Gjest Ethereal Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Nå drar jeg snart avgårde til det store utland....Reiser fra min kjære, vår nye leilighet, en trygg arbeidsplass og ut i det skumle EUROPA. Jeg gleder meg litt, og gruer meg litt. Mest av alt håper jeg på en vår der jeg får jobbet bra uten avbrytelser av alle slag. Men jeg kommer nok til å titte innom KG ganske ofte. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2004 #2 Del Skrevet 5. januar 2004 GOD TUR .. og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. januar 2004 #3 Del Skrevet 5. januar 2004 GOD TUR! Håper du får et spennende og givende utenlandsopphold! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 5. januar 2004 #4 Del Skrevet 5. januar 2004 Det som irriterer meg, er at jeg er litt pysete Jeg skulle gjerne visst ALT på forhånd ang. kontoret jeg får, om biblioteket ved univ. er bra, om leiligheten faktisk passer mine behov...osv Men jeg tar meg selv i nakken; jeg skal tross alt "bare" til Nederland, i en by jeg har vært på besøk i før, og Norge er bare en kort flytur unna. Dessuten skal jeg ta to interessante kurs, og får to kolleger på besøk den uken. Og med litt flaks kommer min kjære nedover i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. januar 2004 #5 Del Skrevet 5. januar 2004 Spennende, da! God tur, og masse lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 5. januar 2004 #6 Del Skrevet 5. januar 2004 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. januar 2004 #7 Del Skrevet 5. januar 2004 God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 5. januar 2004 #8 Del Skrevet 5. januar 2004 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. januar 2004 #9 Del Skrevet 5. januar 2004 Ha et fint opphold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2004 #10 Del Skrevet 6. januar 2004 God tur! Det blir helt sikkert kjempespennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. januar 2004 #11 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har fortsatt ikke begynt å pakke :oops: Det blir vel siste liten, som vanlig... Og jeg gruer meg som en tenåring til å forlate min kjære, tipper det første jeg gjør når jeg kommer ned dit, er å bestille flybillett hjem på besøk. Men spennende blir det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. januar 2004 #12 Del Skrevet 6. januar 2004 Lykke til og god tur! Dette går nok bra skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 6. januar 2004 #13 Del Skrevet 6. januar 2004 God tur og lykke til!!! Jeg er rent misunnelig jeg, det blir nok kjempespennende!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #14 Del Skrevet 7. januar 2004 I dag har jeg edenlig somlet meg til å pakke litt; ikke så lett når man skal være lenge borte.Dessuten skal jeg bare ha én koffert, og skolesekken. I tillegg til klær, tar jeg med treningstøy (håper jeg får brukt det), sånn treningsstrikk (i alle tilfellers skyld), minidisk og endel musikk, stort stearinlys :oops: paraply... Flere ting jeg bør huske? Prøver å klare meg med to par sko; ett par svarte halvhøye støvletter, og i tillegg boksesko. Jeg skal få kjæresten til å printe ut noen bilder av oss to i stort format Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 7. januar 2004 #15 Del Skrevet 7. januar 2004 Ta med bilder (ikke digitale, skikkelige bilder du kan henge på veggen!) av vennene og familien din. Det var det jeg var mest glad for å ha med meg da jeg bodde utenlands. Pakk også noen av dine norske bøker & musikk, det er gode ting å ha. Skavvise...ellers... jeg tok med dyna mi, jeg! Tok ikke sjansen på alskens blankets og tepper. Men du har kanskje sikret deg en dyne allerede. Når drar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #16 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg reiser grytidlig i morgen..... *skummelt* Bilder er notert, bøker likeså, selv om det blir mest fagbøker. Får heller kjøpe etpar pockets på Tanum på Gardermoen. Jeg tar også med laptopen slik at jeg kan koble den opp i nettverket der nede. Jeg får kontorplass på instituttet, men er usikker på om det er eget kontor eller delt. Jeg skal som sagt bo på fullt utstyrt guesthouse der jeg deler kjøkken og bad med en person. Dyne er standard i Nederland, heldigvis Jeg vil ikke dra på så mye, for det blir nok kjøpt endel der nede også (shoppingmekka, spesielt på klær og sko). Siden jeg skal hjem en tur om 6-7 uker, tar jeg kun med en vinterjakke, så kan jeg heller bytte ut litt klær når jeg reiser ned igjen. Jamila, hvor har du bodd? Og hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 7. januar 2004 #17 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette kommer til å bli bra! Jeg har bodd i USA i 6 år. Så jeg vet alt om det å pakke "hele livet" ned i en koffert.... Men Nederland er jo både klimamessig likt og ganske nærme Norge, så du kommer sikkert ikke til å mangle så mye. Og som du sier selv, det du mangler kan du alltids shoppe! (har forøvrig kjøpt masse kule sko i Amsterdam...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. januar 2004 #18 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har nok en tendens til å krisemaksimere... Tross alt er det ikke så langt hjemmefra, og bare for et halvt år. Denne gangen skal jeg holde meg unna tax freen på Gardermoen (unntak: påfyll av Cashmere Mist), og heller kose meg med å kjøpe ting fra merker jeg ikke får tak i hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 7. januar 2004 #19 Del Skrevet 7. januar 2004 Lykke til, Ethereal! Vet jeg er dårlig på mail (les: elendig), jeg surrer litt i min egen verden for tiden... Jeg skal prøve å få skriblet litt om ikke så lenge - har noen fridager snart. :-) God tur i morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #20 Del Skrevet 7. januar 2004 Artig med utenlandsopphold. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå