Gå til innhold

Hva provoserer deg i hverdagen


elle

Anbefalte innlegg

Gjest gurimalla

Griske og egoistiske mennesker som kun tenker på å fylle sin egen lommebok og bankkonto.

At så mange mennesker stemmer Frp.

Forskjellsbehandling.

At utvalget i matbutikkene er dårlig.

Også naboen som aldri, og jeg mener aldri, vasker trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke annet enn å gi meg ende over av latter. Enkelte som skriver inn skriver på en så treffende måte!! Jeg kan formelig SE irritasjonen. Særlig hos deg, Tusenfryd. Det er nå litt deilig å få skrive ned det som provoserer og... så kanskje blir frustrasjonen litt mindre neste gang vi står i det??

Det er alltid håp i ett hengende snøre......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Mødre og fedre med små barn er til irritasjon nesten uansett hvor de er, men særlig i matbutikker og i forretninger. Mest er det fordi de ikke kan holde styr på sine egne barn og lar de løpe og herje rundt som tullinger.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

george w. bush

ariel sharon

jon alvheim

jon lilletun

valgerd svarstad haugland

carl i. hagen

jan petersen

åh, han vanvittige vise-stortingspresidenten jeg ikke husker hva heter

ALLE fanatikere og ekstremister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du anonym ro deg ned littegranne da.

Jeg går ikke fra vognen midt i gangen, jeg tar den alltid med meg.

Og det er ikke min feil at dere blir så forbanna irritert av barnevogner.

Som jeg skrev så går jeg ikke seint med vilje. Går jeg seint, så er det fordi det er noen FORAN meg. Bare fordi en småbarnsmor du har sett gjør dette, så betyr ikke det at hele jævla bunten gjør det samme.

Og barnevognen vi bruker er ikke særlig stor. Den er faktisk mindre enn handlevognen i bredden. Jeg blir irritert på kunder som ikke gidder å flytte handlevognene sine sånn at jeg kan komme forbi. Og jeg tviler på at ansatte bryr seg om dette.

Jeg har aldri fått noen beskjed fra ansatte og de har heller aldri sett meg gjøre disse tingene som du påstår alle småbarnsmødre gjør. Og svaret på det er enkelt: fordi jeg gjør ikke de tingene!

Du trenger ikke å hisse deg sånn opp og skjære alle småbarnsmødre over en kam. Det synes jeg er utrolig urettferdig gjort av deg.

Og som sagt, ro deg ned noen hakk, så blir hverdagen litt lysere for deg og.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

småbarnsmor....

Hvorfor føler du deg truffet hver gang noen nevner visse "særligheter" omkring mødre???

Jeg blir ikke sur hver gang dere hele tiden ramser opp masse styggedom om mannen....

Det kan virke som du kjenner deg igjen i mange situasjoner, ellers har jeg vanskelig med å forstå hvorfor du ikke kan ta til deg litt konstruktiv kritikk angående mammaers væremåte....?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lov til å kommentere her inne så mye jeg vil. Anonym er veldig irritert på småbarnsmødre med barnevogn. Greit det, men anonym skjærer da også alle småbarnsmødre over en kam her.

Det synes jeg ikke er rett.

Det er tydelig at anonym ikke har verken barn eller barnvogn og da er det også vanskelig for denne personen å sitte seg inn i det jeg snakker om.

Vogner er noe herk. Jeg synes faktisk handlevogner er mye verre enn barnevogner.

Alle småbarnsmødre er heller ikke så ille som anonym vil ha det til.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla; jeg må nesten le...

On 2002-05-22 19:01, Milla wrote:

Menn som kommenterer bilen min (misunnelige)

Så vidt jeg husler har du en ELDRE Mercedes, misunnelig????

Folk som prøver og uttale ting på engelsk eller fransk og som bommer totalt

Kald Cappuchino

Milla

Milla; hva med å prøve cappuccino????

(denne var nesten den beste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Småbarnsmor: Jeg skrev vel ingen steder at dette gjelder alle småbarnsmødre, gjorde jeg vel?

Jeg har flere venninner som jobber i klesbutikker og de sier alle sammen at de mest irriterende kundene er mødre med barnevogner, fordi de setter fra seg vognene på helt idiotiske steder eller river ned varer når de presser vogna mellom stativene.

I denne tråden skulle man skrive hva som irriterer en i hverdagen, så du trenger ikke å gå i forsvarsposisjon med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har helt ny bil nå. Men det er fortsatt en Benz E- klasse.

Og ja, jeg mente cappuccino

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg irriterer meg grenseløst over hvor vanskelig det er å komme seg fram med barnevogn over alt! Spesiellt på klesbutikker hvor stativene står så trangt!!!!

Dessuten er det helt håpløst å komme seg fram når det ikke er brøytet om vinteren.

For ikke å snakke om alle som irriterer seg over oss som sliter for å komme seg fram, og sender sure blikk.

Jeg er glad jeg kun har vogn i en begrenset tidsperiode. Tenk på de som sitter i rullestol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis ikke stativene står så tett, så hadde vi sluppet dette. I enkelte klesbutikker så må jeg sette fra meg vognen skal jeg gå innimellom hyllene for det er ikke plass til å gå der med vognen.

Men jeg sørger for å plassere den et sted der det går an for andre å gå forbi. Men jeg har fremdeles ikke fått noen beskjed på at jeg ikke kan gjøre det.

Jeg skjønner at dere blir irritert, men det er jo mulig å se det fra vår side og, enn å bare bli irritert og komme med sure blikk og sure kommentarer.

De ansatte i klesbutikker som gjør det, skaper bare dårlig publisitet til butikken pluss at de kanskje mister kunder og det er jo ikke det som er meningen.

Men likevel, jeg håper butikkene blir større med tiden, så slipper vi dette.

Ansatte blir ikke sure og kunder blir.

Og når du skrev det første innlegget, så skrev du faktisk småbarnsmødre med store bokstaver og hvor mye det irriterte deg.

Da er det heller ikke rart at jeg forsvarer meg for jeg er jo en småbarnsmor.

Hva med å sette opp et skilt ved hyllene om at de ikke skal ta med seg barnevognen der hvis det er så trangt? Da slipper begge parter og bli sure og problemet er løst.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Småbarnsmor: Det er ikke den samme anonyme som har skrevet alle innleggene..

Hvorfor skal butikken sette opp skilt angående barnevogner? Greier du ikke å regne ut selv at det ikke passer med vogn overalt?

Du er jo helt latterlig når du kommenterer at stativene står for tett! Det er snakk om kvadratmeterpriser i varehandelen og du må jo forstå at det ikke kan være danseplass overalt i butikken bare fordi du kommer med bred last! Sett fra deg vogna utenfor butikken (ta selvfølgelig med deg ungen!) eller i midtgangen inne i butikken (uten at du sperrer andre)!

Jeg synes en del småbarnsmødre er veldig hårsåre når det kommer kommentarer om barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...