AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #21 Skrevet 2. februar 2012 Synes det blir litt vel hysterisk å reagere på hårstrå og vann på vasken, men dobørste burde være en selvfølgelighet når man har vært på do, jeg kunne heller ikke tenke meg å gjøre nr. 2 hos folk jeg var på besøk hos, men det er vel bare meg
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #22 Skrevet 2. februar 2012 Gjester som tar seg mat og smatter, og bruker duken min som tallerken, spretter ølkorker så de treffer taket og gulvet(og blir liggende der), ølkorker og glass/etc som askebeger... søplefolk!! Er ikke du utestengt? Småtroll bruker å bli det.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #23 Skrevet 2. februar 2012 Den ekleste gjesten jeg har hatt besøk satt rett foran oss i en stol og spiste(!) busemenn.......... 1
Pixie Skrevet 3. februar 2012 #24 Skrevet 3. februar 2012 Er ikke du utestengt? Småtroll bruker å bli det. Nei, jeg hadde en veldig hyggelig samtale med moderator på PM jeg faktisk Og skal holde trolling til snikksnakk, så da fikk jeg hollywoodtreatment Men tror du det jeg skrev over var tull? Du har tydeligvis aldri hatt besøk av mennesker med kraftig ADHD (Og hvem går rundt og husker på hva som skjedde på internett på søndag???)
Pixie Skrevet 3. februar 2012 #25 Skrevet 3. februar 2012 Den ekleste gjesten jeg har hatt besøk satt rett foran oss i en stol og spiste(!) busemenn.......... En som var på besøk hos oss gravde seg i nesa og kasta det på gulvet. Også harket han et eller annet opp, landet på gulvet "Var bar spytt shø!" Har også hatt gjester som har kastet brødskiver på andre gjester
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå