Gå til innhold

Laaang date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal treffe en fyr jeg har møtt på nettet, og på grunn av når flyene her går må han bli her i ca 9 timer. Av ymse årsaker kan vi ikke dra hjem til meg, så jeg lurer på om noen har tips til ting vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på kino, da dreper dere to timer og har noe å prate om hvis det går i stå :)

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor lang tid det tar før noen foreslår bowling? :sjenert:

Skrevet

Du må vise han byen din. Ta han med på de turistatraksjonene byen din har å vise frem. Museum, utstillinger, parker osv. Innimellom drar dere på en kafe og tar en kakao.

Avslutt kvelden med et laaangt restaurantbesøk.

Skrevet

Du må vise han byen din. Ta han med på de turistatraksjonene byen din har å vise frem. Museum, utstillinger, parker osv. Innimellom drar dere på en kafe og tar en kakao.

Avslutt kvelden med et laaangt restaurantbesøk.

Problemet er at dette ikke er i min by. Det er faktisk ikke i noen by i det hele tatt, mer et lite tettsted (om vi drar til det nærmeste stedet ved flypassen). Turistattraksjoner finnes det sånn ca null av her. :gjeiper:

Restaurant blir det nok ikke da vi begge har veldig lite penger for tiden (studenter), men et eller annet billig spisested blir det nok iløpet av dagen ..

Huff, gleder meg ikke sånn veldig kjenner jeg. :fnise: Nervøs OG lite penger OG ingenting å gjøre... Haha, studentlivet er herlig...

Men takk for alle tips hittill! Kino er definitivt en vinner, så det blir det nok! :)

Skrevet

Ta med spill - kort, yatzy eller noe annet. Da får dere mange timer til å gå på en kafè. Eller bare ha wordfeud på telefonen. :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

et lite tettsted faktisk...hehee....

det var jo litt teit å ikke skrive det i startinnlegget da :tunge1:

jaaa, det kan jo bli 9 laaaange timer det ja...

du må nesten oppdatere denne tråden etter endt date altså!

jeg er fryktelig nyskjerrig allerede på åssen det kommer til å gå!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dette hørtes da veldig dårlig planlagt ut. Ingen av dere har penger, dere kan ikke være hjem til deg, han må være der i 9 timer og du aner ikke hva dere skal gjøre?

Kanskje dere skal vente til ting er mer tilrettlagt for en ordentlig date?

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

Ta med spill - kort, yatzy eller noe annet. Da får dere mange timer til å gå på en kafè. Eller bare ha wordfeud på telefonen. :fnise:

Jah! det er jo den ultimate tingen å gjøre på date :jepp:

om daten min drar opp wordfeud, så kaster jeg han på hue og rææææva ut av mitt syne jaffal!

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er nok ikke så mye å gjøre det dette. Lite penger har vi jo alltid, siden vi er studenter. Og flyene går kun to ganger om dagen, så 9 timer er minimum for hvor lenge han kan være her.

Og at det ikke er noen storby i nærheten er strengt talt ikke noe vi kan gjøre så mye med heller. :fnise:

Men kino og kafé blir bra! :) Tar gjerne i mot flere tips, om noen har.

Gjest NozMonster
Skrevet

Vel, det er nok ikke så mye å gjøre det dette. Lite penger har vi jo alltid, siden vi er studenter. Og flyene går kun to ganger om dagen, så 9 timer er minimum for hvor lenge han kan være her.

Og at det ikke er noen storby i nærheten er strengt talt ikke noe vi kan gjøre så mye med heller. :fnise:

Men kino og kafé blir bra! :) Tar gjerne i mot flere tips, om noen har.

litt vanskelig å gi tips når vi bare vet at det er i et lite tettsted da... det jeg forbinder meg slike småe tettsteder, er at de har begrenset med utvalg å ta seg til med!

Skrevet

Det er en vanlig småby/tettsted som har de fleste "basis"tilbud. En kino, et par kafeer, bibliotek, de typiske kjedebutikkene ..

Skrevet

Dra'n med deg på shopping. Så ser du hva han holder ut også ;) hehe

Skrevet

Dra'n med deg på shopping. Så ser du hva han holder ut også ;) hehe

:fnise: Stakkars mannen. Næh.. Jeg hater shopping og butikker, og har uansett ikke råd. :)

Skrevet

:fnise: Stakkars mannen. Næh.. Jeg hater shopping og butikker, og har uansett ikke råd. :)

Fornuftig! :tommelopp:

Kino og kafe blir sikkert bra.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

lage snømann?? :vetikke:

det blir aldri jeg lei av jaffal :sjenert:

:kalle:

tidligere i vinter laget jeg en pappasnømann, en mammasnømann som var gravid og en hund og 2 barnesnømenn :nigo:

kanskje dere kan leke i snøen?

det er en bra greie hvis du vil starte å flørte :lur:

Endret av NozMonster
Skrevet

Har dere bowlinghall? Biljard?

Be han ta med seg gode sko, så kan dere gå en fin tur ute. Lettere å snakke sammen om man kan blir "distrahert" litt ute.

Kino og cafè er jo et must... Egentlig burde dere gå ut å spise også. Det trenger ikke koste mer enn 250 kroner (feks pizza) og det bør dere finne råd til på en første date (husk å tilby deg å betale/betale ditt eget). Så går dere på kino etterpå, så til slutt avslutte med cafe ellernoe :)

Lykke til.

Gjest NozMonster
Skrevet

Har dere bowlinghall? Biljard?

Be han ta med seg gode sko, så kan dere gå en fin tur ute. Lettere å snakke sammen om man kan blir "distrahert" litt ute.

Kino og cafè er jo et must... Egentlig burde dere gå ut å spise også. Det trenger ikke koste mer enn 250 kroner (feks pizza) og det bør dere finne råd til på en første date (husk å tilby deg å betale/betale ditt eget). Så går dere på kino etterpå, så til slutt avslutte med cafe ellernoe :)

Lykke til.

der kom den ja :skratte: :skratte: :skratte:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:opplyser: 1 time og 35 minutter fra ts postet startinnlegget!

1 time og 32 minutter fra du postet denne posten!

Endret av NozMonster
Skrevet

:skratte:

Sorry!

Leste noe blowing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...