det kjempefint jeg! Skjønner godt at du har litt sommerfugler i mage nå, du skal tross alt være borte lenge. Men det ordner seg nok når du kommer ned dit og begynner å finne ut av hvordan ting er. Jeg er sikker på at du får det kjempefint, min studietid i utlandet er det lureste jeg noen gang har gjort! Ta med deg en varm genser, husene lengre sør i Europa er ofte kaldere enn her i Norge. Kos deg, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 8. januar 2004 #22 Del Skrevet 8. januar 2004 Synes du er tøff som gjør det. Det kommer til å gå kjempebra! Lykke til og god tur!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. januar 2004 #23 Del Skrevet 12. januar 2004 Vel, jeg er her, og etter en weekend der jeg til tider har hatt litt panikk, ispedd latterlig billig chianti :oops: , har jeg endelig kommet meg på nett. Jeg har tatt med laptop-en hjemmefra, og å sette den opp i nettverket her skulle vise seg å være langt fra uproblematisk... Men tilslutt fikk jeg hjelp av en hyggelig fyr som faktisk hadde litt peiling på MAC. Byen her er nyyydelig, det gir meg nesten litt ærefrykt å vandre rundt i en by der mye av bebyggelsen dateres tilbake til middelalderen. Bygningen jeg har fått (delt) kontor i er nok antageligvis også ca fra 1600-tallet. Jeg bor rett rundt hjørnet, og det er flott. Rommet mitt er digert, minst 5 meter under taket, og komplett møblert med Ikea. Ellers deler jeg kjøkken og bad med en usynlig person. Det eneste problemet er et j... kirketårn, komplett med kirkeklokker, som dundrer døgnet rundt.... :evil: Så å sove lenger enn til 0800 ville være fysisk umulig, hvis man da ikke er født døv. Ellers er det masse flotte butikker rundt omkring, spesielt interiørbutikker og kaffe/te-butikker av ymse slag, men prisene er som hjemme, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2004 #24 Del Skrevet 12. januar 2004 Ellers deler jeg kjøkken og bad med en usynlig person. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. januar 2004 #25 Del Skrevet 12. januar 2004 Vel, jeg HØRER at det er noen i dusjen, men har hittil ikke sett noen... Det kommer nok tidsnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå