Gjest Nigiria Skrevet 2. februar 2012 #21 Skrevet 2. februar 2012 Hva er vitsen med å skrive slike kommentarer anonymt? Var det noe flaut med dette? Ehm, det er jo ikke alle som ER brukere?
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. februar 2012 #22 Skrevet 2. februar 2012 Dusjing er så kjedelig! Nødvendig men kjedelig. Og jeg må gjøre det hver dag da jeg tilbringer hverdagene på sykehus (klarer ikke å legge meg i senga med sykehusluft i håret :gjeiper: )
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. februar 2012 #23 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ehm, det er jo ikke alle som ER brukere? Høh? anonyme brukere er jo registrerte brukere Endret 2. februar 2012 av Koala Lompa
Gjest "gjest" Skrevet 2. februar 2012 #24 Skrevet 2. februar 2012 Elsker å dusje. Gleder meg til hver gang.
stonem Skrevet 21. februar 2012 #25 Skrevet 21. februar 2012 Har vel alltid syns at dusjing er noe av det kjedeligste som finnes (på lik linje med å fylle bensin, shave leggene osv.), men nå etter at jeg flyttet nordover for å studere har det seilt opp til å bli det absolutt kjedeligste. Dusjen på studenthuset jeg bor på er fra attenhundre-og-brødmangel med eldgamle rør som for hver gang jeg tar en dusj mister maling og avslører lite delikate områder med rust. I tillegg er dusjen såpass gammel at den styres fra håndvasken. For å få noenlunde ok temperatur på vannet, bli jeg da stående i nærmere ti minutter og skrur fortvilet den varme og kalde bryteren for å få dem på millimeteren korrekt. Når det da endelig er en grei temperatur og jeg våger meg inn bak forhenget, bør jeg ikke slappe av et sekund. Plutselig er det et eller annet naut på huset som skal ha seg et glass vann eller noe, og vips er jeg tilnærmet kokt og flykter panikkslagen ut fra den kokende kvadratmeteren. River gjerne også med meg forhenget som klistrer seg til huden. Kan vel også nevne at gulvet er av type eldgammelt, ekkelt brunt mursteingulv som jeg selv forbinder med barneskoledusjer og andre gamle offentlige bad. Å dusje er med andre ord ikke bare kjedelig lenger, men svært tidkrevende og noe jeg helst skulle sett at jeg kunne unngå. I tillegg til at jeg har fått varige traumer av studentdusjen i seg selv, er det jo alltid masse styr med kuldesjokk, tørking av hår, fuktighetskrem og diverse etterpå. (Føler jeg må legge til at jeg elsker å føle meg ren og derfor gjennomgår denne prosessen oftere enn jeg skulle ønske )
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har det på samme måte, dusjer normalt sett en gang om dagen, og håret ca annenhver dag. GRR TS, jeg har merket meg at hvis dusj-strålen er skikkelig hard så blir dusjingen mye mer effektiv. Nei til sparedusj!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #27 Skrevet 22. februar 2012 Hater også å dusje, men gjør det likevel hver dag. Enda verre er det å vaske håret. Det verste med å trene, er at da må jeg dusje nok en gang + vaske håret!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå